poikani olla homo

Anonyymi

Minu 12 vuotias poika kerto minulle että hän olla homo. Minä en voi ymmärtä häntä. Miksi? Miten minä paranta hänet? Auttakaa!!! Onko muilla sama ongelma????
- 47 v isä

10

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä syytä itseäsi mies. Olet kuitenkin tehnyt parhaasi. Olet ruokkinut, kouluttanut,antanut jopa rahaa. Maailma nyt on sellainen. Maailma tuo, maailma vie. Onhan sinulla toivottavasti toinen kunnollinen poika joka jatkaa sukuasi ja vie suvun viestikapulaa eteenpäin. Tässä maailmassa voittoarpa osuu kenelle osuu. Sinun peliarpasi ei tuonut voittoa.

• Anonyymi

Kyllä, toinen poika löytyy, mutta ollahan se surullista tietää että poikani olla sairas. Iso pettymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, toinen poika löytyy, mutta ollahan se surullista tietää että poikani olla sairas. Iso pettymys.

Kuuleppas nyt! Ei homoksi ryhdytä vaan synnytään. Me itse kukin synnytään niin että yksi haluaa seksia naisen yksi miehen kanssa. Halun voimakkuudesta miehen kanssa en tiedä mutta naisen kanssa kyllä. On ihmisiä, siis miehiä jotka haluavat varsin usein seksiä ja sitten niitä joille se on jokseenkin sivuasia. Itse kuulun ensinmainittuihin. Sinuna antaisin pojan kehittyä rauhassa mutta varoittaisin ja pidän tärkeänäkin: Mitä helvettiä varten se pitää toitottaa maailmalle ja järjestää kulkueita? Kun jokseenkin kaikki miehet ovat jossain elämänsä vaiheessa tulleet tietämään ja tuntemaan onanoinnin, siis itsetyydytyksen, niin lähtevätkös nekin kadulle sitä kehumaan!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuleppas nyt! Ei homoksi ryhdytä vaan synnytään. Me itse kukin synnytään niin että yksi haluaa seksia naisen yksi miehen kanssa. Halun voimakkuudesta miehen kanssa en tiedä mutta naisen kanssa kyllä. On ihmisiä, siis miehiä jotka haluavat varsin usein seksiä ja sitten niitä joille se on jokseenkin sivuasia. Itse kuulun ensinmainittuihin. Sinuna antaisin pojan kehittyä rauhassa mutta varoittaisin ja pidän tärkeänäkin: Mitä helvettiä varten se pitää toitottaa maailmalle ja järjestää kulkueita? Kun jokseenkin kaikki miehet ovat jossain elämänsä vaiheessa tulleet tietämään ja tuntemaan onanoinnin, siis itsetyydytyksen, niin lähtevätkös nekin kadulle sitä kehumaan!?

Ai seksistä pidät? Missä nähdään? Kai olet nainen? Olen tässä viimeaikoina ollut yksinäinen, kun vaimo jätti maahanmuuttajan takia. On siinäkin yksi romanssi. Saatanan rotat vievät meidän kunnollisten veronmaksajien naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai seksistä pidät? Missä nähdään? Kai olet nainen? Olen tässä viimeaikoina ollut yksinäinen, kun vaimo jätti maahanmuuttajan takia. On siinäkin yksi romanssi. Saatanan rotat vievät meidän kunnollisten veronmaksajien naiset.

No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Rottakin oli parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ouuu paha

• Mitä vikaa homofobiassa on? Sairaitahan ne ovat.

• Anonyymi

Hän on sinun poikasi ja sinun pitää rakastaa yhtä paljon kuin että hän olisi hetero. Ei ole hänen syytänsä syntyä homoksi. Sinun pitää tukea häntä sellaisena kun hän on, silloin hänellä olisi onnellinen tulevaisuus. Kaikenlainen elämä on yhtä tärkeätä.

• Anonyymi

Poikasi ei ole sairas, vaan nykyisin luokitellaan täysin normaaliksi. Anna hänelle sellainen elämä mikä hänelle sopii, se tekee hänet onnelliseksi. Hopmoseksuaalinen ihminen voi elää täysin normaalia elämää. Hyväksy hänet sellaisena kun hän on, siten tuet häntä parhaiten.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe