Hakuaika parhaillaan käynnissä. Moniko hakenut? Hyvä sijainti kaikin puolin ja palvelut lähellä. Julkinen liikenne Kalasatamasta töihin suht OK.
Hain pieniä kaksioita ja yksiöitä. Mielenkiinnolla odotan, miten käy. Luokitus erittäin kiireellinen, mutta tuohan ei merkitse oikein mitään.
Vuokrasopimus päättyy maaliskuussa, remontti tulossa samana vuonna.
Ei ole kovin suuria odotuksia. Pessimisti ei pety.
Missä vaiheessa alkavat ilmoitella asukasvalinnoista?
HEKA Kalasatamankatu 15
53
3242
Vastaukset
- Anonyymi
Mä hain 3h-4h max. 1200e.
- Anonyymi
>>Mä hain 3h-4h max. 1200e.
Veikkaan, että nuo menee afrikkailaiselle, jolla on 5-6 lasta ja silleen.
Näin on ollu tapana pk-seudulla. Ja muistithan, että sinä maksat.
Mutta kannattaa yrittää, mutta enää et voi vaatia itsellesi, sillä kokoomus vuokraa sen parhaiten maksavalle ja varmimmalle vuokralaiselle kokonaishyöty huomioon ottaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>Mä hain 3h-4h max. 1200e.
Veikkaan, että nuo menee afrikkailaiselle, jolla on 5-6 lasta ja silleen.
Näin on ollu tapana pk-seudulla. Ja muistithan, että sinä maksat.
Mutta kannattaa yrittää, mutta enää et voi vaatia itsellesi, sillä kokoomus vuokraa sen parhaiten maksavalle ja varmimmalle vuokralaiselle kokonaishyöty huomioon ottaen.Ei ne taida pahemmin näitä uudiskohteita heille jakaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne taida pahemmin näitä uudiskohteita heille jakaa
Ei hätää. Kaikki vuoden 2015 jälkeen rakennetut on taatusti homeessa.
- Anonyymi
Yksiötä hain😄
- Anonyymi
Yksiötä ja pientä kaksiota haettu.
- Anonyymi
Sama tilanne kuin aloittajalla, vuokrasopimus irtisanottu muutettava maaliskuussa korjaustöiden takia. Asun tällä hetkellä Suvilahdessa, ja asunut pitkään tuttu alue jne. Kalasatama alueeltaan täydellinen. Työpaikka lähellä, perhe.
Tuskinpa vaikuttaa asunnon saantiin, sillä monella muullakin varmasti samankaltainen tilanne, ellei pahempi.
Haettu yksiöitä ja kaksioita.- Anonyymi
Asutko Suvilahdessa Kevan asunnossa, kun huomasin, että siellä on useita asuntoja vuokrattavana määräaikaisesti maaliskuun loppuun? Olen itse vuosia sitten asunut Kevan Sörkan asunnoissa Hämeentiellä. Mitä korjauksia siellä tehdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko Suvilahdessa Kevan asunnossa, kun huomasin, että siellä on useita asuntoja vuokrattavana määräaikaisesti maaliskuun loppuun? Olen itse vuosia sitten asunut Kevan Sörkan asunnoissa Hämeentiellä. Mitä korjauksia siellä tehdään?
Joo asun, täältä moni muuttanut nyt pois, veikkaan myöskin että moni hakenut noihin Kalasataman asuntoihin kun valmistuu juuri silloin kun täältä muutettava. Tässä asunnossa uusitaan kylppäri, asunnon pinnat, sisäpiha, autotalli ainakin.
- Anonyymi
Onnea kaikille hakuun 👍.
Oliko niin, että jakavat näitä vasta tammikuun alussa? Menee myöhäiseksi.
Kuninkaantammeen menossa myös haku 🤔. - Anonyymi
25.11.19 Stadin asuntojen asiakaspalvelusta kerrottin,että osalle on asuntotarjouksia jo lähetetty.Onnea kaikille hakijoille.
- Anonyymi
Ovat tehneet päätöksiä mutta eivät ole ilmoittaneet vielä kenellekkään.
- Anonyymi
Minä tulen saamaan asunnon tästä kohteesta.
- Anonyymi
Niin minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin.
Asuntotarjouksen sain👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuntotarjouksen sain👍👍
Trollaatko vai saitko oikeasti tarjouksen? Jos sait niin millainen asunto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaatko vai saitko oikeasti tarjouksen? Jos sait niin millainen asunto?
Trollaa ei varmasti ole vielä ilmoitettu kenellekkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaa ei varmasti ole vielä ilmoitettu kenellekkään...
Asiakaspalvelusta puhelimise 26.11.19 saadun tiedon mukaan asuntotarjouksia on osalle jo lähetetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakaspalvelusta puhelimise 26.11.19 saadun tiedon mukaan asuntotarjouksia on osalle jo lähetetty.
Mitä sä selität? Mä ihan henk.koht kysyin sieltä eilen ja sanoivat, että yhtäkään asunto EI OLE tarjottu vielä kenellekään.
- Anonyymi
Oletteko vaihtajia vai uusia hakijoita? Minkä kokoisia asuntoja haitte?
- Anonyymi
Uusi hakija. Hain 3-4h alle 1200€
- Anonyymi
Hain kaksioita, max 900€.. Asun jo Hekan asunnossa ja toisessa sovelluksessa oli ihmiset jo kirjoitelleet, että heille on tullut sähköpostia että ”asiointikansio” päivitetty. Mulle ei ole tullut, että en varmaankaan tullut valituksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hain kaksioita, max 900€.. Asun jo Hekan asunnossa ja toisessa sovelluksessa oli ihmiset jo kirjoitelleet, että heille on tullut sähköpostia että ”asiointikansio” päivitetty. Mulle ei ole tullut, että en varmaankaan tullut valituksi
Mä hain kolmioita eikä oo mullakaan päivittynyt kansio :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä hain kolmioita eikä oo mullakaan päivittynyt kansio :(
Tänään 26.11 ip tuli tarjous 2h kt, olen superhappy ja en lakkaa hymyilemästä😊😊😊 olen Hekan asunnonvaihtaja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään 26.11 ip tuli tarjous 2h kt, olen superhappy ja en lakkaa hymyilemästä😊😊😊 olen Hekan asunnonvaihtaja .
Korjaus aiempaan tarjous tuli siis tänään 27.11 ei 26.11 😊😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mee muualle trollailee :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa aikaa sulla, kun käyt trollailemassa keskustelupalstalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa aikaa sulla, kun käyt trollailemassa keskustelupalstalla
En todellakaan trollaa, tarjouksen sain, usko tai älä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan trollaa, tarjouksen sain, usko tai älä 😊
No en usko :D Tänään chatista sanottiin, että eivät ole jakaneet yhtäkään asuntoa. Joitakin valintoja on tehty, mutta niistä ei vielä ilmoiteta valituille. Better luck next time tuon trollaamisen kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en usko :D Tänään chatista sanottiin, että eivät ole jakaneet yhtäkään asuntoa. Joitakin valintoja on tehty, mutta niistä ei vielä ilmoiteta valituille. Better luck next time tuon trollaamisen kans
Se on tietty sun oma asia jos et usko, mutta mun hymy ei hyydy, oon vaan niin onnellinen siitä että asunnon sain, et haluan jakaa tän ihan kaikkien kanssa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tietty sun oma asia jos et usko, mutta mun hymy ei hyydy, oon vaan niin onnellinen siitä että asunnon sain, et haluan jakaa tän ihan kaikkien kanssa 😊
Onnittelut sinulle asuntotarjouksesta🤗👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut sinulle asuntotarjouksesta🤗👍
Kiitos :)
- Anonyymi
Meille tuli juuri tarjous!! Eli ovat alkaneet tarjota niitä ihan oikeasti ! Olin ihan varma et ei varmaan saada, niiiin monta hakijaa.
- Anonyymi
Onnea! Millanen asunto ja oletteko vaihtajia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea! Millanen asunto ja oletteko vaihtajia?
Kiitos! Ollaan hekan sisäisiä vaihtajia.
- Anonyymi
Meille ei tullut tarjous vaan nykyisestä lumon kämpästä tipahti vuokrankorotus ihan p* sanon minä jos ei nyt heka tuu vastaa...
- Anonyymi
Tietääkö joku että jos on aluevalintana kalasatama eikä hakenut tähän uuteen kohteeseen erikseen niin onko silti mukana asukasvalinnassa automaattisesti vai täytyykö näihin aina hakea erikseen?
