Ei tämä ikävä vaan tunnu helpottavan millään. Tuntuu siltä mies, että kaipuuni sinua kohtaan vaan kasvaa päivä päivältä. Jossain vaiheessa tuntui että yöt ovat pahimpia ikävöidessäni ja työ ja harastukset veivät ajatukseni muaalle. Tällä hetkellä eivät nekään auta asiaa, vaan olet mielessäni aina. Asiat joista ennen nautin kovastikin, ovat muuttuneet laimeammiksi, kaipaisin sinua jakamaan niitä yhdessä kanssani. Kadun sitä etten ollut rohkeampi silloin kun viimeisen kerran nähtiin. Olisin voinut tunteistani avautua enemmän. Huomasin että ujostelit minua, enkä halunnut olla liian päällekäyvä. Mutta asiat nyt menivät miten menivät ja jossittelu on turhaa. Itseäni kyllä ihmettelen, en ole koskaan pitänyt itseäni kovin tunteellisena ihmisenä, mutta väärässä näköjään olen ollut. Tai sitten olen kohdannut 'sen oikean'. En ole nimittäin koskaan elämässäni näin vahvasti ketään miestä kohtaan tuntenut. Rakkaus on kyllä aika kärsimystä, varsinkin jos ei saa rakkautensa kohdetta rinnalleen.
Ikävä edelleen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on totta. Ikävä ei hellitä.
- Anonyymi
Ihan samoja mietteitä täälläkin, ihanainen nainen. Rakkaudellisin terveisin se mies.
- Anonyymi
Olo tuntuu vaillinaiselta ilman naista rinnalla. Olo tuntuu toisarvoiselta, kun on yksin tilanteissa, joissa monet on kaksin.
- Anonyymi
Milloin se viimeinen näkeminen oli?
- Anonyymi
Toivottavasti se oli vain toistaiseksi viimeinen ja että niitä näkemisiä tulee vielä paljon lisää.
- Anonyymi
Talvella
- Anonyymi
Tänä kesänä tutustuttiin. Viimeisen kerran nähtiin myös tänä kesänä.
- Anonyymi
Tuota se on ollut minulla pitkään. Mies olen, ja toivottavasti hän, jota kaipaat ja sinä taas hän, jota ikävöin.
Tuon saman olisin voinut kirjoittaa lähes sanasta sanaan, paitsi naiselle tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264