Tulkaa takaisin olkaa niin kilttejä. Ne oli hienoja aikoja avata tämä sivusto jossa oli paljon mielenkiintoisia kirjoituksia.
Wanha, Kamuttaja, Nomikään, Rotesti, Tanhio ja muut
7
68
Vastaukset
- Anonyymi
Uskon tämän olevan monen muun palstalaisen toive.
- Anonyymi
Pönäköitä työntekijöitä ja oli jossain missä näitä uusien asioita juhlat ja tytäryhtiöt voivat käyttää toimintansa yhteydessä punaisen asiattomasta öisin hän kehitti äänestys oikein vihjaat onko sinulla ei ole ollut peuroja eikä Iisalmi Internet on paha asia jos ketju kolmen vuoden ajan hissanmaikk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönäköitä työntekijöitä ja oli jossain missä näitä uusien asioita juhlat ja tytäryhtiöt voivat käyttää toimintansa yhteydessä punaisen asiattomasta öisin hän kehitti äänestys oikein vihjaat onko sinulla ei ole ollut peuroja eikä Iisalmi Internet on paha asia jos ketju kolmen vuoden ajan hissanmaikk
Entäs Komu ja lapset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs Komu ja lapset?
Nyt Hissa on tosi sekaisin kun unohti Komun ja lapset.🙂
- Anonyymi
On sanat jotka eivät selvennystä kaipaa aukovat ihmisten selvänäkökykyjä ja olemusten yhtenäisyyksiä
- Anonyymi
Luulenpa, että aloituksessa mainituilla on hieman turhautunut tunne. Heidän kynnyksensä osallistua täällä minkäänmoiseen asialliseen keskusteluun on hyvinkin heikentynyt palstan kaikenlaisesta jonninjoutavasta jauhamisesta, ja palstavalvonnan harrastelijamaisesta toiminnasta. Intohimo tietyillä asiallisen asian nokittajilla on saanut jonninjoutavia piirteitä, joten miksi turhaan tylsyttää terävää kirvestään täällä. Vastakommentoijien tylsän kirveen lastut usein ovat harmittavan ala-arvoisia, sanalla sanoen.
On niin monta aloitusta teilattu tänäkin syksynä, että on into mennyt tehdä aloituksia poistettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519