Lisätöitä viikonloppuisin

Karoliina_34

Olen 34-vuotias nainen ja kahden kouluikäisen pojan äiti. Arkisin olen päivätöissä palvelualalla mutta joka toinen viikonloppu olisi aikaa vielä lisätöille. Omistan myös pari kissaa, jos siis tarvitset apua lemmikin hoidossa niin sekään ei ole ongelma. Auto on ja kulkee ympäri pääkaupunkiseutua sujuvasti.

4

121

Vastaukset

• Meinaatko että ilman sähköpostiosoitetta saat paljonkin töitä?

• Hei, tarjolla sivutoimisesti tehtävä kiva lisätyö erittäin kiintoisalla toimialalla pääkaupunkiseudulla!

Oman auton käyttömahdollisuus eduksi / Km - korvaukset.

Mahdollisuus hyviin ansioihin.

Mihin osoitteeseen voi laittaa infoa?

• Etsitkö kotoa käsin tehtävää työtä? Onko sinulla mielikuvitusta, avoimuutta ja luova mieli? Tule tekemään työtä chat operaattorina. Tehtävänäsi on vastata asiakkaiden viesteihin netissä. Viestit voivat olla eroottispainotteisia. Päätät itse työajoista. Työhön tarvitset lisäksi tietokoneen internet yhteydellä. Skype-tilin koulutusta ja yhteydenpitoa varten, ei puheluja vain viestejä Sinun pitää olla 18v. Tarvittaessa voit työllistyä työnantajan muihinkin tehtäviin. Venäjän kielein taito plussaa, mutta ei välttämätön.
    Lisätietoja saat kotisivulta http:/asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI0003

• No johan kuulostaa melko epätoivoiselta räpiköinniltä jos yksi työ ei riitä. Työnantajat varmaan mielellään kusettavat sinulaista ihmistä minkä kerkeävät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    44
    1187
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    616
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    30
    480