Eikö tääl oo yhtään The Rasmus fania??????
Mun mielestä The Rasmus on Maailman paras bändi!!!!!
The Rasmus Rulez!!!!!!
Moi!!!!!!!
11
1309
Vastaukset
- rasmus
Minä olen fani...Rasmus todellaki on paras.Onkos tietoo koska pojilta tulee uus levy?
- TheRasmusFani
se levy tulee tämän vuoden syksyllä!
Sitä oottaessa on hyvä kirjotella tänne ;)
The Rasmus on PARAS!!!!!!!!!!!!!! TheRasmusFani kirjoitti:
The Rasmus on PARAS!!!!!!!!!!!!!!Maksaako vanhemmat levyn?
- rasmus
TheRasmusFani kirjoitti:
The Rasmus on PARAS!!!!!!!!!!!!!!joo jotain tollasta oon kuullukki et syksyllä tulis levy...kivaaa!!!
- therasmusgirl
rasmus kirjoitti:
joo jotain tollasta oon kuullukki et syksyllä tulis levy...kivaaa!!!
mä oon therasmus fani ja oon fanittanu poikiii jo 5 vuotta
- The Fan
TheRasmusFani kirjoitti:
The Rasmus on PARAS!!!!!!!!!!!!!!Jo kesäl? Harmi jos julkasuajankohta on siirtyny myöhemmäks.. =(
- The Fan
Jande-7 kirjoitti:
Maksaako vanhemmat levyn?
Yleensä ne on jotai vähä päälle 10 euroo
- rasmus fani
The Fan kirjoitti:
Jo kesäl? Harmi jos julkasuajankohta on siirtyny myöhemmäks.. =(
Hellurei kaikki! Mä myös dikkaan rasmusta ihan gypäl! hih... Joissainhan haastatteluissa on lukenu et tästä uudesta levystä löytyy uutta potkua! =) Eli ne on pannu viel paremmaks!!! JEEEE!!!!!! No hyviä jatkoja vaan kaikille!
The Fan kirjoitti:
Yleensä ne on jotai vähä päälle 10 euroo
Täällä joensuussa levyt maksaa yli 20 euroo!!
Munkin mielestä se on PARAS bändi maan päällä!!!
Rasmus Rulaaa!!!- Myself89
Moi kaikki Rasmusfanit!
oon tehny meille suomalaisille rasmusfaneille oman foorumin. tulkaa ja rekistöröitykää käyttäjiks! osote on tässä (tiedän se on tyhmä ja pitkä..):
http://www.phpbbserver.com/phpbb/?mforum=riikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015