Elikkäs kertokaa teä seksikokemuksista
Vastaukset 7
- Anonyymi
Paraat tapahtuu mielessä ja usei nukkuessa
- Anonyymi
Ja peräkamarissa peräkamari nysvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja peräkamarissa peräkamari nysvä
Poijaal taitaa olla omakohtasta kokemusta peräkammarista vieläkö saat pilluakin äiteeltäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poijaal taitaa olla omakohtasta kokemusta peräkammarista vieläkö saat pilluakin äiteeltäs
Ei hänen äitinsäkään ole tuollaiselle vätykselle pillua antanut. On tainnut käydä niin että hänen äitinsä ja isänsä ovat sisaruksia keskenään ja nyt tämä heidän henkisesti vammainen jätöksensä täällä sitten yrittää mollata muita että saisi tuntea itsensä ihmiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänen äitinsäkään ole tuollaiselle vätykselle pillua antanut. On tainnut käydä niin että hänen äitinsä ja isänsä ovat sisaruksia keskenään ja nyt tämä heidän henkisesti vammainen jätöksensä täällä sitten yrittää mollata muita että saisi tuntea itsensä ihmiseksi.
Hyvin nii mahrollista
- Anonyymi
Kävin shemalen luona ja hän pani mua peppuun ollessani kontillaan. Se oli niin hyvä fiilis kun pieni kyrpä liikkui sisälläni et nautin joka hetkestä. Ja mitään niin kiihottavaa en ole kokenut kun kävelin rapussa hänen kanssa asuntoon ajatellen et tuolla hameen alla on kyrpä. Kyrpäni ei ole noussut yhtä nopeasti kenenkään naisen kaa
Onnrx ei oo pakko kenenkää harrastaa👌👌oma paras
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322223
- 511009
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160897Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 83737
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.154642- 53637
- 67636
- 59626
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e136586- 4549
- 6534
- 52523
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32508Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.157498- 34497
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118496- 55488
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463