Ragnimalmeen vastailee

Anonyymi

1 kysymys per kysyjä, olkaa hyvä.

333

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palaammeko ex.än kanssa takaisin yhteen?

      • Anonyymi

        Valitettavasti ei , uusi kumppani.

        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei , uusi kumppani.

        Rm

        Kiitos vastauksesta. Pidetään silmät auki.


    • Anonyymi

      Mitä vaalea kalamies ajattelee minusta kaverillisesti tai romanttisessa mielessä?

      • Anonyymi

        Vaalea kalamies pitää sinua "hyvänä tyyppinä".
        Rm


    • Anonyymi

      Tämän trollin ikä ja sukupuoli:


      Anonyymi
      Tänään 00:21
      UUSI

      Mikä ikävä yhdistelmä, oletko sekaisin? Ja kenellle " meille kaikille"
      et kai vanhus kuvittele, että satuilemalla uhkailet ihmisiä?
      Taidat olla päiväpäivältä syvemmällä sonnassasi, jota kylvät nettiin.

      • Anonyymi

        Sinun viestisi tuli vahingossa täysin väärään linkkiin.
        Mutta jättäisit sinäkin tuon vanhuksen jo rauhaan.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun viestisi tuli vahingossa täysin väärään linkkiin.
        Mutta jättäisit sinäkin tuon vanhuksen jo rauhaan.
        Rm

        Ei tullut kun kysyin tuon trollin ikää ja sukupuolta. Mulla nimittäin oma arvioni asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut kun kysyin tuon trollin ikää ja sukupuolta. Mulla nimittäin oma arvioni asiasta.

        Sinä joka kysyit trollista.
        Ole ystävällinen ja jätä tämä ketju vapaaksi tuosta aihepiiristä minkä puitteissa kyselet.
        En halua enkä aio sekaantua millään tavalla tuollaiseen. Tämä selvä.
        Rm


    • Anonyymi

      Tulenko löytämään rakkautta ja kestävää parisuhdetta seuraavan vuoden aikana?

      • Anonyymi

        Tulet. Oikein hieno, fiksu ja kunnioittava parisuhde.

        Rm


    • Anonyymi

      Hei,

      Löydänkö rakkauden, entä se mies jonka kanssa olisi tarkoitus viettää 6.12 miltä näyttää? Niin monesti kun pettyä olen saanut.

      • Anonyymi

        Hei,

        Joku viisas sanoi osuvasti : " kun pyydämme Jumalalta rakkautta, antaako hän meille tuon tunteen sydämeen vai tilaisuuden osoittaa sitä? "
        Älä lataa niin paljon ennakko odotuksia tapaamiseenne, ja jätä jo menneisyyden kokemukset kasvamaan sammalta, olet niistä opiksi ottanut, niitä tarpeeksi mielessäsi miettien hautonut ja osaat kyllä jo katsoa eteesi.
        Ilman rakkautta et tule jäämään, siis rakasta sinäkin, ehdoitta, pelotta ja ilolla.

        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Joku viisas sanoi osuvasti : " kun pyydämme Jumalalta rakkautta, antaako hän meille tuon tunteen sydämeen vai tilaisuuden osoittaa sitä? "
        Älä lataa niin paljon ennakko odotuksia tapaamiseenne, ja jätä jo menneisyyden kokemukset kasvamaan sammalta, olet niistä opiksi ottanut, niitä tarpeeksi mielessäsi miettien hautonut ja osaat kyllä jo katsoa eteesi.
        Ilman rakkautta et tule jäämään, siis rakasta sinäkin, ehdoitta, pelotta ja ilolla.

        Rm

        Kiitos. Päätin pitää sydämmen avoinna ilman pelkoja :)


    • Anonyymi

      Vieläkö vastailet? Näetkö valoa tunnelin päässä minulle? Vieläkö minulle suodaan onnellisuutta? Vuosi ollut elämäni pahin ja tuntuu vain jatkuvan samalaisena

      • Anonyymi

        Kyllä vastailen .
        TOTTAKAI suodaan onnellisuutta sinulle elämääsi ja katsoisin näin, että sitten sen onnellisuuden tunnistatkin eli onni vasta tuntuukin arvokkaalta ja mahtavalta, koska sinulla on ollut todella rankka ajanjakso .
        Eli tämä aika jolloin olet kulkenut synkkänä siipi maassa, tulee väistymään joten pää pystyyn siellä nyt ja kohti upouutta mukavampaa vuotta!
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vastailen .
        TOTTAKAI suodaan onnellisuutta sinulle elämääsi ja katsoisin näin, että sitten sen onnellisuuden tunnistatkin eli onni vasta tuntuukin arvokkaalta ja mahtavalta, koska sinulla on ollut todella rankka ajanjakso .
        Eli tämä aika jolloin olet kulkenut synkkänä siipi maassa, tulee väistymään joten pää pystyyn siellä nyt ja kohti upouutta mukavampaa vuotta!
        Rm

        Iso kiitos vastauksestasi! Toivon todellakin että parempaa tulisi, alkaa voimat ehtymään...

        Saanko vielä kysyä yhden asian? Saanko pitää tämän kotini?


    • Anonyymi

      Miltä näyttää tuleva asunnon suhteen. Saanko asunnon uudesta kaupungista vai jääkö nykyinen kotikaupungiksi vielä jatkossakin? Asia on ensi heti ensi vuoden puolella mietintämyssyn alla.

      • Anonyymi

        Sinun kannattaa jo NYT heti olla asialla ja aktiivinen tuon asunnon suhteen, TALVEN AIKANA löytyisi nimittäin edullinen ja hyvä koti. Kyse vain siitä kummassa haluat asua , kodin kyllä löydät.

        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaa jo NYT heti olla asialla ja aktiivinen tuon asunnon suhteen, TALVEN AIKANA löytyisi nimittäin edullinen ja hyvä koti. Kyse vain siitä kummassa haluat asua , kodin kyllä löydät.

        Rm

        TALVEN AIKANA löytyisi nimittäin edullinen ja hyvä koti. Uudessa kaupungissa?


    • Anonyymi

      Minkälaisia ihmisiä kohtaan lomallani keskieurooppaan ennen ensikesää? Yksin on lähdettävä ja olisi kiva jos ei tarvitse olla koko lomamatkaa yksin. Minulla ei ole kumppania. Mitä näet, ja Kiitos<3

      • Anonyymi

        Hae matkaseuraa ennen matkaa. Kannattaa. Ei tarvitse mennä yksin reissuun.
        Rm


      • Anonyymi

        Minkälaisia ihmisiä kohtaan lomallani keskieuroopassa? Oli kysymys. Kiitos taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia ihmisiä kohtaan lomallani keskieuroopassa? Oli kysymys. Kiitos taas

        Vastaus täysin sama kuin edellisellä kerralla. Tuollainen vastaus tuli.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus täysin sama kuin edellisellä kerralla. Tuollainen vastaus tuli.
        Rm

        Kiitos. Matkustan joka tapauksessa yksin. Katsotaan sitten perillä mitä tuleman pitää. Elämässä kun voi joskus tulla iloisia yllätyksiä.


    • Anonyymi

      Löydänkö (asuin)kumppanin seuraavan vuoden sisällä?

      • Anonyymi

        Löydät. Edellyttää aktiivisuutta sinulta.
        Rm


    • Anonyymi

      Minkälainen asunto näytetään seuraavaksi ja viihdynkö paremmin siellä kuin nyt?

      • Anonyymi

        Seuraava asunto tuntuu heti kodiltasi. Ei ole maan tasalla, eli kotisi on kerrostalossa tai "kerroksessa".
        Rm


    • Anonyymi

      Menenkö vielä kihloihin/naimisiin? Milloin se tapahtuisi jos vielä näkyisi? Kiitos

      • Anonyymi

        Pitkä, hyvä parisuhde ainakin näkyy sellainen onni kohdallasi, voithan sinäkin kihloja sitten ehdottaa hänelle kun varmistut, jos sormuksia halajat kyllä se hälle sitten passaa ihan ok.
        Ole hyvä.


    • Anonyymi

      Näetkö minulle suurempaa voittoa rahapeleissä? Tuleeko ylimääräistä rahaa muuta tietä/mistä en osaa odottaa? (tarkoitan suurempia summia kuin pelkät ansiotulot)

      • Anonyymi

        Et rikastu rahapelien tai minkään yllättävän onnenkantamoisen kautta.
        Toimeentulosi tulee perinteisin keinoin.
        Rm


    • Anonyymi

      1 kysymys per kysyjä!
      Rm

    • Anonyymi

      Välini katkesi väärinymmärryksen vuoksi minua nuorempaan naiseen. Milloin hän itse ottaa yhteyttä vai ottaako?

      • Anonyymi

        Ei ota, eikä haittaa koska ei jäisi ainoaksi väärinymmärrykseksi teidän välillänne.
        Rm


    • Anonyymi

      . Asumme miehen kanssa eri kaupungeissa, mutta meillä on yhteinen talo. Kuitenkin epävarma tunne onko sittenkään aitoa rakkautta. Jotain puuttuu.. Miten näet tämän tilanteen

      • Anonyymi

        Kysyjälle kokonaisvaltainen turvallisuuden tunne hyvin tärkeää, se puuttuu tällä hetkellä.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyjälle kokonaisvaltainen turvallisuuden tunne hyvin tärkeää, se puuttuu tällä hetkellä.
        Rm

        Kiitos. Olen kahden vaiheilla. Ei ole rakkauden tunnetta, pikemminkin ystävyyden.


    • Anonyymi

      Näetkö minulle vielä sormuksia tai avoliittoa? Asun pikkukaupungissa .

      • Anonyymi

        Kyllä. Ensin avoliittoon ja melkein heti siinä kaunis juhla kun olette kotiutuneet.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ensin avoliittoon ja melkein heti siinä kaunis juhla kun olette kotiutuneet.
        Rm

        Kiitos. Minulla kun ei ole seurustelukumppaniakaan vielä?
        Näit kyllä avoliiton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Minulla kun ei ole seurustelukumppaniakaan vielä?
        Näit kyllä avoliiton.

        Haluaisin tietää onko tuo näkemäsi asia vasta tulossa koska tällä hetkellä en seurustele?
        Vastasin aikaisemmin seuraavaa: Kiitos. Minulla kun ei ole seurustelukumppaniakaan vielä?
        Näit kyllä avoliiton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tietää onko tuo näkemäsi asia vasta tulossa koska tällä hetkellä en seurustele?
        Vastasin aikaisemmin seuraavaa: Kiitos. Minulla kun ei ole seurustelukumppaniakaan vielä?
        Näit kyllä avoliiton.

        Siis avoliitto ja aika pian yhteen muuton jälkeen kaunis juhla (kihlajais/hääjuhla, en tiedä kumpi) missä sormuksia näkyy.
        Rm

        1 kysymys per kysyjä, ok.


    • Anonyymi

      Onko tämä nyt "se oikea"?

      • Anonyymi

        Kysytkö autosta vai ihmisestä?
        Kysy nyt itseltäsi oletko tosissasi hänen kanssaan ja oletko itse valmis aidosti sitoutumaan ja kiintymään toiseen ihmiseen.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytkö autosta vai ihmisestä?
        Kysy nyt itseltäsi oletko tosissasi hänen kanssaan ja oletko itse valmis aidosti sitoutumaan ja kiintymään toiseen ihmiseen.
        Rm

        Kyllä kyse olisi ihmisestä... 😁
        Minä olen keski-iän kynnyksellä oleva nainen ja pitkään sinkkuna ollut. On vaikeuksia löytää riittävän kiinnostavaa miestä sekä henkisesti että fyysisesti. Nyt tällainen on tupsahtanut ihan puskista. Homma näyttää kaikin puolin hyvältä, mutta uskallanko luottaa? Onko tämä nyt sitä miltä näin alkuun tuntuu? Vai toispuoleista ja harhakuvitelmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyse olisi ihmisestä... 😁
        Minä olen keski-iän kynnyksellä oleva nainen ja pitkään sinkkuna ollut. On vaikeuksia löytää riittävän kiinnostavaa miestä sekä henkisesti että fyysisesti. Nyt tällainen on tupsahtanut ihan puskista. Homma näyttää kaikin puolin hyvältä, mutta uskallanko luottaa? Onko tämä nyt sitä miltä näin alkuun tuntuu? Vai toispuoleista ja harhakuvitelmaa?

        Hyvältä näyttää joten luota tunteisiisi.
        Olet järkevä aikuinen ihminen etkä mikään harhakuvitelmien vallassa hösäävä.
        Valmis kypsään suhteeseen. Aika näyttää haluatko sitoutua.
        Rm


    • Anonyymi

      Mihinäkuhuna on vaarivainaan taskunauris? Oon kattonu liiveristäkin.

      • Anonyymi

        Vaari on antanut taskukellon eläessään sukulaispojalle., kyseessä ei ole mikään lapsenlapsi, vaan kauempaa sukua olevalle pojalle.
        Rm


    • Anonyymi

      Jos vastailet vielä, niin kysyisin sulta, mihin suuntaan tulevaisuuteni on menossa, mulla on ollut henkisesti rankkoja vuosia takana.

      • Anonyymi

        Aivan oikein itsekin kuvasit kirjoittamalla "henkisesti rankkoja vuosia TAKANA" , tulevaisuuden tulkitsisin näin ollen paljon paljon helpommaksi ja näkisin sinut tulevaisuudessa hyvinkin onnellisena/ oikein tyytyväisenä ihmisenä.
        Rm


    • Anonyymi

      Kannattaako minun muuttaa lähemmäksi sukulaisia n.100 km päähän (yksin täällä) vai löydänkö mukavan kumppanin täältä jotta elämääni tulisi jotakin sisältöä?

      • Anonyymi

        Yksin ei ole hyvä jos kumppania kaipaa. Tulet kyllä elämään parisuhteessa koska olet parisuhdeihminen. Sinun puolestasi en ota vastuuta päätösestä muutatko vai et, mutta sanoisin näin, että älä hätiköi vaan harkitse (muutto) asiaa kaikessa rauhassa vaikka ensi kesän yli ja mieti sitten uudelleen kun olet vierailllut sukuloimassa.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin ei ole hyvä jos kumppania kaipaa. Tulet kyllä elämään parisuhteessa koska olet parisuhdeihminen. Sinun puolestasi en ota vastuuta päätösestä muutatko vai et, mutta sanoisin näin, että älä hätiköi vaan harkitse (muutto) asiaa kaikessa rauhassa vaikka ensi kesän yli ja mieti sitten uudelleen kun olet vierailllut sukuloimassa.
        Rm

        Miten sukuloiminen voi vaikuttaa muutto päätökseeni ja kuka tuo sukulainen sitten olisi?
        En mene kenenkään luokse ilman että tulee ensin kutsu. On vaikea kysyyä vain yhtä kysymystä, Anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sukuloiminen voi vaikuttaa muutto päätökseeni ja kuka tuo sukulainen sitten olisi?
        En mene kenenkään luokse ilman että tulee ensin kutsu. On vaikea kysyyä vain yhtä kysymystä, Anteeksi.

        ...odotan vastausta. Kiitos Miten sukuloiminen voi vaikuttaa muutto päätökseeni ja kuka tuo sukulainen sitten olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...odotan vastausta. Kiitos Miten sukuloiminen voi vaikuttaa muutto päätökseeni ja kuka tuo sukulainen sitten olisi?

        No ei kukaan. Miksi nyt pitää uskoa jotain höpötystä täällä ? Käytä omaa järkeäsi jos haluat muuttaa, muutat jos sitä pitää suolen sivuilla tivata ei hyvin mene. Jokainen aikuinen jolla ei ole alaikäisiä lapsia tai muita holhottavia on vastuussa vain itsestään ja omista päätöksistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sukuloiminen voi vaikuttaa muutto päätökseeni ja kuka tuo sukulainen sitten olisi?
        En mene kenenkään luokse ilman että tulee ensin kutsu. On vaikea kysyyä vain yhtä kysymystä, Anteeksi.

        Ei tarvitse Sinun pyytää anteeksi. Vastaukset on joskus sellaisia että ratkaisu tulee vasta jonkinajan kuluttua kun on miettinyt kotvan vastausta.
        Kirjoitan mitä tulee, en analysoi.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...odotan vastausta. Kiitos Miten sukuloiminen voi vaikuttaa muutto päätökseeni ja kuka tuo sukulainen sitten olisi?

        Näen sinulle että muutat kaupungissa missä asut. Se on parempi vaihtoehto tässä tapauksessa. Taidat ollakin jo tosissasi asunnon haussa. Mitään sukulaisia et tähän päätökseen halua etkä edes tarvitse. Kumppanin löydät samoihin aikoihin kun muutat. Oikeasti näkevä ei Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen sinulle että muutat kaupungissa missä asut. Se on parempi vaihtoehto tässä tapauksessa. Taidat ollakin jo tosissasi asunnon haussa. Mitään sukulaisia et tähän päätökseen halua etkä edes tarvitse. Kumppanin löydät samoihin aikoihin kun muutat. Oikeasti näkevä ei Rm

        Kiitos nimerkki :Oikeasti näkevä. Hyvin näit. Hyvää loppuvuotta.


    • Anonyymi

      Olisin kiitollinen jos saisin vastauksen. Toteutuuko harras toive ? T. En näe itselleni

      • Anonyymi

        Kerro edes suurinpiirtein edes toiveen kohde jos haluat jotain vastausta. Toiveita on ihmisillä satoja päivittäin. Ei voi vastailla kruuna tai klaava mentaliteetilla.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro edes suurinpiirtein edes toiveen kohde jos haluat jotain vastausta. Toiveita on ihmisillä satoja päivittäin. Ei voi vastailla kruuna tai klaava mentaliteetilla.
        Rm

        Muutto kaupunkiin jonne kaipaan takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro edes suurinpiirtein edes toiveen kohde jos haluat jotain vastausta. Toiveita on ihmisillä satoja päivittäin. Ei voi vastailla kruuna tai klaava mentaliteetilla.
        Rm

        Olihan tyly kommenttisi ?? Oikea näkijä osaa vastata ilman mitään ihme "toivomuksia", tuohon kysymykseen on vain kaksi vaihtoehtoista vastausta KYLLÄ tai EI !
        Mahtoiko Rm pelästyä sitä että kysyjänä olikin, ihan OIKEA näkijä ? :-)
        Vahinko etteivät oikeatkaan näkijät näe itselleen.
        Sinänsä pitää ihmetellä näitten Rm;n kaltaisten omaa halukkuutta tarjota "apuaan", onko se asiakkaiden kalastelua vai mitä ?
        kannattaa silti suhtautua vähän varauksella näihin ennustelijoihin täällä.
        Ennustan että, tähän viestiin Rm vastaa kyllä :-)))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutto kaupunkiin jonne kaipaan takaisin

        Kannattaa viipymättä alkaa työstämään päämäärätietoisesti muuttoa ko kaupunkiin, olet siellä onnellisempi ja se toteutuu.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tyly kommenttisi ?? Oikea näkijä osaa vastata ilman mitään ihme "toivomuksia", tuohon kysymykseen on vain kaksi vaihtoehtoista vastausta KYLLÄ tai EI !
        Mahtoiko Rm pelästyä sitä että kysyjänä olikin, ihan OIKEA näkijä ? :-)
        Vahinko etteivät oikeatkaan näkijät näe itselleen.
        Sinänsä pitää ihmetellä näitten Rm;n kaltaisten omaa halukkuutta tarjota "apuaan", onko se asiakkaiden kalastelua vai mitä ?
        kannattaa silti suhtautua vähän varauksella näihin ennustelijoihin täällä.
        Ennustan että, tähän viestiin Rm vastaa kyllä :-)))))

        Joku "näkijä" suuttui kun Rm vastaa aina ilmaiseksi .
        Menee tienestit "oikealta näkijältä" sivu suun ja siksi kiireenvilkkaa sekaamaan ja kettuilemaan linkkiin.
        Ihmeen kauan sai tässä rauhassa vastata ennenkuin ensimmäinen kateellinen keksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa viipymättä alkaa työstämään päämäärätietoisesti muuttoa ko kaupunkiin, olet siellä onnellisempi ja se toteutuu.
        Rm

        Kiitos vastauksestasi!
        Se kun olisikin noin helppoa, että alan vain työstämään muuttoa....


    • Anonyymi

      Onko seuraava kotini omistus-vai vuokra-asunto jota yksin asustan?

      • Anonyymi

        Seuraava asuntosi on todella kodikas vuokra-asunto missä viihdyt erinomaisesti.
        Rm


    • Anonyymi

      Milloin näkisit että pääsen muuttamaan sinne? Vuodenaika riittää.

      • Anonyymi

        Keväällä jos saat raha asiasi järjestymään muuten menee sykysylle... t. Oikea näkijä ei Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä jos saat raha asiasi järjestymään muuten menee sykysylle... t. Oikea näkijä ei Rm

        Sinä "Oikea näkijä" ole ystävällinen ja perusta ihan oma "oikean näkijän" vastausketju jos koet oikeasti voivasi auttaa kysyjiä. Nyt teet vain kiusaa tässä ilkeyttäsi .
        Perusta "oikea näkijä" oma vastauketju jos olet oikealla asialla etkä vain ajankuluksesi länkyttämässä ja pilaamassa ketjua.
        Todista halusi auttaa perustamlla tälle palstalle oma "oikean näkijän" vastausketju ja voit vastata kysyjille .
        Katsos oikea näkijä ei koskaan kiusaa tai sotke muiden vastauksia, hän vastaa itse omassa linkissään.

        Älä vastaa tähän, vaan perusta linkki .En jatka keskustelua kanssasi aiheesta.

        Rm


      • Anonyymi

        Talvi, sydäntalvi.
        Rm


    • Anonyymi

      Sinä nim. Oikea näkijä jos vastaat tähän:
      Löydänkö kumppanin itselleni? Missäpäin hän vaikuttaa tällä hetkellä? Yksinäiset ovat askeleeni miun.

      • Anonyymi

        Sirkuksesta löydät.
        nimierkki oikea näkijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirkuksesta löydät.
        nimierkki oikea näkijä

        Voi sinua jos olisit en oikeasti tietävä et taivaisiin ja syyttelisi ketään. Pelkäät paljastusta. Turha pelko minun ei tarvitse kehua itseäni eikä perustaa mitään. 😁


    • Anonyymi

      Onko mulla lehtolapsia maailmalla , tulevatko ovelle koputtamaan ?

      • Anonyymi

        Tulkintani mukaan ei ole.
        Rm


    • Anonyymi

      Lapseni asuu eri kaupungissa. Mietin muuttoa samaan kaupunkiin. Mitä näet asiaan?
      Tämä olisi loppuelämäni muutoksen paikka.

      • Anonyymi

        Keskustelu lapsesi kanssa mahdollisesta muutostasi samaan kaupunkiin tuo tarvitsemasi selvyyden asiaasi.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelu lapsesi kanssa mahdollisesta muutostasi samaan kaupunkiin tuo tarvitsemasi selvyyden asiaasi.
        Rm

        Ei lapsi ole mikään näkijä. Mielestäni tämä kymykseni koskee vain omaa elämääni. Halusin tietää mitä tuleva tuo tullessaan minulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lapsi ole mikään näkijä. Mielestäni tämä kymykseni koskee vain omaa elämääni. Halusin tietää mitä tuleva tuo tullessaan minulle?

        "Tuleva tuo " sinulle keskustelun lapsesi kanssa, joka vahvistaa sun OMAN ELÄMÄN päätöksesi tuosta muutosta . Noin mä tuon käsitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tuleva tuo " sinulle keskustelun lapsesi kanssa, joka vahvistaa sun OMAN ELÄMÄN päätöksesi tuosta muutosta . Noin mä tuon käsitin.

        Tuntuu että et oikeasti näe asioita. Yritystä kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että et oikeasti näe asioita. Yritystä kyllä on.

        Ei kukaan pakota kysymään.
        ihmeen niukasti fiksuja jotka vaivautuvat arvostelun ja kitinän asemasta lyhyesti kiittämään vaivannäöstä vaikka vastaus olisi yllättävä. Minä kirjaan mitä tulee ja sillä selvä.
        Rm


    • Anonyymi

      Ei enempää kysymyksiä tältä erää.
      Odotellaan hetken , että "oikea näkijä" perustaa palstalle ikioman "oikean näkijän" linkin palstalle ja vastailee teille ahkeraan.

      Rm

    • Anonyymi

      Kiitos jos vastaat kaikesta huolimatta kaikille kysyjille. Ennen lopetuspäätöstäsi oleville.

    • Anonyymi

      Milloin kauan myynnissä ollut nykyinen asunto menee kaupaksi? En viihdy tällä paikkakunnalla ja olen erittäin yksinäinen ja välillä hyvin onnetonkin täällä.

      • Anonyymi

        Ei mene kaupaksi nykyisellä hinnalla. Hintaa on laskettava paljon nykyistä edullisemmaksi sitten menee kaupaksi.
        Mieti asunnon myyntihinta uudelleen ja alenna sitä kunnolla, että pääset muuttamaan pois epäviihtyisästä paikkakunnasta. Mikäli maltat myydä edullisesti, sitä pikemmin siis pääset sieltä pois.
        Rm


    • Anonyymi

      Siltä varalta jos ehdit tänne asti ketjuun vastailla. Mitäköhän työelämääni näkyy?

      • Anonyymi

        Puoleen vuoteen ei nähdäkseni muutoksia, sen jälkeen laajennat osaamisaluettasi sinua paljon motivoivaan suuntaan ja luvassa menestystä koska teet sitä mistä pidät.
        Rm


    • Anonyymi

      Mitä pitkään mielessäni ollut henkilö merkitsee minulle? Miksi en saa tätä henkilöä pois mielestäni? Ajatteleeko hän minua vaikka aikaa on kulunut kauan?

      • Anonyymi

        Ajatuksesi ovat kääntyneet nyt menneisyydessä tapaamaasi ihmiseen koska ei ole ollut mitään tuoretta sykähdyttävää sutinaa hetkeen kohdallasi ja sellaista janoaisit nyt kipeästi.
        Ajatuksia on aika ylivoimaista arvailla, mutta tiedätkö että sinuakin pari on jäänyt haikailemaan ja ajattelee lämmöllä silloin tällöin vaikka kohde on autuaan tietämätön .
        Lämpöiset tunteet ovat kuitenkin aina tervetulleita koska katkeruutta ja tyytymättömyyttä maailmaan mahtuu. Olet pidetty ihminen. Säpinää on luvassa sinulle heti joulun jälkeen joten haikailut unohtuu hetimiten kevät auringon porottaessa ja lemmenenergiasi noustessa uusiin sfääreihin.
        Rm


    • Anonyymi

      Ottaako mies menneisyydestä yhteyttä , vietimme yön keväällä yhdessä ja sitten tiet erkani.

      • Anonyymi

        Tulkintani mukaan ei ota, mutta sinä löydät uuden miehen etkä enää muistele miestä menneisyydestä ensi vuoden aikana,
        Rm


    • Anonyymi

      Minulla on voimakkaita tunteita naista kohtaan ja en voi ymmärtää miksi,
      Kaikki on siinä jutussa väärin.
      Mielestäni työasiat ja tunteet pidetään erillään.

      Johtuuko se hänestä, että hänellä on tunteita minua kohtaan?

      • Anonyymi

        Sinä itse olet vastuussa omista tunteistasi.
        Pidä työasiat erillään hempeilyistä niistä seuraa vaan vaikeuksia, lakkaa ruokkimasta moisia tuntemuksia, keskity työhösi ja lopeta hölmöily ajoissa.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse olet vastuussa omista tunteistasi.
        Pidä työasiat erillään hempeilyistä niistä seuraa vaan vaikeuksia, lakkaa ruokkimasta moisia tuntemuksia, keskity työhösi ja lopeta hölmöily ajoissa.
        Rm

        Kiitos vastauksesi.
        Olen samaa mieltä kanssasi :)


    • Anonyymi

      "Ei mene kaupaksi sillä hinnalla" vastasit kysymykseeni milloin kauan myynnissä oleva asunto menee kaupaksi?
      Sen hintaa on jo laskettu roimasti alas aikaisemmin. Hinta on jo monta kymmentä tuhatta halvempi kuin mikä asunnon arvo on. Jos ilmaiseksi sen antaisi niin tottakai uusi omistaja muuttakisi vaikka huomenna. On tämä sentään todella kiva asunto kauniilla paikalla.

      • Anonyymi

        Olen pahoillani. Suhdanteet ovat nyt tosi huonot ja moni kiinteistö jää käsiin. Voisiko vuokrata ellet halua myydä puoli-ilman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani. Suhdanteet ovat nyt tosi huonot ja moni kiinteistö jää käsiin. Voisiko vuokrata ellet halua myydä puoli-ilman?

        Olli, sinulla olisi ystäviä jos et liioittele asioita.
        En tiedä miksi teet niin et yrität miellyttää jotakin ja sitten sille ystävällesi ongelmia. Olet pyytänyt anteeksi ja sitten taas ystävä joutui ongelmiin kun puhuit asioista jotka ei pidä paikkaansa. SAAT syyttää itseäsi ettei sulla ole kavereita, pilaat aina jollain ongelmalla.
        Sinusta tulee vain ongemia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olli, sinulla olisi ystäviä jos et liioittele asioita.
        En tiedä miksi teet niin et yrität miellyttää jotakin ja sitten sille ystävällesi ongelmia. Olet pyytänyt anteeksi ja sitten taas ystävä joutui ongelmiin kun puhuit asioista jotka ei pidä paikkaansa. SAAT syyttää itseäsi ettei sulla ole kavereita, pilaat aina jollain ongelmalla.
        Sinusta tulee vain ongemia.

        Eikö teille riitä että jo kahdessa linkissä riitelette ?
        Älkää tulko tähän keskusteluketjuun vaain pysykää edes tästä kaukana.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olli, sinulla olisi ystäviä jos et liioittele asioita.
        En tiedä miksi teet niin et yrität miellyttää jotakin ja sitten sille ystävällesi ongelmia. Olet pyytänyt anteeksi ja sitten taas ystävä joutui ongelmiin kun puhuit asioista jotka ei pidä paikkaansa. SAAT syyttää itseäsi ettei sulla ole kavereita, pilaat aina jollain ongelmalla.
        Sinusta tulee vain ongemia.

        Mitä ihmettä minut on vedetty tuohon mukaan? Ihmissuhteistta en ole kysynyt mitään. Olen kysellyt vain asuntokaupoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä minut on vedetty tuohon mukaan? Ihmissuhteistta en ole kysynyt mitään. Olen kysellyt vain asuntokaupoista.

        Älä välitä mitään heistä, tulevat vahingossa väärään linkkiin ilkeilemään toisilleen kun ovat omituisen innoissaan jatkuvasta , loppumattoasta, keskinäisestä, äärimmäisen vastenmielisestä keskinäisestä kärhämöinnistä.

        Sivuuta tuollaiset, sinulle on vastattu.
        Rm


    • Anonyymi

      Miksi olen niin epäonninen?

      • Anonyymi

        Älä ole huolissasi, sinun tilaisuutesi loistaa on vielä edessä päin ja sitten otatkin siitä kaiken 'irti. Kyllä tulet vielä keskivertoa useamman kerran onnistumaan eri asioissa, joten älä murehdi vaan leuka pystyyn ja eteenpäin.

        Rm


    • Anonyymi

      Onko eräs mies kiinnostunut minusta, välillä käyttäytyy siihen malliin ja välillä on etäinen ja töykeäkin. Taidan vaan omata vilkkaan mielikuvituksen

      • Anonyymi

        Sinusta on moni muukin kiinnostunut. Ko tyyppi kestä kysyit jotenkin pitää kumilangan päässä ja testaa viehätysvoimaansa. Tulkintani mukaan valitsen rinnallesi sellaisen suoran/turvallisen ihmisen ,joka on selkeä ja aito tarkoitusperissään ja asia on sitten sitä myöten teidän kesken taputeltu.
        Epävarmuutta tai mitään epämääräisyyttä et siedä ja siksi kyllästyt ko tyyppiin kestä kysyit.

        Rm


    • Anonyymi

      Rakkausasioista kyselen. Miehen kanssa ei oikein muuta kun kaverilliset välit. En saa tehtyä ratkaisua, vaikka sydän sanoo etten voi jatkaa näin..
      Kaipaan myös maailmalle.. ulkomaille kaipuu, pysyvästi..
      Osaatko neuvoa.

      • Anonyymi

        Syvää keskinäistä kiintymystä siinä määrin teidän välillä, että ei ihme että se jarruttaa sinua katkaisemaan parisuhdetta .
        Paljon hyvää on välillänne., harkitse tarkkaan. Maailma kutsuu sinua, joten mikäli valitset vastata huutoon niin päätä parisuhteesi suuresti kunnioittaen kumppaniasi joka on /ollut sinulle lojaali ja aidosti välittävä.
        Onnea matkaan mitä sitten päätätkin.

        Rm


    • Anonyymi

      Rakkausasiaa kysyn minäkin. Mitä nousee rakkaudenpolulleni ensi vuoden puolelle?
      Mitä sinulle näytetään<3 K I I T O S

      • Anonyymi

        Tulkintani mukaan (eivät ole sataprossaisia, mutta ilmoittele miten meni kohdalleen)
        suurinpiirtein vuoden 2020 syksyyn mennessä olet parisuhteessa. Hyvässä.
        MIKÄLI muistat ettet tee kompromisseja ja retkut ja epäluotettavat kierrä kaukaa vaikka olisivat kuinka "ihania", niin saat suuren onnen. Muista tämä: "Ole vaativa ja saat laatua."
        Rm


    • Anonyymi

      Minulla on itsehoitamani vaiva . Se voi parantua itsestään jos on hyvä tuuri. Joudunko tästä juoksemaan vastaanotolla kerran jos useammankin? Yritän olla positiviinen että paranee itsestään.

