Thermia diplomat maalämpöpumpun säädöt

Anonyymi

Meillä on Varsinais-Suomessa 5-vuotta vanha 1,5 kerroksinen / 185m2 asuinneliön puutalo. Lämmitys hoidetaan Thermia diplomat ja Nereus lattialämmityksellä.

Ongelmana on ollut lähes koko ajan sopivan ja tasaisen lämpötila asetusten löytäminen. Nyt lämpötila ei tahdo nousta millään.

Onko hyviä ideoita kuivien ja kosteiden läpmpökäyriksi.

3

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaisikohan ottaa ammattilainen tarkastamaan ja tekemän tarvittavat säädöt?

      • Anonyymi

        Paikallinen Thermia edustaja kävi jo ja kaikki pitäisi olla kunnossa, mutta ei ole. Nyt koko tölli on kylmempi mitä muina vuosina...
        Minusta menovesiputkessa oleva moottoriventtiili ei toimi oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikallinen Thermia edustaja kävi jo ja kaikki pitäisi olla kunnossa, mutta ei ole. Nyt koko tölli on kylmempi mitä muina vuosina...
        Minusta menovesiputkessa oleva moottoriventtiili ei toimi oikein.

        Hieno homma, lisää epävakaata talotekniikkaa vaan, huoltoporukka kiittää ja
        lompuukki itkee. Visavinkuu.
        Jos nyt huolto edes kerkiää pariinviikkoon poiketa.
        Puuta kakluuniin ja uimahallille suihkuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      201
      2222
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1741
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      87
      1314
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      33
      1156
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1146
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1072
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1039
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe