miksi homot yrittää aina iskeä mua?

pussylover

Mikähän siinä on, että homot tulee iskemään mua baareissa, vaikka oon 100% hetero?
Millä perusteella te homot päättelette, että joku toinenkin voisi olla homo? Riittääkö se, että on komea ja pukeutuu siististi?

38

3440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lesbo

miksikäs sinä tuut iskemään meitä lesboja sielläkin baarissa, millä perusteella? Kysyy tietämätön!

• just joo

Sun kannattaisi varmaan ostaa paita, jossa lukee isolla "HETERO". Paitaa, jossa lukee "EN OLE HOMO" ei kannata hankkia, sillä sellaisessa vaatteessa naiset pitävät sinua saamattomana runkkarina, joka häpeää olemustaan. Sen sijaan HETERO-paidassa vaikutat kerrassaan vastustamattomalta sonnilta.

• jaag

Ehkäpä sun pitäis vähentää homobaareissa pyörimistä. Mut ei se mitään, kyllä sulle pian valkenee mitä oikein haluat olla. Tällä hetkellä vaikutat olevan epävarma hetero.

• pussylover

Homobaareissa en oo ikinä käynytkään, ja mainittakoon, että noita tapauksia on sattunu kolmessa eri kaupungissa kuudessa eri baarissa.
        Vai että "epävarma hetero" no ehkä mä en ole ihan kaikkein itsevarmin ihminen, mut joka tapauksessa täysin hetero kuitenkin. Ja tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä haluan..
        Ei mulla kuitenkaan mitään homoja vastaan ole, siinä ne on ihmisiä missä muutkin. Ihmetyttää vain, että miks just mua tullaan iskemään.. kellekään mun kavereista kun ei ole vastaavaa sattunut.

• jaag
        pussylover kirjoitti:

Homobaareissa en oo ikinä käynytkään, ja mainittakoon, että noita tapauksia on sattunu kolmessa eri kaupungissa kuudessa eri baarissa.
        Vai että "epävarma hetero" no ehkä mä en ole ihan kaikkein itsevarmin ihminen, mut joka tapauksessa täysin hetero kuitenkin. Ja tiedän kyllä tasan tarkkaan mitä haluan..
        Ei mulla kuitenkaan mitään homoja vastaan ole, siinä ne on ihmisiä missä muutkin. Ihmetyttää vain, että miks just mua tullaan iskemään.. kellekään mun kavereista kun ei ole vastaavaa sattunut.

Mitä sä hetero vingut?

• ^:^
        jaag kirjoitti:

Mitä sä hetero vingut?

inistä.

• Häntäheikki
        pussylover kirjoitti:

Luultavasti syy on "liian" hyvässä ulkonäössä. Mutta jos uroot kerran kiinnostuu, luulisi sitten naistenkin keskuudessa olevan vientiä!?

Jos miesten lähentely-yritykset kuitenkin ahdistaa, sinun täytyy vaan vaihtaa perinteisempään hetero-lookiin; kulahtaneet farkut, flanellipaita, pehmiskengät ja tietysti punainen niska jota osaksi peittää takatukka ! Ei enää homot lähentele ;-)

• jaag
        ^:^ kirjoitti:

inistä.

kitiset?

• pussylover
        Häntäheikki kirjoitti:

Luultavasti syy on "liian" hyvässä ulkonäössä. Mutta jos uroot kerran kiinnostuu, luulisi sitten naistenkin keskuudessa olevan vientiä!?

Jos miesten lähentely-yritykset kuitenkin ahdistaa, sinun täytyy vaan vaihtaa perinteisempään hetero-lookiin; kulahtaneet farkut, flanellipaita, pehmiskengät ja tietysti punainen niska jota osaksi peittää takatukka ! Ei enää homot lähentele ;-)

En mä tänne tuu valittamaan, eikä se mulle mikään ongelma ole, eikä mua ahdista homojen lähentely sen enempää kuin naistenkaan. Enkä mä aio tyyliäni muuttaa siksi, että se ehkä on homojen mieleen. Kiinnostaa vaan tietää, että millä perusteilla te homot epäilette toisen olevan homo? Onko kyse toisiaan vain ulkonäöstä ja pukeutumisesta? En mä yritä täällä provosoida tai riitaa haastaa, esitin vain mielestäni asiallisen kysymyksen. Ei siitä pidä kenenkään herneitä nenään vetää..

• kepuli
        pussylover kirjoitti:

En mä tänne tuu valittamaan, eikä se mulle mikään ongelma ole, eikä mua ahdista homojen lähentely sen enempää kuin naistenkaan. Enkä mä aio tyyliäni muuttaa siksi, että se ehkä on homojen mieleen. Kiinnostaa vaan tietää, että millä perusteilla te homot epäilette toisen olevan homo? Onko kyse toisiaan vain ulkonäöstä ja pukeutumisesta? En mä yritä täällä provosoida tai riitaa haastaa, esitin vain mielestäni asiallisen kysymyksen. Ei siitä pidä kenenkään herneitä nenään vetää..

Kuten tiedät, homotkin ihmisiä. Eipä meitä juuri muista miehistä erota. Eikä juuri uskalla erikoisemmin mainostaa omaa suuntautumistaan, hyvin äkkiä tulee vastaan joku jolla liikaa fyysistä voimaa ja liian vähän aivoja.

• Häntäheikki
        pussylover kirjoitti:

Enkä mä ainakaan hernettä nenääni vetänyt.
        Nämä harvat heteroiden asiallisesti kirjoitetut
        kommentit ja kysymykset ovat kyllä tervetulleita.

Ja mitä kysymykseesi tulee, väittäisin että
        muodikas ja seksikäs pukeutuminen yleensä
        kiinnittää helposti homomiesten huomion.
        Tiukat, jopa paljastavat t-paidat, hyvin istuvat,
        joustavasta materiaalista tehdyt housut jne.
        Tunnistitko itsesi?

Toisaalta jos joku mies katselee sinua
        "sillä silmällä" ja katsot pitkään takaisin,
        voi tämä myös johtaa vääriin olettamuksiin,
        pukeutumisesta riippumatta.

• Normaali
        Häntäheikki kirjoitti:

Tunnistitko itsesi?

"Nämä harvat heteroiden asiallisesti kirjoitetut"

sinulle.

• pusslover
        Häntäheikki kirjoitti:

Tunnistitko itsesi?

Tulihan niitä asiallisiakin vastauksia..
        Ymmärrän kyllä, että ei välttämättä ole helppoa olla homo näinkin homofobisessa yhteiskunnassa, mutta onnea ja menestystä kuitenkin valitsemallenne tielle.

• jaag
        pusslover kirjoitti:

Tulihan niitä asiallisiakin vastauksia..
        Ymmärrän kyllä, että ei välttämättä ole helppoa olla homo näinkin homofobisessa yhteiskunnassa, mutta onnea ja menestystä kuitenkin valitsemallenne tielle.

Että "vedin herneet nenään" jutustasi. Asialliset heterojen kirjoittamat viestit vain erittäin harvassa täällä.

• åäö
        jaag kirjoitti:

Että "vedin herneet nenään" jutustasi. Asialliset heterojen kirjoittamat viestit vain erittäin harvassa täällä.

että sinä arvostat minun kirjoituksia ja aloitat aivan pian eheytymisen kohti TERVETTÄ HETEROUTTA.

Onnea matkaan!!!

• Häntäheikki
        åäö kirjoitti:

että sinä arvostat minun kirjoituksia ja aloitat aivan pian eheytymisen kohti TERVETTÄ HETEROUTTA.

Onnea matkaan!!!

