Kuin netissä jotkut väittää?
Onko uBlock origin Haitake?
11
<50
Vastaukset
Niinhän jotkut väittävät tarjoamatta mitään todisteita, joten kannattaako heitä kuunnella?
No sitähän minäkin...- Anonyymi
Kolli, pienempää suuta tai meet jäähylle.
- Anonyymi
† Windowsin hiekkalaatikkoon on kissa pääsyt laskeen lastinsa. .†
- Anonyymi
Varmasti mainostajien mielestä
- Anonyymi
Ei se ole haitake. Avointa lähdekoodia ja löytyy kaupoista, mozilla, google, microsoft.
uBlockista löytyy eri versioita kun projekti on aikanaan jakautunut. Mainittu uBlock Origin (gorhill, Raymond Hill) ei ole haitake vaan erittäin hyödyllinen mainosten torjuntaohjelma.
https://en.wikipedia.org/wiki/UBlock_Origin
Kun asennatte lisäkkeitä selaimeen niin katsokaa millaista palautetta lisäke on saanut. Googlaamallakin löytää paljon tietoa asiasta.- Anonyymi
Eihän ne palautteet välttämättä kerro yhtään mitään. Lisäosa kun voi olla haitallinen vaikka se toimisi luvatulla tavalla.. Haittaohjelmien tekijät eivät ole tyhmiä..
- Anonyymi
Katselkaa sitten mainoksia älkääkä mussuttako.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne palautteet välttämättä kerro yhtään mitään. Lisäosa kun voi olla haitallinen vaikka se toimisi luvatulla tavalla.. Haittaohjelmien tekijät eivät ole tyhmiä..
Haittaohjelmien tekijöiden ei tarvitse olla mitään ruudinkeksijöitä, riittää että laitteiden käyttäjät on tyhmiä. Mutta joo, uBlock origin ei ole mikään "haitake".
- Anonyymi
Haitake se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haittaohjelmien tekijöiden ei tarvitse olla mitään ruudinkeksijöitä, riittää että laitteiden käyttäjät on tyhmiä. Mutta joo, uBlock origin ei ole mikään "haitake".
On se haitake!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637