HEKA Kalasatamankatu 15

Anonyymi

Hakuaika parhaillaan käynnissä. Moniko hakenut? Hyvä sijainti kaikin puolin ja palvelut lähellä. Julkinen liikenne Kalasatamasta töihin suht OK.

Hain pieniä kaksioita ja yksiöitä. Mielenkiinnolla odotan, miten käy. Luokitus erittäin kiireellinen, mutta tuohan ei merkitse oikein mitään.

Vuokrasopimus päättyy maaliskuussa, remontti tulossa samana vuonna.

Ei ole kovin suuria odotuksia. Pessimisti ei pety.

Missä vaiheessa alkavat ilmoitella asukasvalinnoista?

53

2942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä hain 3h-4h max. 1200e.

      • Anonyymi

        >>Mä hain 3h-4h max. 1200e.

        Veikkaan, että nuo menee afrikkailaiselle, jolla on 5-6 lasta ja silleen.
        Näin on ollu tapana pk-seudulla. Ja muistithan, että sinä maksat.

        Mutta kannattaa yrittää, mutta enää et voi vaatia itsellesi, sillä kokoomus vuokraa sen parhaiten maksavalle ja varmimmalle vuokralaiselle kokonaishyöty huomioon ottaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Mä hain 3h-4h max. 1200e.

        Veikkaan, että nuo menee afrikkailaiselle, jolla on 5-6 lasta ja silleen.
        Näin on ollu tapana pk-seudulla. Ja muistithan, että sinä maksat.

        Mutta kannattaa yrittää, mutta enää et voi vaatia itsellesi, sillä kokoomus vuokraa sen parhaiten maksavalle ja varmimmalle vuokralaiselle kokonaishyöty huomioon ottaen.

        Ei ne taida pahemmin näitä uudiskohteita heille jakaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne taida pahemmin näitä uudiskohteita heille jakaa

        Ei hätää. Kaikki vuoden 2015 jälkeen rakennetut on taatusti homeessa.


    • Anonyymi

      Yksiötä hain😄

    • Anonyymi

      Yksiötä ja pientä kaksiota haettu.

    • Anonyymi

      Sama tilanne kuin aloittajalla, vuokrasopimus irtisanottu muutettava maaliskuussa korjaustöiden takia. Asun tällä hetkellä Suvilahdessa, ja asunut pitkään tuttu alue jne. Kalasatama alueeltaan täydellinen. Työpaikka lähellä, perhe.
      Tuskinpa vaikuttaa asunnon saantiin, sillä monella muullakin varmasti samankaltainen tilanne, ellei pahempi.

      Haettu yksiöitä ja kaksioita.

      • Anonyymi

        Asutko Suvilahdessa Kevan asunnossa, kun huomasin, että siellä on useita asuntoja vuokrattavana määräaikaisesti maaliskuun loppuun? Olen itse vuosia sitten asunut Kevan Sörkan asunnoissa Hämeentiellä. Mitä korjauksia siellä tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko Suvilahdessa Kevan asunnossa, kun huomasin, että siellä on useita asuntoja vuokrattavana määräaikaisesti maaliskuun loppuun? Olen itse vuosia sitten asunut Kevan Sörkan asunnoissa Hämeentiellä. Mitä korjauksia siellä tehdään?

        Joo asun, täältä moni muuttanut nyt pois, veikkaan myöskin että moni hakenut noihin Kalasataman asuntoihin kun valmistuu juuri silloin kun täältä muutettava. Tässä asunnossa uusitaan kylppäri, asunnon pinnat, sisäpiha, autotalli ainakin.


    • Anonyymi

      Onnea kaikille hakuun 👍.

      Oliko niin, että jakavat näitä vasta tammikuun alussa? Menee myöhäiseksi.

      Kuninkaantammeen menossa myös haku 🤔.

    • Anonyymi

      25.11.19 Stadin asuntojen asiakaspalvelusta kerrottin,että osalle on asuntotarjouksia jo lähetetty.Onnea kaikille hakijoille.

      • Anonyymi

        Ovat tehneet päätöksiä mutta eivät ole ilmoittaneet vielä kenellekkään.


    • Anonyymi

      Minä tulen saamaan asunnon tästä kohteesta.

      • Anonyymi

        Niin minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin.

        Asuntotarjouksen sain👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuntotarjouksen sain👍👍

        Trollaatko vai saitko oikeasti tarjouksen? Jos sait niin millainen asunto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollaatko vai saitko oikeasti tarjouksen? Jos sait niin millainen asunto?

        Trollaa ei varmasti ole vielä ilmoitettu kenellekkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollaa ei varmasti ole vielä ilmoitettu kenellekkään...

        Asiakaspalvelusta puhelimise 26.11.19 saadun tiedon mukaan asuntotarjouksia on osalle jo lähetetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalvelusta puhelimise 26.11.19 saadun tiedon mukaan asuntotarjouksia on osalle jo lähetetty.

        Mitä sä selität? Mä ihan henk.koht kysyin sieltä eilen ja sanoivat, että yhtäkään asunto EI OLE tarjottu vielä kenellekään.


    • Anonyymi

      Oletteko vaihtajia vai uusia hakijoita? Minkä kokoisia asuntoja haitte?

      • Anonyymi

        Uusi hakija. Hain 3-4h alle 1200€


      • Anonyymi

        Hain kaksioita, max 900€.. Asun jo Hekan asunnossa ja toisessa sovelluksessa oli ihmiset jo kirjoitelleet, että heille on tullut sähköpostia että ”asiointikansio” päivitetty. Mulle ei ole tullut, että en varmaankaan tullut valituksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hain kaksioita, max 900€.. Asun jo Hekan asunnossa ja toisessa sovelluksessa oli ihmiset jo kirjoitelleet, että heille on tullut sähköpostia että ”asiointikansio” päivitetty. Mulle ei ole tullut, että en varmaankaan tullut valituksi

        Mä hain kolmioita eikä oo mullakaan päivittynyt kansio :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä hain kolmioita eikä oo mullakaan päivittynyt kansio :(

        Tänään 26.11 ip tuli tarjous 2h kt, olen superhappy ja en lakkaa hymyilemästä😊😊😊 olen Hekan asunnonvaihtaja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään 26.11 ip tuli tarjous 2h kt, olen superhappy ja en lakkaa hymyilemästä😊😊😊 olen Hekan asunnonvaihtaja .

        Korjaus aiempaan tarjous tuli siis tänään 27.11 ei 26.11 😊😊😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus aiempaan tarjous tuli siis tänään 27.11 ei 26.11 😊😊😊

        mee muualle trollailee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus aiempaan tarjous tuli siis tänään 27.11 ei 26.11 😊😊😊

        Liikaa aikaa sulla, kun käyt trollailemassa keskustelupalstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa aikaa sulla, kun käyt trollailemassa keskustelupalstalla

        En todellakaan trollaa, tarjouksen sain, usko tai älä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan trollaa, tarjouksen sain, usko tai älä 😊

        No en usko :D Tänään chatista sanottiin, että eivät ole jakaneet yhtäkään asuntoa. Joitakin valintoja on tehty, mutta niistä ei vielä ilmoiteta valituille. Better luck next time tuon trollaamisen kans


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en usko :D Tänään chatista sanottiin, että eivät ole jakaneet yhtäkään asuntoa. Joitakin valintoja on tehty, mutta niistä ei vielä ilmoiteta valituille. Better luck next time tuon trollaamisen kans

        Se on tietty sun oma asia jos et usko, mutta mun hymy ei hyydy, oon vaan niin onnellinen siitä että asunnon sain, et haluan jakaa tän ihan kaikkien kanssa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tietty sun oma asia jos et usko, mutta mun hymy ei hyydy, oon vaan niin onnellinen siitä että asunnon sain, et haluan jakaa tän ihan kaikkien kanssa 😊

        Onnittelut sinulle asuntotarjouksesta🤗👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut sinulle asuntotarjouksesta🤗👍

        Kiitos :)


    • Anonyymi

      Meille tuli juuri tarjous!! Eli ovat alkaneet tarjota niitä ihan oikeasti ! Olin ihan varma et ei varmaan saada, niiiin monta hakijaa.

      • Anonyymi

        Onnea! Millanen asunto ja oletteko vaihtajia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea! Millanen asunto ja oletteko vaihtajia?

        Kiitos! Ollaan hekan sisäisiä vaihtajia.


    • Anonyymi

      Meille ei tullut tarjous vaan nykyisestä lumon kämpästä tipahti vuokrankorotus ihan p* sanon minä jos ei nyt heka tuu vastaa...

    • Anonyymi

      Tietääkö joku että jos on aluevalintana kalasatama eikä hakenut tähän uuteen kohteeseen erikseen niin onko silti mukana asukasvalinnassa automaattisesti vai täytyykö näihin aina hakea erikseen?

