Panimoteollisuuden kuljetukset ja mainokset autojen kyljissä

Anonyymi

Yli 35 vuotisen urani aikana olen seurannut tätä elintarviteollisuuden kuljetusten mainontaa autojen kyljissä. Meijereiden Valion ja Ingmannin eli nyk Arlan mainokset
ovat aina loistaneet siisteinä. Viellä vuonna 1980-1990 Koffilla oli todella huomiota herättävät mainokset. Samoin Hartwallilla. Olvikin on mainostanut,mutta panimoteollisuuden into mainostaa on hiipunut vuosien varrella kun alkoholilaki on sanonut sitä ja tätä. Nyt uusiimman Ajolehden kannessa komeili komeili tällainen 30 metrinen rekka jossa oli Pommacin todella hienot mainokset Ristimaan rekan kyljessä. On todella hienoa,että edes joku yrittää pitää yllä autojen rakentelukulttuuria. Rakentelu ei ole halpaa eli maksaa maltaita. Pommac ei ole Hartwallin myydyin tuote vaikka onkin arvostettu brändituote sellainen ainutkertainen. Kuka nämä mainokset sitten oikein maksaa autojen kylkiin. Sponsoreita on paljon mutta mikä on panimon osuus ja kuinka paljon yrittäjä joutuu itse pulittamaan "harrastuksestaan" ainakin pitää olla hyvä neuvottelija jotta homma onnistuu. Hieno auto hieno hytti ja mainokset. meikäläisen makuun Kiitos!

4

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Hartwall ja Olvi maksaa meille michelin ukotkin.

      • Anonyymi

        tietääkseni michelin ukkoja ei enää saa mistään. Myös Olvin tyttökalentereita saavat vain harvat ja valitut K-kauppiaat. Pirellikalenterin voi onnistua saamaan ,mutta siinä ei nykyään ole sitten oikein mitään katsottavaa liian taiteellista. Ei voi rahvas ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tietääkseni michelin ukkoja ei enää saa mistään. Myös Olvin tyttökalentereita saavat vain harvat ja valitut K-kauppiaat. Pirellikalenterin voi onnistua saamaan ,mutta siinä ei nykyään ole sitten oikein mitään katsottavaa liian taiteellista. Ei voi rahvas ymmärtää.

        Ei kalentereita enää kukaan tarvitse. Kännykkää tai tablettia tuijottamalla paineet poistetaan rekan hytissä verhojen takana, tosin omin käsin edelleen.


    • Anonyymi

      Joku Hartwallin ajossa oleva yrittäjä Helsingisssä kertoi ,että jos haluaa mainokset niin kyllä ne pitää lähinnä itse maksaa. No se hyvä puoli asiassa on,että kun oksat naarmuttavat kylkiä niin kun vaihtaa auton pois niin teippien alla on uudenveroinen pinta. Ja se jos mikä vaikuttaa hyvityshintaan autokaupoissa.( tietysti auto pitää olla tuolloin alle6 vuotta vanha) Eihän kukaan yrittäjä osta vanhaa katiskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe