ja pieni perustelu ?
Suosikki prepaidliittymä
13
576
Vastaukset
- Anonyymi
Saunalahti prepaid. Sillä saa tarpeen vaatiessa euron/pv netin ja se nyt sattuu kuulumaan siinä osotteessa missä käytän parhaiten. Puhelimen käyttö vähäistä, n. 10 eurolla/vuosi, joten se jo tuntuu kukkarossa, kun ei ole erillisiä kk-maksuja. Toisaalta prepaidilla pääsee mainostajista eroon, kun ei lataa koskaan tililtä rahaa sille vaan hakee R:ltä latauskortit.
- Anonyymi
Dna Super Prepaid. Liittymän saa rekisteröityä, joten jos SIM kortti häviää saa uuden SIM kortin. Liittymän tiedot, lataukset ja datapaketit voi tilata osoitteesta m.prepaid.dna.fi . Latauslipukkeen saa R-kioskista. Ei kk maksua. Eikä tarvitse jännittää koska ja kuinka suuri lasku tulee.
- Anonyymi
Prepaidit ovat alkuun kalliita.
Paketin puheaika on voimassa 3 kk. Lisälataukset 12kk.- Anonyymi
Juu. Joskus lapsilla oli puhelimissa prepaidit, jottei tule yllätyslaskuja "pelikaupasta". No, siinä kävi sitten niin, että saldokyselyssä näkyi 45 euroa saldoa, kun ei oltu koskaan soitettu puhelimista vaan kerran vuodessa vaan ladattu kymppi lisää jotta saa lisäaikaa. Nyt yritetty saada noita saldoja sitten käytettyä - euron nettipäivä on tässä kyllä hyvä! Halvempi, käyttää kuin paikallinen adsl - kun ei käytä joka päivä - mutta toisaalta ei se kyllä toimikaan yhtä hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Joskus lapsilla oli puhelimissa prepaidit, jottei tule yllätyslaskuja "pelikaupasta". No, siinä kävi sitten niin, että saldokyselyssä näkyi 45 euroa saldoa, kun ei oltu koskaan soitettu puhelimista vaan kerran vuodessa vaan ladattu kymppi lisää jotta saa lisäaikaa. Nyt yritetty saada noita saldoja sitten käytettyä - euron nettipäivä on tässä kyllä hyvä! Halvempi, käyttää kuin paikallinen adsl - kun ei käytä joka päivä - mutta toisaalta ei se kyllä toimikaan yhtä hyvin.
Juu, eipä juuri tarvitse puheaikaa laitella, nettipaketteja vaan.
- Anonyymi
DNA Super Prepaid, juuri ostettu. Voimassolo 180 vrk. Lisälataukset 365 vrk.
Näiden päätyttyä pari viikkoa pääsee hätänumeroon ja asiakaspalveluun.
- Anonyymi
DNA dataprepaid
Halpa "nopea" nettiyhteys kohtuulliseen datankäyttöön. Halvimmillaan silloin, kun datamäärä jää alle 10 Gt/kk, mutta edullinen hieman suuremmallekin datankäytölle. - Anonyymi
Dna super prepaid ja siihen 180 vrk laitenetti. Tännepäin 500kb/s ja tonnepäin 5Mb/s. Riittää sähköpostiin.
- Anonyymi
SL latausliittymä parempi kuin prepaid monipuolinen.
- Anonyymi
Toistuvin korotuksin on Teliani noussut lyhyessä ajassa 50%
Sopimus on yhhdistetty känny netti ... Netti pitää harkita erikseen
Jpkohan DNA on saanut tukiasemia Keravan keskustaan?
Takavuosina lakkasi nettiyhteys ja irtisanoin liittymän - Anonyymi
Euron nettipäivä halpa? Eikö DNA Rajaton prepaid 89 snt/vrk?
- Anonyymi
31 € / kk yksi kalliimmista liittymistä suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
31 € / kk yksi kalliimmista liittymistä suomessa.
31 x 0,89€ =27,60€ jos joka päivä käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100