Kyllä sinunkin kirjoituksille ainakin yksi hyvä
        ja arvokas tarkoitus löytyy;
        kun noita tuotoksiasi lueskelee, niin
        väkisinkin niiden monotonisuus alkaa
        unettamaan. Suosittelen unettomuudesta
        kärsiville! *Haukotus*

• åäö
        Häntäheikki kirjoitti:

Kyllä sinunkin kirjoituksille ainakin yksi hyvä
        ja arvokas tarkoitus löytyy;
        kun noita tuotoksiasi lueskelee, niin
        väkisinkin niiden monotonisuus alkaa
        unettamaan. Suosittelen unettomuudesta
        kärsiville! *Haukotus*

Kyllä HOMOUS on sen verran onneton asia, että ei sen kanssa paljon nukkua pidä.

Pikemminkin valvoa ja miettiä pikaisia keinoja päästä eroon tuosta sairaudesta.

Onnea sinunkin tervehtymiselle!!

• jaag
        åäö kirjoitti:

Onnea matkaan!!!

Vain elämistä omassa pienessä, kieroutuneessa maailmassasi.

• jaag
        åäö kirjoitti:

Kyllä HOMOUS on sen verran onneton asia, että ei sen kanssa paljon nukkua pidä.

Pikemminkin valvoa ja miettiä pikaisia keinoja päästä eroon tuosta sairaudesta.

Onnea sinunkin tervehtymiselle!!

Että olet niin säälittävä.

• åäö
        jaag kirjoitti:

Vain elämistä omassa pienessä, kieroutuneessa maailmassasi.

Elän terveessä heteromaailmassa.

Sinäkin olet tervetullut sinne!!

• jaag
        åäö kirjoitti:

Elän terveessä heteromaailmassa.

Sinäkin olet tervetullut sinne!!

Aika vaikea uskoa että sun "heteromaailmasi" olisi jotenkin terve.

Tunnen paljon heteroita, eikä heidän maailmassaan ole sun kaltaisia tapauksia.

• åäö
        jaag kirjoitti:

Aika vaikea uskoa että sun "heteromaailmasi" olisi jotenkin terve.

Tunnen paljon heteroita, eikä heidän maailmassaan ole sun kaltaisia tapauksia.

että tuntemasi heterot ovat sinne luonnottomuuden puolelle kallellaan.

Minä olen AITO HETERO.

• jaag
        åäö kirjoitti:

että tuntemasi heterot ovat sinne luonnottomuuden puolelle kallellaan.

Minä olen AITO HETERO.

Niin aito hetero että pyörit homojen keskustelupalstalla ;)

• Ihan sama, naiset yrittää iskeä mua ihan kokoajan!
      Mistä ne epäilee että mä oon hetero. Ei sitä tiiäkkää kukaan!!!
      Sä näät jonku hyvän näkösen naisen ja päätät mennä iskemään sitä. Sä et voi tietää että se on lesbo!
      Mut aina kannatta yrittää, sitäpaitsi 95% ihmisistä on enemmän tai vähemmän bi-seksuaalisia.
      Neuvo, iske ittelles muija ja oo sen kanssa baarissa, ni varmaa ei tuu kukaan jätkä iskemään.

Mut eiks oo imartelevaa että naiset ja miehet on susta kiinnostuneita =)

• Minä ja meijän muija

"sitäpaitsi 95% ihmisistä on enemmän tai vähemmän bi-seksuaalisia."

noin rankasti valehdella tälläkään ÄLLÖPALSTALLA!

• Bi-tyttö
        Minä ja meijän muija kirjoitti:

"sitäpaitsi 95% ihmisistä on enemmän tai vähemmän bi-seksuaalisia."

noin rankasti valehdella tälläkään ÄLLÖPALSTALLA!

Naisille bi-seksuaalisuuden myöntäminen on helpompaa ja jotenkin yhteiskunnallisesti hyväksyttävämpää. Sitten löytyy miehiä jotka eivät pysty myöntämään edes itselleen omaa bi-seksuaalisuuttaan vaan häiriköivät homo-palstalla vakuuttaen kaikille omaa heterouttaan ettei vaan olisi pakko hyväksyä totuutta että toiset miehet kiinnostavat...;)

• Minä ja meijän muija
        Bi-tyttö kirjoitti:

Naisille bi-seksuaalisuuden myöntäminen on helpompaa ja jotenkin yhteiskunnallisesti hyväksyttävämpää. Sitten löytyy miehiä jotka eivät pysty myöntämään edes itselleen omaa bi-seksuaalisuuttaan vaan häiriköivät homo-palstalla vakuuttaen kaikille omaa heterouttaan ettei vaan olisi pakko hyväksyä totuutta että toiset miehet kiinnostavat...;)

ajatuskin, että pitäisi lähestyä seksimielessä toisen äijän haisevaa persereikää.

Että se niistä prosenteista!!

• Bi-tyttö

ajatuskin, että pitäisi lähestyä seksimielessä toisen äijän haisevaa persereikää.

Että se niistä prosenteista!!

Sanot vaan...

• Minä ja meijän muija
        Bi-tyttö kirjoitti:

Sanot vaan...

nimimerkki "Bi-tyttö".

Miksi nainen haluaa pilata elämänsä lähtemällä mukaan kieroon ja luonnottomaan seksisekoiluun toisen naisen kanssa.

EN YMMÄRRÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Bi-tyttö

nimimerkki "Bi-tyttö".

Miksi nainen haluaa pilata elämänsä lähtemällä mukaan kieroon ja luonnottomaan seksisekoiluun toisen naisen kanssa.

EN YMMÄRRÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varsinkin alasti;) Vaikka niin ovat miehetkin, molempi parempi!

• Minä ja meijän muija
        Bi-tyttö kirjoitti:

Varsinkin alasti;) Vaikka niin ovat miehetkin, molempi parempi!

että sulla vippaa jossain kohdin?

• Bi-tyttö

että sulla vippaa jossain kohdin?

Olen onnellinen ja otan kaiken mitä elämästä irti saa:) Sinä vain kiellät itsesi ja halusi ja sitten sinua kadehdituttaa kun joku uskaltaa nauttia;)

• Minä ja meijän muija
        Bi-tyttö kirjoitti:

Olen onnellinen ja otan kaiken mitä elämästä irti saa:) Sinä vain kiellät itsesi ja halusi ja sitten sinua kadehdituttaa kun joku uskaltaa nauttia;)

vain sairaiden ja perverssien seksinautintojen varassa?

Meillä on elämässä paljon muutakin sisältöä.

Hieman säälin sinua.

• Bi-tyttö

vain sairaiden ja perverssien seksinautintojen varassa?

Meillä on elämässä paljon muutakin sisältöä.

Hieman säälin sinua.

Kun nuori on niin seksistä pitää nauttia, aika köyhässä on sinullakin elämänsisältö kun pitää täällä häiriköidä sadalla eri nimimerkillä. Löydä sinäkin seksuaalisuutesi niin voit paljon paremmin ja olet onnellisempi:)

• Minä ja meijän muija
        Bi-tyttö kirjoitti:

Kun nuori on niin seksistä pitää nauttia, aika köyhässä on sinullakin elämänsisältö kun pitää täällä häiriköidä sadalla eri nimimerkillä. Löydä sinäkin seksuaalisuutesi niin voit paljon paremmin ja olet onnellisempi:)

Ei niitä sataa ole.

:))

• pussylover

Tulipa todistettua taas se tosiasia, että turhahan tänne on mitään asiallista yrittääkään kirjoittaa. Sotahan siitä aina ennemmin tai myöhemmin syttyy. Joten jääköön tämä viimeiseksi kirjoituksekseni tälle palstalla ja lopetettakoon tämä keskustelu tähän.

Hauskaa ja munarikasta pääsiäistä vaan kaikille!

• schee

asiallinen ratkasu pussyloverilta aikoinaa 9 vuotta sitten^ :D:D

• Anonyymi

Homoilu on sairasta !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7573
    2. 107
      5648
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5067
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4466
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3160
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      52
      2867
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2779
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2397
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2384
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1986
    Aihe