Ovatko mielestäsi farkut, kollarit, verkkarit vai tuulihousut tyylikkäimmät housut? Kollarit ovat collegehousut, jos joku ei vielä tiedä.
Tyylikkäimmät housut
2
2118
Vastaukset
- Anonyymi
Riipuu missä noita pidetään. Ei ainakaan häissä. Farkut käy hyvin arkena hyvällä säällä kauppareisulle ym. arkikäyttöön. Kollari kotona siivotessa ym. kotitöitä tehdessä. Verkkarit ja tuulihousut ulkoillessa säästä riippuen.
Pukeutumisessa kuitenkin on tärkeää se mihin tilanteeseen ne vaatteet on tarkoitettu. Ja käyttö sen mukaan. - Anonyymi
Mun anoppi oli ilkeä, hän ehdotti mulle häämekoksi ruudullista mekkoa...sitten kastetilaisuuteen hän ei tullut, oli töissä, tuli sitten kun kaikki oli ohi, pipo päässä, ei ottanut pipoa pois...hän halusi olla numero yksi aina...kummit oli varmaan tämä asia mikä mätti häntä...olkoon, ei voi auttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357965
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455620- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563969- 803655
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322061Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391717