      • Anonyymi

        Vaiva ei parane itsestään. Aika /lähete saatava kunnon erikoislääkärille ja saat täsmä-avun. Loppuu juoksentelusi vastaanotoilla.

        Rm


    • Anonyymi

      Olen miettinyt mitä seuraavaks rupeaisin tekemään, kun on tullut työharjoittelussa selväksi etten ikäni puolesta tule työllistymään kyseiseen työhön ja muutenkin olen tuntenut itseni pelleksi kyseisessä harjoittelupaikassa.

      • Anonyymi

        Sinusta on moneksi. Älä suotta tuijota ikääsi. Työharjoittelupaikkasi on jotenkin ikävä ja tylsä ilmapiiriltään, eivät osaa ottaa uutta ihmistä vastaan oikealla tavalla ,siksi se ei motivoi sinua, ihmiset siellä niitä pellejä etkä sinä.
        Älä lannistu , löydät mielekkäämpää tekemistä jo ensi vuoden puolella, ei hätää , eli älä nyt tuon takia menetä uskoa kykyihisi ! Sinulle erittäinkin sopiva ja mielekäs työ löytyyy käsittääkseni ihan haun avulla ja haastattelun. Tämä työharjoittelupaikka mistä kerroit kuule ei ole tosiaankaan ainoa työpaikka tai ala tai vaihtoehto sinulle maailmassa (onneksi).

        Rm


    • Anonyymi

      Olen orastavassa parisuhteessa todellisen, aidon sielunkumppanini (tiedän tämän) kanssa. Molemmat olemme eronneita ja omilla tahoillamme vanhempia.
      Nyt hyvin alkanut suhde on kuitenkin ajautunut ensimmäiseen konfliktiin, syynä osittain ajattemattomuus, väärinymmärrys ja minun avautuminen asioista.
      Kuinka tässä nyt käy? Palautuuko asiat ennalleen? Onko tässä vielä mahdollisuus? Vai luovutanko ja yritän unohtaa?

      • Anonyymi

        Konflikteja tulee aina ihmisten välisissä suhteissa. Ei niistä kannata hermostua.
        Ota rauhallisesti äläkä murehdi. Kyllä parisuhteen tulee avautumiset kestää, älä ole siitä pahoilla mielin.
        Asia selviää kyllä aikanaan. Ole turvallisella mielellä, hän ottaa kyllä yhteyttä koska ei noin kivoja ihmisiä kuin sinä joka puun oksalla kasva. Keskity sinä nyt joulujuttuihin ja työnnä harmitus konfliktista sivuun. Aitoja tunteitasi älä ikinä anteeksi pyytele (siis avautumistasi).
        Rm


    • Anonyymi

      Tyttäreni hyvän ystävän isä, harrastusten kautta tuttu muttei muuten. Saanut nyt oudosti tilaa mielessäni, ihastunut olen vaikken ymmärrä tätä ollenkaan. Mitä nousee?

      • Anonyymi

        Ihastuksia tuee ja menee. Se on hyvä että kykenee ihastumaan, ihastelemaan ja haaveilemaan, sillä se on merkki siitä että ihmisen tunne-elämä on elossa, toimiva ja kunnossa.
        Ihatsuksen kohde (tämä) jäänee kaukaa ihailtavaksi ja pikkukipinää antavaksi haaveiluiksi muttei johda sen kummempaan. Myös sinusta haaveilee joku ja ihailee salaa itsekseen ilman aikomustakaan muuhun. Puoleensävetäviin ihmisiin ihastutaan usein muttei sen tarkoitus ole edetä mihinkään iskuyrityksiin.

        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuksia tuee ja menee. Se on hyvä että kykenee ihastumaan, ihastelemaan ja haaveilemaan, sillä se on merkki siitä että ihmisen tunne-elämä on elossa, toimiva ja kunnossa.
        Ihatsuksen kohde (tämä) jäänee kaukaa ihailtavaksi ja pikkukipinää antavaksi haaveiluiksi muttei johda sen kummempaan. Myös sinusta haaveilee joku ja ihailee salaa itsekseen ilman aikomustakaan muuhun. Puoleensävetäviin ihmisiin ihastutaan usein muttei sen tarkoitus ole edetä mihinkään iskuyrityksiin.

        Rm

        Kiitos vastauksestasi.
        Niinhän se on että elämän varrella ihastuksia tulee ja menee, tämä vain yllätti niin totaalisesti! Voisiko tuo kaukaa ihaileva olla hän? En keksi muitakaan....
        Molemmat tietysti tahoillaan naimisissa joten ei tästä ääneen varmaan puhutakaan.


    • Anonyymi

      Olen ollut 10 vuotta mieheni kanssa. Suhteessa on pitkiä hyviä aikoja, mutta välillä pettymyksiä miehen ongelmien ja lupausten rikkomisen takia.
      Voiko mies muuttua , kuten hän lupailee vai olisiko oma elämäni tasapainoisempaa yksin tai erillään asuen.

      • Anonyymi

        Kovasti hän vuoksesi yrittää aina koska rakastaa sinua, mutta me ihmiset ollaan epätäydellisiä ja tarvitaan apua ongelmiimme. Kunpa miehesi ottaisi apua vastaan, kovin osa on hänellä sisäisiä taakkojaan kantaa ja olla siksi sinulle se pettymyksen tuottaja.
        Muuttua ei omin voimin hän kykene, ilman ammattiapua.
        Vaadi kunnon toimenpiteitä lupailujen asemesta, ettet väsy henkisesti. Ja molemmat voisitte niin paljon paremmin sitten.
        Olet hyvä nainen ja miehesi sen tietää, mutta vain ihminen sinäkin.
        Mittasi on sinullakin ja hänen on korkea aika se tajuta, ennen kuin on liian myöhäistä.
        Rm


    • Anonyymi

      Pitkästä aikaa joku mies mielessä, onkohan tämä tyystin yksipuolista? Tilanne on hankala, tuskin tästä mitään sukeutuu mutta minua lämmittäisi pelkkä tietokin että en ole tunteideni kanssa yksin.

      • Anonyymi

        Tunteesi ovat heränneet, mutta kohde taitaa valitettavasti olla väärä.
        Tulet kyllä saamaan vastakaikua lämpimillesi tunteillesi kunhan laajennat repertuaaria siten, että tutkailet ja tutkiskelet tarvettasi ja elmämäntilnnettasi sen oman mukavuusalueesi /kuplan ulkopuolelta.
        Jokainen haluaa hellyyttä ja huomiota. Varsinkin jos on pitkän aikaa ollut sitä vailla. Mutta sitä saadakseen ei kannata riskeerata sitä hyvää mitä on saavuttanut ja mikä ei ole läheskään kaikille itsestään selvää saada. Ole harkitsevainen toimissasi ja viisas valinnoissasi, vaikka voimakkaat ja vaihtelevat tunteet hämmentäisivät. Mieti mitä tarvitset kokeaksesi olevasi rakastettu ja haluttu.
        Ilman suloista rakkautta et tule jäämään.
        Rm


    • Anonyymi

      Mitä nuorempi mies tarkoitti sanoessaan ja tuijottaessaan mua totisena, ett miten hän pärjää ilman mua. Hämmennyin jotenkin tuosta ja sanoin, ett paremmin pärjää ilman mua, hän vastas siihen ettei mun pitäis vähätellä itseäni. Yks toinen kerta hoki pariinkin otteeseen ettei mun pitäis olla vaatimaton ja silloinkin tuijotti totisena. Mä en ymmärrä hänen käytöstään välillä on jotenkin yliriehakas mun seurassa ja toisena hetkenä kohtelee mua kuin ilmaa.

