Odotin kohtaamista

Anonyymi

Hermostutti liikaa niin vedin itteni liian känniin. Sinä pakoilit tunteitasi ja minua. Välttelit... Harmitti kunnes oivalsin syyn. Et uskalla jutella asiasta ehkä. Parempihan nuo ois selvänä jutella.
Aivan kamalaa tämmönen :( Mieli ja kroppa reistaa, paha mieli..

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En välitä tyypistä, jolla juominen on noin holtitonta, kuin sulla oli. Alkoholistia en rinnalleni huoli. Se sä olet, vaikka itse et sitä myönnä. Näkeehän sen sun habituksesta, kasvoista, ja puhetavasta. Sössönsössön jne. Ja mitään tunteita sua kohtaan ei ole, joten senkään puolesta sun on turha yrittää sanottaa mun tunteita.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Et tiedä kelle puhut joten turpa kii. Ja juon harvemmin kuin kaipauksen kohde. Ei tuo alko maistu enää samoin eikä varsinkaan nyt enää.

        Ootko nainen vai mies? Miks et mulle sanois suoraan jos oisit hän? Ootko pelkuri nössö? Päin näköä ei uskalleta mitään mutta tänne voi lässyttää paskhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Et tiedä kelle puhut joten turpa kii. Ja juon harvemmin kuin kaipauksen kohde. Ei tuo alko maistu enää samoin eikä varsinkaan nyt enää.

        Ootko nainen vai mies? Miks et mulle sanois suoraan jos oisit hän? Ootko pelkuri nössö? Päin näköä ei uskalleta mitään mutta tänne voi lässyttää paskhaa.

        Mikä on se paskan puhuminen mitä tarkoitat?
        Minä en ainakaan paljoa juo enkä ole tuo yllä oleva vaan halusin kommentoida.
        Olen varmaankin pelkuri koska en häntä uskalla kohdata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on se paskan puhuminen mitä tarkoitat?
        Minä en ainakaan paljoa juo enkä ole tuo yllä oleva vaan halusin kommentoida.
        Olen varmaankin pelkuri koska en häntä uskalla kohdata.

        Et oo hän. Älä tuu omimaan kirjotuksia. 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo hän. Älä tuu omimaan kirjotuksia. 😃

        Et tiedä olenko vai en. Samapa tuo ei sitten olla.


    • Anonyymi

      Muita on helppo täällä haukkua mut IRL esitetään sitte ystävällistä. 🙄
      Epärehellisyys on tiiättekö rumaa. Itse olen rehellinen vaikka se tekeekin kipeetä ja olen joutunut olemaan nyt kahdelle ihmiselle rehellinen. Sattuhan se mutta se on ainoo oikee ratkasu.
      Sä joka haukut täällä toisia alkoholisteiks voit ihan itsees mennä.

    • Anonyymi

      Oliskohan sun nyt paras ottaa ohjat käsiis ja ottaa yhteyttä, jos kerran olet oivaltanut syyn, miks hän ei ole ottanut yhteyttä. Mistä joku toinen voi sanoa, että joku pakoilee tunteitaan, ellei ole sitä sanunut? Pelkkää spekulointia.

    • Tapahtui minullekkin mutta itse en ollut kännissä vaan toinen osapuoli.
      Jos on jotain sanottavaa enemmän toivoisi sanovan sen selvinpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe