poikani olla homo

Anonyymi

Minu 12 vuotias poika kerto minulle että hän olla homo. Minä en voi ymmärtä häntä. Miksi? Miten minä paranta hänet? Auttakaa!!! Onko muilla sama ongelma????
- 47 v isä

11

174

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä syytä itseäsi mies. Olet kuitenkin tehnyt parhaasi. Olet ruokkinut, kouluttanut,antanut jopa rahaa. Maailma nyt on sellainen. Maailma tuo, maailma vie. Onhan sinulla toivottavasti toinen kunnollinen poika joka jatkaa sukuasi ja vie suvun viestikapulaa eteenpäin. Tässä maailmassa voittoarpa osuu kenelle osuu. Sinun peliarpasi ei tuonut voittoa.

      • Anonyymi

        Kyllä, toinen poika löytyy, mutta ollahan se surullista tietää että poikani olla sairas. Iso pettymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, toinen poika löytyy, mutta ollahan se surullista tietää että poikani olla sairas. Iso pettymys.

        Kuuleppas nyt! Ei homoksi ryhdytä vaan synnytään. Me itse kukin synnytään niin että yksi haluaa seksia naisen yksi miehen kanssa. Halun voimakkuudesta miehen kanssa en tiedä mutta naisen kanssa kyllä. On ihmisiä, siis miehiä jotka haluavat varsin usein seksiä ja sitten niitä joille se on jokseenkin sivuasia. Itse kuulun ensinmainittuihin. Sinuna antaisin pojan kehittyä rauhassa mutta varoittaisin ja pidän tärkeänäkin: Mitä helvettiä varten se pitää toitottaa maailmalle ja järjestää kulkueita? Kun jokseenkin kaikki miehet ovat jossain elämänsä vaiheessa tulleet tietämään ja tuntemaan onanoinnin, siis itsetyydytyksen, niin lähtevätkös nekin kadulle sitä kehumaan!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas nyt! Ei homoksi ryhdytä vaan synnytään. Me itse kukin synnytään niin että yksi haluaa seksia naisen yksi miehen kanssa. Halun voimakkuudesta miehen kanssa en tiedä mutta naisen kanssa kyllä. On ihmisiä, siis miehiä jotka haluavat varsin usein seksiä ja sitten niitä joille se on jokseenkin sivuasia. Itse kuulun ensinmainittuihin. Sinuna antaisin pojan kehittyä rauhassa mutta varoittaisin ja pidän tärkeänäkin: Mitä helvettiä varten se pitää toitottaa maailmalle ja järjestää kulkueita? Kun jokseenkin kaikki miehet ovat jossain elämänsä vaiheessa tulleet tietämään ja tuntemaan onanoinnin, siis itsetyydytyksen, niin lähtevätkös nekin kadulle sitä kehumaan!?

        Ai seksistä pidät? Missä nähdään? Kai olet nainen? Olen tässä viimeaikoina ollut yksinäinen, kun vaimo jätti maahanmuuttajan takia. On siinäkin yksi romanssi. Saatanan rotat vievät meidän kunnollisten veronmaksajien naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai seksistä pidät? Missä nähdään? Kai olet nainen? Olen tässä viimeaikoina ollut yksinäinen, kun vaimo jätti maahanmuuttajan takia. On siinäkin yksi romanssi. Saatanan rotat vievät meidän kunnollisten veronmaksajien naiset.

        No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.

        Näin on. Rottakin oli parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etpä sitten kummoinenkaan ole, kun rotta on naisesi vienyt.

        ouuu paha


      • Mitä vikaa homofobiassa on? Sairaitahan ne ovat.


    • Anonyymi

      Hän on sinun poikasi ja sinun pitää rakastaa yhtä paljon kuin että hän olisi hetero. Ei ole hänen syytänsä syntyä homoksi. Sinun pitää tukea häntä sellaisena kun hän on, silloin hänellä olisi onnellinen tulevaisuus. Kaikenlainen elämä on yhtä tärkeätä.

    • Anonyymi

      Poikasi ei ole sairas, vaan nykyisin luokitellaan täysin normaaliksi. Anna hänelle sellainen elämä mikä hänelle sopii, se tekee hänet onnelliseksi. Hopmoseksuaalinen ihminen voi elää täysin normaalia elämää. Hyväksy hänet sellaisena kun hän on, siten tuet häntä parhaiten.

    • Anonyymi

      Mikä on tilanne keväällä 2024? Turussa, Tampereella ja Helsingissä on homobaareja. Gran Canarialla bailaa joka vuosi 30 000 homoa. Facebookissa on esimerkiksi digitaaliset sisällöntuottajat: Ôffïxïàl Âlêx ja Esteban Coachniki

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      129
      2036
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      374
      1524
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1136
    4. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      939
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      106
      918
    6. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      54
      885
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      85
      884
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      838
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      783
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      681
    Aihe