- Anonyymi
Uutiskohteisiin täytyy hakea erikseen. Eli et siis ole automaattisesti mukana. Asukkaat valitaan vaan niiden hakijoiden kesken jotka hakivat hakuajan puiteissa.
- Anonyymi
Tätä asiaa kerran kysyin Stadin asuntojen asiakaspalvelusta.Jos aluevalinta on laitettu hakemukseen,niin hakemus huomioidaan asukasvalinnoissa,vaikka kohteeseen ei ole erikseen hakenut.Onnea kaikille hakijoille👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä asiaa kerran kysyin Stadin asuntojen asiakaspalvelusta.Jos aluevalinta on laitettu hakemukseen,niin hakemus huomioidaan asukasvalinnoissa,vaikka kohteeseen ei ole erikseen hakenut.Onnea kaikille hakijoille👍
Ei pidä paikkaansa: erikseen pitää valitut asunnot lisätä listalle vaikka hakemus olisi jo aikasemmin.
” Uudiskohteita haetaan haettavien asuntojen -listalta. Jos sinulla on voimassaoleva asuntohakemus, voit lisätä valitsemasi asunnot hakemuksellesi. Jos sinulla ei vielä ole hakemusta, pääset tekemään asuntohakemuksen asuntojen valitsemisen jälkeen.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa: erikseen pitää valitut asunnot lisätä listalle vaikka hakemus olisi jo aikasemmin.
” Uudiskohteita haetaan haettavien asuntojen -listalta. Jos sinulla on voimassaoleva asuntohakemus, voit lisätä valitsemasi asunnot hakemuksellesi. Jos sinulla ei vielä ole hakemusta, pääset tekemään asuntohakemuksen asuntojen valitsemisen jälkeen.”Älä satuja kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä satuja kerro
Älä unta näe.
- Anonyymi
Todella raivostuttavaa, että niille tarjotaan asuntoa ketkä asuvat jo stadin asunnoissa.
Kiinnostaa tietää millä perustein muille tarjotaan asuntoa.
Terv. Yksityisellä asuva- Anonyymi
Miksi se on raivostuttavaa? Heidän vanhat hekan asunnothan vapautuu jollekin muulle sitten. Elämäntilanteet muuttuu ja kyllä hekalaiset on ihan oikeutettuja saamaan vaihtoasunnon. Ei se ole muilta pois.
- Anonyymi
Miksi kiinnostaa millä perusteilla muut ovat saaneet asunnon? Yksityisasioita ei tarvitse vieraille kertoa vaikka kuinka kiinnostaisi. Jokaisella on omanlaiset syynsä hakea/saada asunto. Omituista jos raivostuu toisen hyvästä tuurista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiinnostaa millä perusteilla muut ovat saaneet asunnon? Yksityisasioita ei tarvitse vieraille kertoa vaikka kuinka kiinnostaisi. Jokaisella on omanlaiset syynsä hakea/saada asunto. Omituista jos raivostuu toisen hyvästä tuurista?
Meille oli tarjottu se isoin kaksin kerroksinen kämpän.. viime kuussa.. mutta luovuimme siitä. Harmittaa vähän.. jälkikäteen..! Toivottavasti seuraava perhe joka saa sen tarjouksen niin on tosi iloinen siitä! :-)
- Anonyymi
Te asunnontarjouksen saanneet oletteko jo tehnyt vuokrasopimuksen?
- Anonyymi
Mä sain ma 23.12 sopparin allekirjoitettavaksi. Itse tarjous asunnosta tuli jo 27.11. Ei malttas odottaa että muutamaan pääsee.
- Anonyymi
Mäkin sain 23.12. sähköisesti allekirjoitettua sopimuksen :) tarjous tuli 3.12.
- Anonyymi
Vasta 9.1 aletaan allekirjoittamaan niitä soppareita.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, sillä mä sain se 23.12.19 allekirjoitettavaksi. Eli tehty ja vahvistettu on, sähköisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, sillä mä sain se 23.12.19 allekirjoitettavaksi. Eli tehty ja vahvistettu on, sähköisesti.
Itselle tuli 27.12 (niiden piti VIIMEISTÄÄN olla 9.1 allekirjoitettu)
- Anonyymi
Tänään tiedustelin kohteista, on kuulemma kaikki jaettu jo. Onnea kaikille niille jotka saivat asunnon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003495049- 162276
- 1942129
- 1071496
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786