poikani olla homo

Anonyymi

Minu 12 vuotias poika kerto minulle että hän olla homo. Minä en voi ymmärtä häntä. Miksi? Miten minä paranta hänet? Auttakaa!!! Onko muilla sama ongelma????
- 47 v isä

10

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä syytä itseäsi mies. Olet kuitenkin tehnyt parhaasi. Olet ruokkinut, kouluttanut,antanut jopa rahaa. Maailma nyt on sellainen. Maailma tuo, maailma vie. Onhan sinulla toivottavasti toinen kunnollinen poika joka jatkaa sukuasi ja vie suvun viestikapulaa eteenpäin. Tässä maailmassa voittoarpa osuu kenelle osuu. Sinun peliarpasi ei tuonut voittoa.

      • Anonyymi

        Kyllä, toinen poika löytyy, mutta ollahan se surullista tietää että poikani olla sairas. Iso pettymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, toinen poika löytyy, mutta ollahan se surullista tietää että poikani olla sairas. Iso pettymys.

        Kuuleppas nyt! Ei homoksi ryhdytä vaan synnytään. Me itse kukin synnytään niin että yksi haluaa seksia naisen yksi miehen kanssa. Halun voimakkuudesta miehen kanssa en tiedä mutta naisen kanssa kyllä. On ihmisiä, siis miehiä jotka haluavat varsin usein seksiä ja sitten niitä joille se on jokseenkin sivuasia. Itse kuulun ensinmainittuihin. Sinuna antaisin pojan kehittyä rauhassa mutta varoittaisin ja pidän tärkeänäkin: Mitä helvettiä varten se pitää toitottaa maailmalle ja järjestää kulkueita? Kun jokseenkin kaikki miehet ovat jossain elämänsä vaiheessa tulleet tietämään ja tuntemaan onanoinnin, siis itsetyydytyksen, niin lähtevätkös nekin kadulle sitä kehumaan!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas nyt! Ei homoksi ryhdytä vaan synnytään. Me itse kukin synnytään niin että yksi haluaa seksia naisen yksi miehen kanssa. Halun voimakkuudesta miehen kanssa en tiedä mutta naisen kanssa kyllä. On ihmisiä, siis miehiä jotka haluavat varsin usein seksiä ja sitten niitä joille se on jokseenkin sivuasia. Itse kuulun ensinmainittuihin. Sinuna antaisin pojan kehittyä rauhassa mutta varoittaisin ja pidän tärkeänäkin: Mitä helvettiä varten se pitää toitottaa maailmalle ja järjestää kulkueita? Kun jokseenkin kaikki miehet ovat jossain elämänsä vaiheessa tulleet tietämään ja tuntemaan onanoinnin, siis itsetyydytyksen, niin lähtevätkös nekin kadulle sitä kehumaan!?

        Ai seksistä pidät? Missä nähdään? Kai olet nainen? Olen tässä viimeaikoina ollut yksinäinen, kun vaimo jätti maahanmuuttajan takia. On siinäkin yksi romanssi. Saatanan rotat vievät meidän kunnollisten veronmaksajien naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai seksistä pidät? Missä nähdään? Kai olet nainen? Olen tässä viimeaikoina ollut yksinäinen, kun vaimo jätti maahanmuuttajan takia. On siinäkin yksi romanssi. Saatanan rotat vievät meidän kunnollisten veronmaksajien naiset.

        No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.

        Näin on. Rottakin oli parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.

        ouuu paha


      • Mitä vikaa homofobiassa on? Sairaitahan ne ovat.


    • Anonyymi

      Hän on sinun poikasi ja sinun pitää rakastaa yhtä paljon kuin että hän olisi hetero. Ei ole hänen syytänsä syntyä homoksi. Sinun pitää tukea häntä sellaisena kun hän on, silloin hänellä olisi onnellinen tulevaisuus. Kaikenlainen elämä on yhtä tärkeätä.

    • Anonyymi

      Poikasi ei ole sairas, vaan nykyisin luokitellaan täysin normaaliksi. Anna hänelle sellainen elämä mikä hänelle sopii, se tekee hänet onnelliseksi. Hopmoseksuaalinen ihminen voi elää täysin normaalia elämää. Hyväksy hänet sellaisena kun hän on, siten tuet häntä parhaiten.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe