Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

13

  1. Taivas, mitat

    Ilm. 21. Taivas on kuution muotoinen, sivu 2300km. Jos laskemme asukkaan pituudeksi 1,60 m, asuinala 1 neliömetri, niin
    Kristinusko
    0
    33
  2. Työnteko jaksaminen

    Olen 67,5 v. Perusterve, ei mitään tiettyä sairautta. Tiukille ottaisi jos nyt olisin 8 h töissä. Miten muut, riittävät
    60 plus
    43
    171
  3. Ylösnousemukset

    Hetkeen ei tällä palstalla ole ollut kunnon keskusteluaiheita näin kaamosaikana. Uskovat vain kinastelevat keskenään. Yl
    Helluntailaisuus
    6
    71
  4. Ryövärin armo

    En ole tuomari ollenkaan. Tapaukset ovat todellisia. Ihmiset ovat 75v ja siitä ylöspäin. Elinaikaa on kaksi viikkoa tai
    Uskonnot ja uskomukset
    9
    108
  5. Viisivuotissuunnitelma

    Eräs puhuja sanoi Keuruulla muutama vuosi, että jokaisella srk:lla tulee olla 5-vuotissuunnitelma. Siinä määritellään sr
    Kristinusko
    6
    102
  6. Ikääntyminen

    Olen 67-vuotias. Tiukkaa tekisi, että pystyisin tekemään työtä 8h. Terve olen. Voimat vaan ovat vähentyneet. Mikä on si
    Miesten terveys
    6
    108
  7. Ikääntyminen

    Itse olen 67-v. Tiukkaa tekisi, että vielä pystyisin olemaan työssä 8h. Ei ole mitään erityistä sairautta. Voimat ovat v
    Terveys
    0
    43
  8. Eri uskonnot

    Kun katsomme kymmenen vuotta taaksepäin elämää eri uskonnoissa, on aivan selvää keiden keskuudessa on ollut eniten levot
    Helluntailaisuus
    2
    140
  9. Selitys, vaikea kohta

    Matt. 7:21-23. Vaikea raamatunkohta. Mitä ajatuksia se herätää? Ei nimilistoja langenneista saarnamiehistä. Vain asialli
    Helluntailaisuus
    51
    212
  10. Kissat, koirat

    En osaa sanoa mitä eläimille tapahtuu Jeesuksen tulossa. Meillä on koiran pentu. Mitä sille tapahtuu Jeesuksen tullessa
    Helluntailaisuus
    21
    27
  11. Ilmastonmuutos

    Onko jollakin ajatuksia, mitä raamatussa on kirjoitettu ilmastonmuutoksesta näinä päivinä. Ei tule mieleen muuta kuin Je
    Kristinusko
    1
    22
  12. Muurmannin rata

    Isäni, k.1997, oli yhtenä sotilaana 4.9.1941 katkaisemassa Muurmannin rataa. On aika lailla dokumenttejä hänen taistelui
    Sodat ja konfliktit
    0
    29
  13. Ajatuksia syksyllä

    Olen varma siitä, että kun Ruotsi pelasti paljon juutalaisia joutumasta natsien käsiin sillä on ollut Jumalan siunaus k
    Kristinusko
    0
    20
  14. Syysmietteitä

    Olen saanut olla mukana lähetystyössä oto uskovana Suomesta käsin vuosikymmenet. Olla mukana , nähdä Jumalan teot Afrik
    Kristinusko
    6
    19