Yli 35 vuotisen urani aikana olen seurannut tätä elintarviteollisuuden kuljetusten mainontaa autojen kyljissä. Meijereiden Valion ja Ingmannin eli nyk Arlan mainokset
ovat aina loistaneet siisteinä. Viellä vuonna 1980-1990 Koffilla oli todella huomiota herättävät mainokset. Samoin Hartwallilla. Olvikin on mainostanut,mutta panimoteollisuuden into mainostaa on hiipunut vuosien varrella kun alkoholilaki on sanonut sitä ja tätä. Nyt uusiimman Ajolehden kannessa komeili komeili tällainen 30 metrinen rekka jossa oli Pommacin todella hienot mainokset Ristimaan rekan kyljessä. On todella hienoa,että edes joku yrittää pitää yllä autojen rakentelukulttuuria. Rakentelu ei ole halpaa eli maksaa maltaita. Pommac ei ole Hartwallin myydyin tuote vaikka onkin arvostettu brändituote sellainen ainutkertainen. Kuka nämä mainokset sitten oikein maksaa autojen kylkiin. Sponsoreita on paljon mutta mikä on panimon osuus ja kuinka paljon yrittäjä joutuu itse pulittamaan "harrastuksestaan" ainakin pitää olla hyvä neuvottelija jotta homma onnistuu. Hieno auto hieno hytti ja mainokset. meikäläisen makuun Kiitos!
Panimoteollisuuden kuljetukset ja mainokset autojen kyljissä
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Hartwall ja Olvi maksaa meille michelin ukotkin.
- Anonyymi
tietääkseni michelin ukkoja ei enää saa mistään. Myös Olvin tyttökalentereita saavat vain harvat ja valitut K-kauppiaat. Pirellikalenterin voi onnistua saamaan ,mutta siinä ei nykyään ole sitten oikein mitään katsottavaa liian taiteellista. Ei voi rahvas ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietääkseni michelin ukkoja ei enää saa mistään. Myös Olvin tyttökalentereita saavat vain harvat ja valitut K-kauppiaat. Pirellikalenterin voi onnistua saamaan ,mutta siinä ei nykyään ole sitten oikein mitään katsottavaa liian taiteellista. Ei voi rahvas ymmärtää.
Ei kalentereita enää kukaan tarvitse. Kännykkää tai tablettia tuijottamalla paineet poistetaan rekan hytissä verhojen takana, tosin omin käsin edelleen.
- Anonyymi
Joku Hartwallin ajossa oleva yrittäjä Helsingisssä kertoi ,että jos haluaa mainokset niin kyllä ne pitää lähinnä itse maksaa. No se hyvä puoli asiassa on,että kun oksat naarmuttavat kylkiä niin kun vaihtaa auton pois niin teippien alla on uudenveroinen pinta. Ja se jos mikä vaikuttaa hyvityshintaan autokaupoissa.( tietysti auto pitää olla tuolloin alle6 vuotta vanha) Eihän kukaan yrittäjä osta vanhaa katiskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374