Millaiset asiat saa sinut ihan

Anonyymi

Raivonhulluksi?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmiset, jotka eivät usko heidän pystyvän auttavan itseään.

    • Rasistiset (Homo fobiaiset kirjoitinko oikein)
      Perfectionistit.
      Juopot.
      Jne..
      ...

      • Anonyymi

        Homofobiset, perfektionistit. Aika hyvin virheitä noin lyhyessä viestissä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homofobiset, perfektionistit. Aika hyvin virheitä noin lyhyessä viestissä. :)

        No voi voi pilkun häslääjä. :)


    • Anonyymi

      Mustasukkaisuuskohtaus saa mun päässäni naksahtaan. Johtuen aikaisemmista traumoistani.
      Syyttömänä jos sellaisen päälleni saan niin sit räjähdän. Olen baarista lähtenyt kaks kertaa järjestyksenvalvojan taluttamana ulos kun tullut jonkun miehet kanssa tappelu mustasukkaisuusperöisestä syystä.

      Kun mitään suhdetta ei ole. Ei edes mitään peliä baarissa vaan yhtäkkiä puskista hyökätään päälle uhkailleen väkivallalla , huudetaan täysiä, haikutaan, huoritellaan ja tartutaan kiinni niin se olikin sitten siinä. Sit mulla napsahtaa

      Ne kerrat kun järkkäri tuli väliin.. toinen oli et nyt neidin tunteet käy niin kuumana että jos tuo volyymi ei pienene niin ilta loppuu sinulta tähän.

      Toinen kerta mut talutettiin narikalle koska olin heittänyt siiderit jätkän naamalle sen jälkeen kun se oli uhannut lyödä mua sen takia et se oli nähnyt mut tanssimassa jonkun kans. Täysin vieras mies jolla ei mitään suhteen tynkää muhun.

      Kännissä ihmiset sekoilen mut mulle tuo mustasukkaisuusraivari on sellainen josta suutun.

      Jos taas saisin sellaisen oikeutettuna päälleni ja katsoisin et olisin ehkä saattanut jotenkin olla syyllinen. En suuttuisi. Olisin hiljaa. Pahoittelisin ja selittäisin etten tajunnut sen loukkaavan. Ja ehdotan että voitasko puhua läpi et mitkä asiat loukkaa niin tiedän välttää. Mä en siis mielellään tahallaan mustasukkaisuutta herätä kenessäkään koska vihaan noita mustasukkaisuusraivareita saada päälleni.

      Epäoikeudenmukainen kohtelu jos viedään liian pitkälle raivostun

    • Anonyymi

      Minä.

    • Anonyymi

      No ei mua mikän raivohulluksi saa, mutta hermot menee semmoisten ihmisten kanssa jotka jauhaa "mä haluun sut ja sua rakastan" ja silti eivät saa yhtään mitään aikaiseksi asian suhteen.

    • Anonyymi

      Valehtelu ja mielistely.

      • Anonyymi

        Mäkin inhoan valehtelua mutta se ei saa mua raivohulluksi. Se vaan saa kylmän torjujaksi ja luottamattomaksi. Sulkeudun ja suljen ihmisen ulos elinpiiristäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin inhoan valehtelua mutta se ei saa mua raivohulluksi. Se vaan saa kylmän torjujaksi ja luottamattomaksi. Sulkeudun ja suljen ihmisen ulos elinpiiristäni

        Kylmän Torjuvaksi siis


    • Anonyymi

      Kuka kysyy?

    • Anonyymi

      Raivohulluksi.....ei minkäänlaiset.

    • Anonyymi

      Eräät taksisuharit, jotka ovat olleet kovasti tänään tapetilla ja heidän kannattajat! Liikenneväline seisojat ja heidänkin kannattajat! Ässällä alkavat yltiö rasistit joita suvaitsevuudestaan tunnetaan!?

      • Anonyymi

        Eräs muka-taksisuhari joka valehtelee silmät päästään twitterissä kun ei muuten nimi pysy mediassa, ja aihekin sillä suharilla on aina sama. Haukkua muita rasisteiksi ja sepittää satuja. V:llä alkavan sossupuolueen edustajia juu.


    • Anonyymi

      Persut

    • Anonyymi

      Sen kyllä näkee jo silmistä, jos persut ahdistaa! Mutta terot ja rakastajat ovat ihan ookoo!? Ei haittaa, että mummoista lapsiin kaikki käy, koska ihmisoikeudet!?

    • Anonyymi

      Ihmiset jotka puuttuvat muiden elämään.

      • Anonyymi

        Ihmiset, jotka ei ymmärrä jokaisen ihmisen olevan omaitsensä. Ei voi toista lokeroida haluamallaan tavalla. Eivät ymmärrä ihmisen itsemääräämisoikeutta.


      • Anonyymi

        En osaa myöskään arvostaa ylipäsmäreitä, joilla itsellään on kyllä itsestäänselvästi itsemääräämisoikeus, mutta ei empatiaa sitä kohtaan, että se pitäisi siispä olla jokaisella muullakin.

        Vähän säälittää hönöpäät, jotka antavat muiden ihmisten sanella, mitä mieltä kenestäkin vieraasta ihmisestä tulee olla... ja jotka nieltyään negatiivisen lokeroinnin yrittävät tunkea loppuelämänsä neliön muotoista palikkaa minne se ei tule koskaan menemään, raivohulluuteen asti...


    • Anonyymi

      Semmoisia ole olemassa jäärien ja änkyröiden keskuudessa. Muutoinhan se voisi olla kuningas.

    • Anonyymi

      Tää nykyinen maailman meno :(

    • Anonyymi

      Eläinten tappajat. Ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä siksi, että he tuottavat uusia kuluttajia jo moninkertaisesti ylikansoitettuun maailmaan. Lapsen teko on se kaikkein itsekkäin ja kusipäisin teko, minkä voit ympäristöllesi tehdä!!

    • Anonyymi

      Ei raivonhulluksi mikään, mutta ihmettelen ihmisiä, joilla on tarve pitää kiinni käsityksistään senkin jälkeen, kun on selvästi osoittautunut ettei näin ole. Oma häpeä olisi hyvä käsitellä niin, että heittää yksinkertaisesti jonkin ajatuskuvion olan yli ja jatkaa elämää, jopa itselleen tai tilanteelle nauraen jos kykenee. Siihenkin muuten saattaa kannattaa luottaa, ettei viha ole pysyvä olotila ja aina tulee uusi kauniimpi päivä

    • Anonyymi

      Olen huono häviäjä.
      T. mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2182
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      378
      1641
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1485
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1196
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1029
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      994
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      993
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      968
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      878
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      838
    Aihe