poikani olla homo

Anonyymi

Minu 12 vuotias poika kerto minulle että hän olla homo. Minä en voi ymmärtä häntä. Miksi? Miten minä paranta hänet? Auttakaa!!! Onko muilla sama ongelma????
- 47 v isä

10

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä syytä itseäsi mies. Olet kuitenkin tehnyt parhaasi. Olet ruokkinut, kouluttanut,antanut jopa rahaa. Maailma nyt on sellainen. Maailma tuo, maailma vie. Onhan sinulla toivottavasti toinen kunnollinen poika joka jatkaa sukuasi ja vie suvun viestikapulaa eteenpäin. Tässä maailmassa voittoarpa osuu kenelle osuu. Sinun peliarpasi ei tuonut voittoa.

      • Anonyymi

        Kyllä, toinen poika löytyy, mutta ollahan se surullista tietää että poikani olla sairas. Iso pettymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, toinen poika löytyy, mutta ollahan se surullista tietää että poikani olla sairas. Iso pettymys.

        Kuuleppas nyt! Ei homoksi ryhdytä vaan synnytään. Me itse kukin synnytään niin että yksi haluaa seksia naisen yksi miehen kanssa. Halun voimakkuudesta miehen kanssa en tiedä mutta naisen kanssa kyllä. On ihmisiä, siis miehiä jotka haluavat varsin usein seksiä ja sitten niitä joille se on jokseenkin sivuasia. Itse kuulun ensinmainittuihin. Sinuna antaisin pojan kehittyä rauhassa mutta varoittaisin ja pidän tärkeänäkin: Mitä helvettiä varten se pitää toitottaa maailmalle ja järjestää kulkueita? Kun jokseenkin kaikki miehet ovat jossain elämänsä vaiheessa tulleet tietämään ja tuntemaan onanoinnin, siis itsetyydytyksen, niin lähtevätkös nekin kadulle sitä kehumaan!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas nyt! Ei homoksi ryhdytä vaan synnytään. Me itse kukin synnytään niin että yksi haluaa seksia naisen yksi miehen kanssa. Halun voimakkuudesta miehen kanssa en tiedä mutta naisen kanssa kyllä. On ihmisiä, siis miehiä jotka haluavat varsin usein seksiä ja sitten niitä joille se on jokseenkin sivuasia. Itse kuulun ensinmainittuihin. Sinuna antaisin pojan kehittyä rauhassa mutta varoittaisin ja pidän tärkeänäkin: Mitä helvettiä varten se pitää toitottaa maailmalle ja järjestää kulkueita? Kun jokseenkin kaikki miehet ovat jossain elämänsä vaiheessa tulleet tietämään ja tuntemaan onanoinnin, siis itsetyydytyksen, niin lähtevätkös nekin kadulle sitä kehumaan!?

        Ai seksistä pidät? Missä nähdään? Kai olet nainen? Olen tässä viimeaikoina ollut yksinäinen, kun vaimo jätti maahanmuuttajan takia. On siinäkin yksi romanssi. Saatanan rotat vievät meidän kunnollisten veronmaksajien naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai seksistä pidät? Missä nähdään? Kai olet nainen? Olen tässä viimeaikoina ollut yksinäinen, kun vaimo jätti maahanmuuttajan takia. On siinäkin yksi romanssi. Saatanan rotat vievät meidän kunnollisten veronmaksajien naiset.

        No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.

        Näin on. Rottakin oli parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.

        ouuu paha


      • Mitä vikaa homofobiassa on? Sairaitahan ne ovat.


    • Anonyymi

      Hän on sinun poikasi ja sinun pitää rakastaa yhtä paljon kuin että hän olisi hetero. Ei ole hänen syytänsä syntyä homoksi. Sinun pitää tukea häntä sellaisena kun hän on, silloin hänellä olisi onnellinen tulevaisuus. Kaikenlainen elämä on yhtä tärkeätä.

    • Anonyymi

      Poikasi ei ole sairas, vaan nykyisin luokitellaan täysin normaaliksi. Anna hänelle sellainen elämä mikä hänelle sopii, se tekee hänet onnelliseksi. Hopmoseksuaalinen ihminen voi elää täysin normaalia elämää. Hyväksy hänet sellaisena kun hän on, siten tuet häntä parhaiten.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe