Kello 13.00 turkin vastainen mielenosoitus kävelykadulla. Kaikki mukaan realistikin saa tulla jos uskaltaa.
Mielenosoitus tänään Kokkolassa
16
<50
Vastaukset
Tulen sotilaspuvussa ja miekka mukana. Näytetään homppeli Erdoganille miehen mallia, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Turkin asiat ei kuulu meille! Tuliko selväksi?? Tulihan.. hahhahhaa
- Anonyymi
Lähempääkin löytyy teille vihollisia.
Oikeiston hirmuvalta joka tulee esiin maanantaina kun verotietoja ilmoitetaan.
Onneksi ei koske minua joka köyhyydessä vaellan. - Anonyymi
Tule sinäkin marssille. Saat luvan kanssa huutaa mitä haluat. Ressullekkin tekisi hyvää päästellä höytyjä ja huutaa iskulauseita eikä vain kirjoitella tyhjänpäiväisiä.
- Anonyymi
Ei kuulu meille, tosi typerä mielenilmaus.
- Anonyymi
Tietenkin kuuluu nythän se sekopää palauttaa isikseen kuuluvat tännekkin.
- Anonyymi
mikä vitun turkki? ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Tänne ovat tuoneet mukanaan oman sotansa... mitä ihmettä me voimme sille...
- Anonyymi
Menkää turkkiin mölisemään
- Anonyymi
Kokkolan KINGSI, TOSIrealisti, ja Suomen armeija marssii joka päivä rauhan, vapaan ilmatilan, maan ja itsenäisyyden puolesta. Siksi emme tarvitse leikkilentokoneita - hävittäjä-hornetteja ja uusia "tornaadoja". Puhumattakaan satamiin ruostuvista rautapurkeista... Hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Oliko porukkaa paikalla?
- Anonyymi
Onko kokkolalaisilla mahdollisuus lopettaa Lähi-Idän konfliktit ja sodat, mikäli näin vain on, niin tehkääpä rauha sinne maailman kolkkaan...!
- Anonyymi
Pedofiili islamuskovat marssii rauhanpuolesta veitset kädessä. Vihapuhettako . tottakai
- Anonyymi
misäpäin tämä turkki on
- Anonyymi
Turkit on murhaa, varsinkin kettu ja minkkiturkkien vuoksi tuhannet turkiseläimet joutuvat elämään tosi surkeissa olosuhteissa.
- Anonyymi
Mulla on turkkikaulus takissa. En uskaltanut mennä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785