Menneenä kesänä karautettiin Open Airiin Keski-Suomesta ja olipa hieno tapahtuma. Musa hyvää, mahtui liikkumaan, mukavaa sakkia, populaa hyvin ja anniskelu pelasi. Tarkoitus tulla ensi kesänäkin.
Tietääkö kukaan kesän 2020 esiintyjistä?
Open Air tapahtuma
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
Jepp, oli mahtava tapahtuma. En ole vielä kuullut mitään ensi kesästä.
- Anonyymi
Onko kenelläkään tietoa kesän 2020 esiintyjistä?
- Anonyymi
Antti voisi olla mahdollisesti yksi jo toisen tulemisensa kunniaksi järjestetyllä maailman kiertueellaan pietarsaareen kesällä saapuva esiintyjä.
Paikallisen valitun kansankin sopii hyvin saapua sankoin joukoin ihan paikanpäälle Antin toista tulemista katsomaan.
- Anonyymi
Muistelisin, että viime vuonna uutisoitiin helmikuussa, että tällanen tapahtuma järjestetään. Että varmaan pian uutisoidaan, jos kyseistä tapahtumaa tänä vuonna järjestetään.
- Anonyymi
Niin.
Jo viime vuonna kuulutettiin koko vuosi, että joku olisi tulossa toisen kerran, ja että sitten järjestetään sellainen toisen tulemisen tapahtuma, että. Ei kuitenkaan tullut kuulutettu toisen kerran tulija sitten kyllä taaskaan, koko vuonnakaan.
Antti on tosin tullut tänä vuonna jo toisen kerran, että saas nähdä tuleeko tännekkin, käymään.
Haaveissa vainko oot mun
https://www.youtube.com/watch?v=CqChgjKDLAw
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741