      • Anonyymi

        Nuorempi mieshenkilö arvostaa ominaisuuksiasi, eikä ymmärrä miksi vähättelet itseäsi ja se tuntuu hänestä suorastaan kiusalliselta, ettet näe saati tunnusta omaa potentiaaliasi vaan jatkat tuolla omituisella itsesivähättely linjalla. Hän ei välillä tiedä miten suhtautua sinuun koska olet ristiriidassa todellisen minäsi ja sen kuvailun kanssa mitä annat itsestäsi ulospäin koska et arvosta itseäsi niin paljon kuin kuuluisi, vaikka olet kertakaikkiaan fantastinen ihminen.
        Tämä (itseään dissaava) piirre saattaa välillä vaikuttaa siihen kuinka muut kohtelevat sinua, eli välillä kuin ilmaa. Älä ole niin ankara itsellesi vaan opettele antamaan tunnustusta ja hyväksyntää (lämpöä ja ymmärrystä) ensin itsellesi ja tällöin kukoistat uudella , upealla tavalla.
        Rm


    • Anonyymi

      Saammeko miten pian mieheni kanssa töitä muualta kuin kotkasta? Halu olisi muuttaa miehen kotipaikkakunnalle

      • Anonyymi

        Paljon mahdollista että käy kuten suunnittelette ja toivotte.
        Tulkitsen näin, että kaiki mahdolisuudet ovat puolellanne onnistuneeseen muutokseen sekä ympäristön että työllistymisen suhteen. Laitatte vain kimpassa töpinäksi ettei asiat roiku ilmassa. Teidän sinnikkyys kyllä palkitaan . Nopealla aikataululla, kun asiat lähtee rullaamaan.
        Rm


    • Anonyymi

      Hei!

      Haluaisin tietää vaalean kalamiehen energioista minua kohtaan ja mitä hän ajattelee minusta?

      • Anonyymi

        Hei,
        valitettavasti en saanut tästä kiinni, että mistä kysymys. En osaa katsoa energioita ja sellaisia.
        Rm


    • Anonyymi

      Kannattaako minun olla vielä yhteydessä mieheen, jonka kanssa tekstailin vähän aikaa sitten? Asiaan liittyy ristiriitaisia tuntemuksia enkä tiedä, haluaako hän puhua kanssani.

      • Anonyymi

        Sano heipat ja anna mennä.
        Tuhlaat aikaasi, sillä kiinnnostavampaa meininkiä on luvassa aika pikapuoliinkin uuden vuoden jälkeen. Toivottavasti et ole ehtinyt lupailemaan mitään jatkoja tuolle tekstiviesteissäsi.
        Rm


      • Anonyymi

        Ei ole tullut mitään kiinnostavampaa meininkiä uuden vuoden jälkeen. Tuskin tuosta hommasta kuitenkaan mitään olisi tullut, päätin jättää sikseen ainakin toistaiseksi.


    • Anonyymi

      Tulenko mummiksi tässä lähivuosina(aikoina)? Onko tämä nykyinen tumma herra sitten lapsen isä? Kysyn koska hän on sanonut että ei tee lapsia koskaan mutta onhan hän voinut muuttaa ajatuksiaan<3. Tai sitten en tule mummiksi:) Kiitos

      • Anonyymi

        Sinusta tulisi takuulla maailman kultaisin mummi, mutta nyt tuli esto tähän asiaan vastata koska jotenkin mennään liian yksityisiin ja herkkiin asioihin tuon pariskunnan suhteen keiden lapsisuunnitelmista kysyit. Älä painosta puhein lapsiasiassa tai vihjaile mitään,mikäli haluat pysyä väleissä - kyseessä arka yksityisasia joista pari käy vakavia ja raastaviakin keskusteluja edelleen.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta tulisi takuulla maailman kultaisin mummi, mutta nyt tuli esto tähän asiaan vastata koska jotenkin mennään liian yksityisiin ja herkkiin asioihin tuon pariskunnan suhteen keiden lapsisuunnitelmista kysyit. Älä painosta puhein lapsiasiassa tai vihjaile mitään,mikäli haluat pysyä väleissä - kyseessä arka yksityisasia joista pari käy vakavia ja raastaviakin keskusteluja edelleen.
        Rm

        En ole painostanut enkä ole puhunut heille asiasta mitään. Itse uskon että tälle pariskunnalle tulee ero (lisäksi muitakin syitä eroon) ja se lapsi on sitten jonkun (mies) jota en edes vielä tunne. Kiitos. (Mutta luinkin vastausriviesi välistä: kyseessä arka yksityisasia joista pari käy vakavia ja raastaviakin keskusteluja edelleen. )


    • Anonyymi

      Miksi kaikki tapahtui? En ymmärrä vieläkään kyseistä tilannetta..

      • Anonyymi

        Kaikenlaista hämmentävää ja odottamatonta elämässä välillä tapahtuu, tilnateita mitä on vaikea ymmärtää, ei sinun kannata liikaa tuhlata elämääsi tai aikaasi pohtimalla sellaisia tilanteita, mille et itse oikeastaan ole voinut yhtään mitään.
        Rm


    • Anonyymi

      Muotoilen kysymyksen uudestaan. Ottaako vaalea kalamies minuun yhteyttä?

      • Anonyymi

        En saa tästä edelleenkään mitään irti, joten tulkitsen ettei ole niin merkityksellinen kuin toivoisit.
        Rm


    • Anonyymi

      Onko vaaleahiuksinen, nuorempi mies kiinnostunut minusta vai tuleeko joku muu kohdalle?

      • Anonyymi

        Tulee muu ihminen.
        Rm


    • Anonyymi

      Kysyisin miehestä, jonka olen tuntenut noin 1,5 vuotta. Ajatteleeko hän minua? Mitä hänelle kuuluu?

    • Anonyymi

      1 kysymys per kysyjä, olkaa hyvä.

      Rm

    • Anonyymi

      Minulla ja eräällä miehellä on riitaa. Hän sanoi sanottavansa päätteeksi ettei hän jaksa/pysty pitämään yhteyttä, ei ole kuulemma henkilökohtaista.

      Koska pöly laskeutuu? Haluaisin pyytää häneltä anteeksi.

      • Anonyymi

        Sinä haluaisit pyytää häneltä anteeksi, mutta tilanne on se, että sinun on yksinkertaisesti nyt kunnioitettava hänen toivettaan siitä, ettei hän minkäänlaista yhteydenpitoa kanssasi halua eikä jaksa.
        Aikanaan tämäkin asia unohtuu, mutta se vie aikaa. Nyt jätä hänet omaan rauhaansa.
        Rm


    • Anonyymi

      Onko jollakin minua vastaan jotain?

      • Anonyymi

        Käsittääkseni kenelläkään ei ole sinua vastaan mitään. Olet hyvä tyyppi .
        Rm


    • Anonyymi

      Mulla on tunne etten ole kovin toivottu henkilö nykyisessä paikassa, ei ole nähty vaivaa opettaa työtehtäviä. Onko syytä ottaa vinkistä jo vaari ja siirtyä muualle.

      • Anonyymi

        Tuossa paikassa perehdyttäminen työtehtäviin on ollut kauttaaltaan luokatonta.
        Surkeaa toimintaa kun ei viitsitä kunnolla sisäänajaa ja opettaa! Suututtaa aina tuollainen henkinen vetelyys noissa paikoissa, vaikka kaikkien etu on perehdyttää asiallisesti.
        Tuo asenne kertoo myös selkeästi työpaikan yleisestä työskentely ilmapiiristä. ja siinä työskentelevien ei niin korkeasta älykkyysosamäärästä, ei niinkään siitä työntekijästä jota tulee opastaa, muista se.
        Sinuna en tuhlaisi aikaa tuohon paikkaan, olet liian osaava ja terävä tuohon porukkaan ja
        sinun on päästävä fiksuun paikkaan missä voit kehittyä taidoiltasi, joita sinulta löytyy monipuolisesti.
        Sinä siirtynet muualle kaikessa rauhassa meteliä pitämättä ja tulet oikein onnelliseksi.
        Rm


    • Anonyymi

      Hei!

      Haluan selvyyttä yhteen asiaan, joka painaa todella paljon mieltäni. Näetkö, lähettääkö mies minulle joulun alla viestiä? Kyse on miehestä, jonka etunimi alkaa kirjaimella J.

      • Anonyymi

        No heippa,
        kuule kun asia noin paljon piinaa sinua, lähetä itse Hyvää Joulua-toivotus . Mies vastaa siihen jos haluaa vastata ko asiaan. Mutta varaudu siihen ettei.
        Sinuna unohtaisin koko asian ja jatkaisin eteenpäin.
        Älä ole pahoilla mielin moisesta, sinulle on tulossa tosi hieno vuosi,
        monella tavoin tulee todella hyviä juttuja sinulle ja elämääsi. Pää pystyyn.
        Rm


    • Anonyymi

      Mitä näkyy ensi vuoteen

      • Anonyymi

        Kysy 1 selkeä kysymys niin kykenen vastaamaan.
        Tässä ollaan kuitenkin netissä.
        Rm


    • Anonyymi

      Miten selviän eteenpäin? Tuntuu välillä, että en jaksa tätä tilannetta.

