poikani olla homo

Anonyymi

Minu 12 vuotias poika kerto minulle että hän olla homo. Minä en voi ymmärtä häntä. Miksi? Miten minä paranta hänet? Auttakaa!!! Onko muilla sama ongelma????
- 47 v isä

10

405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä syytä itseäsi mies. Olet kuitenkin tehnyt parhaasi. Olet ruokkinut, kouluttanut,antanut jopa rahaa. Maailma nyt on sellainen. Maailma tuo, maailma vie. Onhan sinulla toivottavasti toinen kunnollinen poika joka jatkaa sukuasi ja vie suvun viestikapulaa eteenpäin. Tässä maailmassa voittoarpa osuu kenelle osuu. Sinun peliarpasi ei tuonut voittoa.

• Anonyymi

Kyllä, toinen poika löytyy, mutta ollahan se surullista tietää että poikani olla sairas. Iso pettymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, toinen poika löytyy, mutta ollahan se surullista tietää että poikani olla sairas. Iso pettymys.

Kuuleppas nyt! Ei homoksi ryhdytä vaan synnytään. Me itse kukin synnytään niin että yksi haluaa seksia naisen yksi miehen kanssa. Halun voimakkuudesta miehen kanssa en tiedä mutta naisen kanssa kyllä. On ihmisiä, siis miehiä jotka haluavat varsin usein seksiä ja sitten niitä joille se on jokseenkin sivuasia. Itse kuulun ensinmainittuihin. Sinuna antaisin pojan kehittyä rauhassa mutta varoittaisin ja pidän tärkeänäkin: Mitä helvettiä varten se pitää toitottaa maailmalle ja järjestää kulkueita? Kun jokseenkin kaikki miehet ovat jossain elämänsä vaiheessa tulleet tietämään ja tuntemaan onanoinnin, siis itsetyydytyksen, niin lähtevätkös nekin kadulle sitä kehumaan!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuleppas nyt! Ei homoksi ryhdytä vaan synnytään. Me itse kukin synnytään niin että yksi haluaa seksia naisen yksi miehen kanssa. Halun voimakkuudesta miehen kanssa en tiedä mutta naisen kanssa kyllä. On ihmisiä, siis miehiä jotka haluavat varsin usein seksiä ja sitten niitä joille se on jokseenkin sivuasia. Itse kuulun ensinmainittuihin. Sinuna antaisin pojan kehittyä rauhassa mutta varoittaisin ja pidän tärkeänäkin: Mitä helvettiä varten se pitää toitottaa maailmalle ja järjestää kulkueita? Kun jokseenkin kaikki miehet ovat jossain elämänsä vaiheessa tulleet tietämään ja tuntemaan onanoinnin, siis itsetyydytyksen, niin lähtevätkös nekin kadulle sitä kehumaan!?

Ai seksistä pidät? Missä nähdään? Kai olet nainen? Olen tässä viimeaikoina ollut yksinäinen, kun vaimo jätti maahanmuuttajan takia. On siinäkin yksi romanssi. Saatanan rotat vievät meidän kunnollisten veronmaksajien naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai seksistä pidät? Missä nähdään? Kai olet nainen? Olen tässä viimeaikoina ollut yksinäinen, kun vaimo jätti maahanmuuttajan takia. On siinäkin yksi romanssi. Saatanan rotat vievät meidän kunnollisten veronmaksajien naiset.

No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Rottakin oli parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ouuu paha

• Mitä vikaa homofobiassa on? Sairaitahan ne ovat.

• Anonyymi

Hän on sinun poikasi ja sinun pitää rakastaa yhtä paljon kuin että hän olisi hetero. Ei ole hänen syytänsä syntyä homoksi. Sinun pitää tukea häntä sellaisena kun hän on, silloin hänellä olisi onnellinen tulevaisuus. Kaikenlainen elämä on yhtä tärkeätä.

• Anonyymi

Poikasi ei ole sairas, vaan nykyisin luokitellaan täysin normaaliksi. Anna hänelle sellainen elämä mikä hänelle sopii, se tekee hänet onnelliseksi. Hopmoseksuaalinen ihminen voi elää täysin normaalia elämää. Hyväksy hänet sellaisena kun hän on, siten tuet häntä parhaiten.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      63
      6783
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      68
      6772
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      147
      5438
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4483
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4089
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3650
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3228
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3153
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      75
      2769
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      40
      2259
    Aihe