On täysin väärin, että yritykset maksavat veroa vaivaiset 20% kun itse joutuu maksamaan kunnan virkamiehen pienestä palkasta yli 30%. Tässä jos jossain olisi nyt demarivetoisen hallituksen paikka kiristää veroruuvia eikä aina vain rangaista pienituloista, sairasta tai eläkeläistä.
Yhteisöverot 2018
9
110
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas, taistolainen punalipun heiluttaja...
- Anonyymi
Ne tekee oikeasti töitä eikä makaa kunnan virastossa jalat pöydällä nukkuen.
Perusta yritys ja yritä pitää se pystyssä, mutta sun taitosi ei taida riittää muuhun kuin kadehtimiseen.- Anonyymi
Tai sitten sun olematon sivistystaso ei jättänyt muita mahdollisuuksia kuin ajautua yrittäjäksi. Ja tiedoksi, valtaosa kunnan virkamiehistä ei työskentele kunnantalolla, vaan koulutoimen virkamiehinä akateemisesti koulutettuina. Sinulla ei älykkyyttä liene sellaiseen riittänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten sun olematon sivistystaso ei jättänyt muita mahdollisuuksia kuin ajautua yrittäjäksi. Ja tiedoksi, valtaosa kunnan virkamiehistä ei työskentele kunnantalolla, vaan koulutoimen virkamiehinä akateemisesti koulutettuina. Sinulla ei älykkyyttä liene sellaiseen riittänyt?
Akateemisesti koulutetut.....joopa joo, kädet kyynärpäitä myöden muitten taskuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akateemisesti koulutetut.....joopa joo, kädet kyynärpäitä myöden muitten taskuissa.
Puhumattakaan ilmaisesta rahasta erilaisten yritystukien yms. muodossa firmoille annetusta rahasta. Suomessa on todella helppoa tehdä yrittäjänä rahaa, kun rahaa suorastaan lykätään ovista ja ikkunoista sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhumattakaan ilmaisesta rahasta erilaisten yritystukien yms. muodossa firmoille annetusta rahasta. Suomessa on todella helppoa tehdä yrittäjänä rahaa, kun rahaa suorastaan lykätään ovista ja ikkunoista sisään
Ai sinä oletkin niitä miehiä, osanotto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä oletkin niitä miehiä, osanotto.
Ikkunoista ei enää rahaa lykätä.
- Anonyymi
Ymmärsithän että tuo koskee vain osakeyhtiöitä?
- Anonyymi
Joo verotuksen pitäisi olla yhtä tiukka kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481