      • Anonyymi

        Leuka pystyyn, sinä selviät kyllä.
        Olet paljon vahvempi ja voimakkaampi kuin aavistatkaan. Tulet sen huomaamaan.
        Elämä asettaa ihmisen haastaviin paikkoihin juuri sen vuoksi, että hän saa koetella omia voimiaan.
        Voimaa jaksamiseen saat asioista, joihin uskot ja jotka ovat sinulle tärkeitä. Olet kuin soturi joka menee eteenpäin voitokkaasti yli esteiden kohti parempia aikoja missä on hyvä olla ja tyytyväinen mieli elää.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leuka pystyyn, sinä selviät kyllä.
        Olet paljon vahvempi ja voimakkaampi kuin aavistatkaan. Tulet sen huomaamaan.
        Elämä asettaa ihmisen haastaviin paikkoihin juuri sen vuoksi, että hän saa koetella omia voimiaan.
        Voimaa jaksamiseen saat asioista, joihin uskot ja jotka ovat sinulle tärkeitä. Olet kuin soturi joka menee eteenpäin voitokkaasti yli esteiden kohti parempia aikoja missä on hyvä olla ja tyytyväinen mieli elää.
        Rm

        No jopas yllätti, ei muuta kuin tuulta päin, kiitos.


    • Anonyymi

      Suhde kaurismieheen, kehittyykö vai kuihtuuko?

      • Anonyymi

        Riippuu täysin sinusta .
        Rm


    • Anonyymi

      Onko kysymälläni miehellä kaikki hyvin? Suuttuuko hän yhteydenotostani?

      • Anonyymi

        Voi kokea yhteydenottosi ärsyttävänä, mikäli on kerran selkeästi ilmaissut ettei halua olla yhteyksissä kanssasi.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kokea yhteydenottosi ärsyttävänä, mikäli on kerran selkeästi ilmaissut ettei halua olla yhteyksissä kanssasi.
        Rm

        Ei ole selkeästi ilmaissut, ettei haluaisi olla yhteyksissä kanssani. Sen vuoksi kysyin asiaa sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole selkeästi ilmaissut, ettei haluaisi olla yhteyksissä kanssani. Sen vuoksi kysyin asiaa sinulta.

        Kun tulkintani mukaan tässä on mielestäni niin ettei sinun kannata olla aloitteelinen, mutta kuuntele omaa itseäsi enemmän kuin meitä ennustajeukkoja - jos niin haluat niin tee kuten sinun on tehtävä. Tällaiset aina sata prosenttisia tietenkään ole, suuntaa antavia parhaimmillaan.
        Rm


    • Anonyymi

      Kuinka monta tosiystävää minulla on (on vielä tulossa) vai onko luku pelkkä nolla?
      Ei ole kiinni siitä etten olisi itse seurallinen. Sanon että viuhka käy kun vierestä viedään. Etelänmatkat ja kaikki juhlapyhät yksin kotona. Taas yksi iso juhla tulossa ja sekin menee samaa rataa. En tunge nokkaani muiden elämään ja kunnioitan muita ja heidän ajatuksia.. Siitä ei asia ole kiinni. (Jostakin syystä kateus rehottaa. Tästä luetaan työpaikka pois.) Hoitaja kysyy.

      • Anonyymi

        Tämä on ihmisillä yksi yleisimpiä kysymyksiä: löydänkö ystävän vai jäänkö yksin.
        Poikkeuksellista sinun tapauksesasi on se, että kysyt :" kuinka MONTA ystävää on vielä tulossa."
        Kertoo selkeästi persoonastasi sen, että tiedät että 1 ystävä harvoin vastaa kaikkeen.
        Vastaus kymykseesi: Neljä (4) ystävää tulee ja pysyy elämässäsi. Poimit heidät yksi kerrallaan kuin kukan elämääsi rikastuttamaan ja hyvä kaveriporukka muodostuu. Ovat erilaisia.
        (Tällainen hauska juttu tuli: 1 ystävistäsi on tosi hauskaa seuraa, menet hänen kanssa mm tällaiseen stand-up iltaan (ihan yleisöksi vain ) , usko tai älä!).

        Kateus on hedelmätön tunne ja tyhmien ja pahansuopien ihmisten harrastus jotka katkerina ja tyytymättöminä omaan osaansa kiittämättöminä hampaitaan kiristelköön kaikessa rauhassa ja aivan vapaasti, okei.
        Sinulle sen sijaan on luvassa oikein hauska elämä, joten pidä pilke silmässä ja silmät auki.
        Ystäväsi löydät kyllä/ he löytävät seuraasi.
        Rm


    • Anonyymi

      Miksi lahkolaiset ovat naapureilleen pahaa tekeviä mulkkuja?

      • Anonyymi

        Lahkot ovat pahimmillaan suljettuja ryhmiä, mihin hakeutuu äärimmäisyyden ihmisiä.
        He alkavat (yhdessä) ajatella me vastaan muut-tyyppisesti.
        Tällöin oma tapa ajatella ja elää on oikein ja muut edustavat arveluttavaa tai väärää tapaa .
        Tapa hahmottaa/katsoa/tarkastella ympärillä olevaa maailmaa ilmiöineen kapeutuu.
        Tämä synnyttää ennakkoluuloja ja tuomitsevuutta joka pitkään jatkuessa käy joidenkin lahkolaisten mielen päälle. Puhutaan jopa aivopesusta.
        Kaikkia lahkolaisia ei tule kuitenkaan niputtaa yhteen, heissäkin on paljon yksilöitä joiden tarkoitusperät ovat vilpittömästi hyviä , eivätkä halua pahaa kenellekään.
        Pahimmillaan taas lahkolaisuus aiheuttaa todellisuudesta vääristynyttä äärikäyttäytymistä mikä vahingoittaa ympäristöä, varsinkin niitä jotka eivät ole sisällä jakamassa samaa ajatusmaailmaa, mutta osuvat näköpiiriin arjessa tai päivittäisessä elinpiirissä.
        Naapureilleen pahaa tekevät "mulkut" kuten ns vinksahtaneita lahkolaisia käsittääkseni kuvasit, ovat hyvin vahingollisia ja elämää mustaavia sekopäitä, olivat sitten lahkolaisia tai ei. Monta kertaa paras ratkaisu on muuttaa pois naapurustosta missä esiintyy pahan tekoa jota ei saada loppumaan.
        Koti on ihmisen rauhan ja turvan paikka ja kannattaa pohtia minne sen muodostaa.
        Rm


    • Anonyymi

      MitääN hyvää näkyvissä elömööni, on todella rankkaa?

      T.onneton nainen

      • Anonyymi

        Tarvitset nyt 2 asiaa.
        Lohtua ja lepoa.
        Kun saat levättyä , niin asiasi ja ajatuksesi selkenevät .
        Hoida itseäsi ja puhu itsellesi arvostaen, muutos alkaa siitä.
        Aivan varmasti hyviä asioita on osaksesi luvassa, sitä älä epäile.
        Tämä laulu (lähinnä kuuntele sanat ) tuli sinulle

        https://www.youtu.be/4hKngR7hJDs

        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitset nyt 2 asiaa.
        Lohtua ja lepoa.
        Kun saat levättyä , niin asiasi ja ajatuksesi selkenevät .
        Hoida itseäsi ja puhu itsellesi arvostaen, muutos alkaa siitä.
        Aivan varmasti hyviä asioita on osaksesi luvassa, sitä älä epäile.
        Tämä laulu (lähinnä kuuntele sanat ) tuli sinulle

        https://www.youtu.be/4hKngR7hJDs

        Rm

        Kiitos! Olisin kyllä loman tarpeessa mutta kiirettä on ja kaikki painostavat, ihan liikaa asioita mielessä. Linkki ei toiminut :/

        T. Onneton nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitset nyt 2 asiaa.
        Lohtua ja lepoa.
        Kun saat levättyä , niin asiasi ja ajatuksesi selkenevät .
        Hoida itseäsi ja puhu itsellesi arvostaen, muutos alkaa siitä.
        Aivan varmasti hyviä asioita on osaksesi luvassa, sitä älä epäile.
        Tämä laulu (lähinnä kuuntele sanat ) tuli sinulle

        https://www.youtu.be/4hKngR7hJDs

        Rm

        Mikäli linkki ei toimi, kyseessä Kari Tapion laulama kappale nimeltä Myrskyn jälkeen.
        Rm


