Tyhmiä kysymyksiä

Gladrissa

Moi, olen nyt pian lähdössä shanghaihin, ja en ole vieläkään oikein varma paljonko rmb on euroissa, sen kurssihan on liitoksissa yhdysvaltain dollariin muttakun en tiedä siitäkään missä suhteesa se on.

Käsitykseni mukaan 1€ = 10rmb olenko lähellä oikeaa?

Onko tietoa paljonko kameran muistikortit tuolla maksavat? Entä aa-paristot? Entä miten on vaatteitten laita, farkkujen koko on noin 34 ja muitten vaatteitten L. löytyykö tämän kokoisia vaatteita hyvin?

Mitkä olisivat sellaiset nähtävyydet joita ehdottomasti suosittelisitte katsomaan? Itse olen miettinyt ainakin jade boddhaa, oriental perl toweria, yuyuanin puutarhaa ja sitä isoa merivesi akvaariota, olsiko muita mielenkiintoisia?

4

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shekou

      1 euro on 10 yuania suurinpiirtein.

      Sain muistikortin 250 yuanilla, 128mb. Patterit on halpoja, osta ihmeessä patterilaturi Kiinasta ja siihen parit patterit ja lisäksi pistotulppa-adapteri.

      Löytyy ainakin sinun kokoiselle hyvin vaatteita, itselleni ei tahtonut ainakaaan housuja ensin löytyä, piti ottaa aina suurinta kokoa eli 170cm-175cm vaikka olen alle 170cm... mutta en ollutkaan Shanghaissa vaan etelä-Kiinassa.

      Vinkkinä että älä pakkaa liikaa omia vaatteita mukaan, kaiken voi ostaa paikan päältä...

    • kokemuksia

      Olikohan shekou huumorimielellä? Mun neuvo olisi päinvastainen L-kokoiselle: Varaudu omilla vaatteilla hyvin. Kaikkea muuta voit ostaa, muttet isoja vaatteita Shanghaista

      • Shekou

        tarkoitin, että hänelle löytyy farkkuja koosta 34.


      • Farkuista
        Shekou kirjoitti:

        tarkoitin, että hänelle löytyy farkkuja koosta 34.

        34 tarkoitti tuumaleveyttä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      336
      3173
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1662
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1456
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1323
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1083
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      164
      998
    Aihe