      • Anonyymi

        Uutiskohteisiin täytyy hakea erikseen. Eli et siis ole automaattisesti mukana. Asukkaat valitaan vaan niiden hakijoiden kesken jotka hakivat hakuajan puiteissa.


      • Anonyymi

        Tätä asiaa kerran kysyin Stadin asuntojen asiakaspalvelusta.Jos aluevalinta on laitettu hakemukseen,niin hakemus huomioidaan asukasvalinnoissa,vaikka kohteeseen ei ole erikseen hakenut.Onnea kaikille hakijoille👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä asiaa kerran kysyin Stadin asuntojen asiakaspalvelusta.Jos aluevalinta on laitettu hakemukseen,niin hakemus huomioidaan asukasvalinnoissa,vaikka kohteeseen ei ole erikseen hakenut.Onnea kaikille hakijoille👍

        Ei pidä paikkaansa: erikseen pitää valitut asunnot lisätä listalle vaikka hakemus olisi jo aikasemmin.
        ” Uudiskohteita haetaan haettavien asuntojen -listalta. Jos sinulla on voimassaoleva asuntohakemus, voit lisätä valitsemasi asunnot hakemuksellesi. Jos sinulla ei vielä ole hakemusta, pääset tekemään asuntohakemuksen asuntojen valitsemisen jälkeen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa: erikseen pitää valitut asunnot lisätä listalle vaikka hakemus olisi jo aikasemmin.
        ” Uudiskohteita haetaan haettavien asuntojen -listalta. Jos sinulla on voimassaoleva asuntohakemus, voit lisätä valitsemasi asunnot hakemuksellesi. Jos sinulla ei vielä ole hakemusta, pääset tekemään asuntohakemuksen asuntojen valitsemisen jälkeen.”

        Älä satuja kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä satuja kerro

        Älä unta näe.


    • Anonyymi

      Todella raivostuttavaa, että niille tarjotaan asuntoa ketkä asuvat jo stadin asunnoissa.
      Kiinnostaa tietää millä perustein muille tarjotaan asuntoa.

      Terv. Yksityisellä asuva

      • Anonyymi

        Miksi se on raivostuttavaa? Heidän vanhat hekan asunnothan vapautuu jollekin muulle sitten. Elämäntilanteet muuttuu ja kyllä hekalaiset on ihan oikeutettuja saamaan vaihtoasunnon. Ei se ole muilta pois.


      • Anonyymi

        Miksi kiinnostaa millä perusteilla muut ovat saaneet asunnon? Yksityisasioita ei tarvitse vieraille kertoa vaikka kuinka kiinnostaisi. Jokaisella on omanlaiset syynsä hakea/saada asunto. Omituista jos raivostuu toisen hyvästä tuurista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kiinnostaa millä perusteilla muut ovat saaneet asunnon? Yksityisasioita ei tarvitse vieraille kertoa vaikka kuinka kiinnostaisi. Jokaisella on omanlaiset syynsä hakea/saada asunto. Omituista jos raivostuu toisen hyvästä tuurista?

        Meille oli tarjottu se isoin kaksin kerroksinen kämpän.. viime kuussa.. mutta luovuimme siitä. Harmittaa vähän.. jälkikäteen..! Toivottavasti seuraava perhe joka saa sen tarjouksen niin on tosi iloinen siitä! :-)


    • Anonyymi

      Te asunnontarjouksen saanneet oletteko jo tehnyt vuokrasopimuksen?

      • Anonyymi

        Mä sain ma 23.12 sopparin allekirjoitettavaksi. Itse tarjous asunnosta tuli jo 27.11. Ei malttas odottaa että muutamaan pääsee.


      • Anonyymi

        Mäkin sain 23.12. sähköisesti allekirjoitettua sopimuksen :) tarjous tuli 3.12.


    • Anonyymi

      Vasta 9.1 aletaan allekirjoittamaan niitä soppareita.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa, sillä mä sain se 23.12.19 allekirjoitettavaksi. Eli tehty ja vahvistettu on, sähköisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, sillä mä sain se 23.12.19 allekirjoitettavaksi. Eli tehty ja vahvistettu on, sähköisesti.

        Itselle tuli 27.12 (niiden piti VIIMEISTÄÄN olla 9.1 allekirjoitettu)


    • Anonyymi

      Tänään tiedustelin kohteista, on kuulemma kaikki jaettu jo. Onnea kaikille niille jotka saivat asunnon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe