Heipskuli!
Ajattelin aloittaa kissoillani vegaaniruokavalion ilmastosyistä niin kysyisin mistä kissoille voi ostaa vegaaniruokaa vai oletteko tehneet itse?
-Minsku
Kissa ja vegaaniruokavalio
17
115
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän on pakko olla hämmentävän huonosta huumorintajusta kielivä vitsi.
- Anonyymi
Kissaa Ei saa laittaa vegaaniruokavaliolle. Kissan On saatava eläinperäistä ravintoa
- Anonyymi
Aivan kuten ihmisenkin.
- Anonyymi
Vegaanikuurin jälkeen aloittaja joutuu itse kissanruuaksi.
- Anonyymi
Eikö olis riittävä ecotekoa,et käyttäisit puiden lehtiä wc lootassa.Ja voisit lahjoittaa rahaa hyväntejeväisyyteen, jossa leikkuutetaan kissoja.Niitä ei arvosteta, kun niitä on liikaa.
Kissalle voi loukuttaa ulkoa hiiriä,tulee hslvaksi ruokkia. - Anonyymi
Täysin kiellettyä! Kissa on lihansyöjä. Tiedän yhden ulkomaisen tapauksen, jossa kissaa oli pidetty kolme kuukautta kasvisruualla. Ei enää parantunut ja kuoli puolen vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Lespon kissa kuihtuu pois jossei saa hiiri ja rotta saalista!
- Anonyymi
Heipsankeikkaa!
Kissoille voi todellakin antaa vegaaniruokavalion ruokaa. On jo aikakin, että tämäkin laji pääsee korkeamman tietoisuuden tasolle ja ymmärtää, millainen oikean ruokavalion täytyy olla. Itse olen antanut mirreilleni vegaaniruokaa jo useamman kuukauden ajan ja ovat hyvin terveitä, agressiivisuuskin on vähentynyt kynsien lähdön myötä. Parsakaali ja kurkku näyttävät sopivan kisuliinien vatsoille paremmin kuin joku iljettävä liha.
T: vegaanius sopii kaikille<3- Anonyymi
HUOM, Ei todellakaan näin! Kissa on lihansyöjä, joka sairastuu vakavasti kasvisruokavaliolla!
- Anonyymi
Eläinrääkkäystä.
- Anonyymi
Ehdotan syväopiskelua määrättyyn lajiin jonka valitsee lemmikikseen ja ennenkaikkea lemmikin ravintoon liittyviä neuvoja ja ohjeita. Eläinlääkärissä tulevat käynnit olemaan jokavuotisia. Ravinto, lämpö, huolenpito ja rakkaus lemmikkiin ovat kaikista tärkeimmät lemmikin terveyttä ajatellen.
- Anonyymi
Järki päähän, kun soijasta tekee monipuolisen vegaanille tarkoitetun lihan niin ei maussa erota aidosta lihasta. Miten se kissa sitten vois erottaa ettei ole aitoa lihaa.
Kyllä kissan voi opettaa vegaani ruualle kun han käyttää siinä monipuolisia aineosia joista kissa saa kaikki tarvittavat ravintoaineet.
Koska kissalla on lyhyt suoli niin helposti sulavaa pitää olla. - Anonyymi
Huonoja provoja. Surkeaa mielikuvitusta. Ei jatkoon 👎
- Anonyymi
Kuinka te aina vaan jaksatte ruokkia näitä surkeita trolleja? Trollin pitäisi olla edes älykäs, jotta ihan mielenkiinnosta vastaukseen, viitsisi vastata. Näitä surkeita "elämää vailla tarkoitusta" olevia ei kannata kannustaa. Nääntyköön nälkään ja omaan yksinkertaisuuteensa.
- Anonyymi
Onneksi edes olet yksi joka ei vastaa niihin.
- Anonyymi
Mutta ihan aikuisten oikeesti jotkut nuoret voivat luulla, että kissasta voi tehdä vegaanin. Homokissojakin jotkut luulevat nähneensä. Kyllä on ihmisen mielikuvitus "monipuolinen". No tarkoitus pyhittää keinot.
- Anonyymi
Vegaani? Kissa? Häh?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489