kun on niin paljon väkivaltaa ja laulua.
alkoholi kielettävä kerrostaloissa
7
1515
Vastaukset
ilmavaivat
- mim
Myös kaikkien uskontojen harrastaminen joikuineen tulisi kieltää.
- sun naapuri
Kaikenlaiset haisevat valkosipulit, keitot, kalat, jne pitäisi lailla kieltää !!
- B20
Terve
Tänään meillä syödään ainoastaan Ranskalaista sipulikeittoa.
Huomiseksi ajattelin lohta valkosipuliperunoiden kera.
- Suski
ja varsinkin kun huudetaan puhelimeen käytävillä..Vähänks ottaa päähään ku kello kolmeen aikaan yöllä herään siihen että:
'Shaatana, mun avjaimet jäi shinne shun autoos." Että taitaapa hän jäädä sinne käytävälle juttelemaan ja soittelemaan sadalle kaverille.. - Johanna
Mitäpähän jos kiellettäisiin kaikki. Koko elämä. Ei tulisi jupinoita. Kun ei olisi valittelijoita.
ELÄKÄÄ HYVÄT IHMISET, KYLLÄ SE RUUMISARKKU HEILAHTAA AIKANAAN. - kolvi
NO SITTEN OLIS` ASUNNOTTOMIA PALJON!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403706- 773504
- 1163233
- 1452777
- 1582154
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202028Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282002- 401659
- 671254
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261115