    • Anonyymi

      Olisi vielä lomaa jäljellä. Mietin reissuun lähtöä. Tällä hetkellä ei ole ketään jota pyytää mukaani. Loma-aikani on silloin kun on. Saatko raotettua minulle miten asiat sitten reissussa menee (jos päätänkin lähteä sinne reissuun)? Toinen vaihtoehto on jäädä kotiini.
      Kiitos

      • Anonyymi

        Olet totisesti ansainnut lomasi, joten ilman muuta rohkaisen sinua oikein kovasti nyt kivaan pikku reissuun. Palkitse itsesi ja hemmottele hiukan kun kerran pystyt niin tekemään! SE on ihanaa! On ylellisyyttä keskittyä aivan omaan seuraan ilman muita ja saada rauhassa tutkailla ja haaveilla ja suunnitella tulevaa.
        Piristää sinua oikein oikein mukavasti ja saat freesiä ilmaa ajatuksillesi!
        Kyllä sinä siellä kotona ehdit olla ihan tarpeeksi.
        Ole hyvä. (hieno piirre, että joku on niin fiksu että kiittää, ilmaiseksi tässä tehdään samaa mistä jotkut vetää kovat minuuttitaksat ja silti harva hoksaa sanoa tuon kauniin ja lämmittävän sanan)
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet totisesti ansainnut lomasi, joten ilman muuta rohkaisen sinua oikein kovasti nyt kivaan pikku reissuun. Palkitse itsesi ja hemmottele hiukan kun kerran pystyt niin tekemään! SE on ihanaa! On ylellisyyttä keskittyä aivan omaan seuraan ilman muita ja saada rauhassa tutkailla ja haaveilla ja suunnitella tulevaa.
        Piristää sinua oikein oikein mukavasti ja saat freesiä ilmaa ajatuksillesi!
        Kyllä sinä siellä kotona ehdit olla ihan tarpeeksi.
        Ole hyvä. (hieno piirre, että joku on niin fiksu että kiittää, ilmaiseksi tässä tehdään samaa mistä jotkut vetää kovat minuuttitaksat ja silti harva hoksaa sanoa tuon kauniin ja lämmittävän sanan)
        Rm

        Kiitos. Saatko raotettua minulle miten asiat sitten reissussa menee ? Jos lomallani on pelkkää yksinäisyyttä/vain yksin mökötän niin voinhan silloin jäädä kotiinkin. Ajattelin romanttisia ajatuksia<3 jos jotakin suurta tapahtuisi vihdoin rakkauteeni. KOSKA EN HALUAISI OLLA ENÄÄ YKSIN. Kiitos<3


    • Anonyymi

      Paraneeko avomieheni?

      • Anonyymi

        Hei,
        kysyit paraneeko avomiehesi.
        Minulla on esto päällä siihen etten ikinä vastaa terveyskysymyksiin joita varten on lääkärit ja asiantuntijat joiden tarkkaa työtä ennustelut haittaisivat aivan takuulla. eli se olisi vastuutonta toimintaa, enkä minä väitä koskaan pystyväni mitään parantavia energioita lähettämään yhtään kenellekään, en käsillä huiskimalla tai ajatuksen voimalla tai milään muullakaan keinolla. Mutta toki se olisi mahtavaa jos sellainen taito olisi.
        Mutta sen verran kyllä sanon että mikäli sinun kaunis rakkautesi (kiintymyksesi) avomiestäsi kohtaan pystyisi hänet parantamaan, niin hän olisi jo terve.

        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        kysyit paraneeko avomiehesi.
        Minulla on esto päällä siihen etten ikinä vastaa terveyskysymyksiin joita varten on lääkärit ja asiantuntijat joiden tarkkaa työtä ennustelut haittaisivat aivan takuulla. eli se olisi vastuutonta toimintaa, enkä minä väitä koskaan pystyväni mitään parantavia energioita lähettämään yhtään kenellekään, en käsillä huiskimalla tai ajatuksen voimalla tai milään muullakaan keinolla. Mutta toki se olisi mahtavaa jos sellainen taito olisi.
        Mutta sen verran kyllä sanon että mikäli sinun kaunis rakkautesi (kiintymyksesi) avomiestäsi kohtaan pystyisi hänet parantamaan, niin hän olisi jo terve.

        Rm

        Näin arvelinkin, että et ota kantaa. Kiitos kuitenkin kauniista loppusanoista.


    • Anonyymi

      Hei!Olen kaivannut rakkautta elämääni,onko mitään toivoa?En haluaisi enään olla yksin ja yksinäinen

      • Anonyymi

        Hei takaisin!
        Sinulla on ihan KAIKKI resurssit mitä olla voi ja mahdollisuudet saada itsellesi juuri sellainen kumppani minkä haluat. Sinulla on paljon valtteja ja vahvuuksia joilla iskeä mieluinen kumppani.
        Mieti nyt siis huolella etukäteen millainen sinulle sopisi ja kenen kanssa tulisit juttuun. Laita vaikka ruutupaperille että tämän asian kertakaikkiaan nyt selkiytät itsellesi mitä haet ihmisestä kumppanina ja mitä sinulla itselläsi on annettavaa rakkauden saralla toiselle ihmisille.
        Ja vastaavasti millaista käytöstä tai piirrettä et voi sietää - ja pidä siitä kiinni ettet niistä piirteistä mitkä koet vastenmielisinä lipsu tippaakaan.
        Moni pettyy etsiessään henkilöä joka olisi samankaltainen kuin itse ja jonka kanssa elo olisi kuin silkkiä vain. Tämähän on epärealistista ,koska jokainen on yksilö ja kompromisseja tulee tehdä ja juuri siksi toinen toisiamme kasvatamme.
        Ainoa mitä sinun tulee tehdä saadaksesi kumppanin sisältyy tähän pitkään sanaan : ulospäinsuuntautuneisuus.
        Ole avoin , ole puhelias. Iske kiinni.
        Melkeinpä uskallan sanoa että lähes satavarma olen ettet sinä ilman rakkautta ja romantiikkaa , parisuhteesta puhumattakaan jää. Kaikkea luvassa yllinkyllin, sen kun suoristat selkäsi ja isket kiinni .
        Tulkitsen että jo huhtikuun tienoilla olisi näinollen hyvät meiningit joten pistä itsesi pikkuhiljaa edustuskuntoon jo siellä, haluathan olla parhaimmillasi kun alkaa tapahtumaan.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei takaisin!
        Sinulla on ihan KAIKKI resurssit mitä olla voi ja mahdollisuudet saada itsellesi juuri sellainen kumppani minkä haluat. Sinulla on paljon valtteja ja vahvuuksia joilla iskeä mieluinen kumppani.
        Mieti nyt siis huolella etukäteen millainen sinulle sopisi ja kenen kanssa tulisit juttuun. Laita vaikka ruutupaperille että tämän asian kertakaikkiaan nyt selkiytät itsellesi mitä haet ihmisestä kumppanina ja mitä sinulla itselläsi on annettavaa rakkauden saralla toiselle ihmisille.
        Ja vastaavasti millaista käytöstä tai piirrettä et voi sietää - ja pidä siitä kiinni ettet niistä piirteistä mitkä koet vastenmielisinä lipsu tippaakaan.
        Moni pettyy etsiessään henkilöä joka olisi samankaltainen kuin itse ja jonka kanssa elo olisi kuin silkkiä vain. Tämähän on epärealistista ,koska jokainen on yksilö ja kompromisseja tulee tehdä ja juuri siksi toinen toisiamme kasvatamme.
        Ainoa mitä sinun tulee tehdä saadaksesi kumppanin sisältyy tähän pitkään sanaan : ulospäinsuuntautuneisuus.
        Ole avoin , ole puhelias. Iske kiinni.
        Melkeinpä uskallan sanoa että lähes satavarma olen ettet sinä ilman rakkautta ja romantiikkaa , parisuhteesta puhumattakaan jää. Kaikkea luvassa yllinkyllin, sen kun suoristat selkäsi ja isket kiinni .
        Tulkitsen että jo huhtikuun tienoilla olisi näinollen hyvät meiningit joten pistä itsesi pikkuhiljaa edustuskuntoon jo siellä, haluathan olla parhaimmillasi kun alkaa tapahtumaan.
        Rm

        Sitä odotellessa.Kiitos!


    • Anonyymi

      Mitä näet lasteni tulevaisuudesta, varsinkin vanhempi lapseni huolestuttaa.
      Kiitos aiemmista vastauksista, nousin taas epätoivon suosta. Olet ihana ihminen. :) Oikeastaan tämän halusin sanoa, piti keksiä mukaan kysymys.

      • Anonyymi

        Useimmat vanhemmat murehtivat lastensa pärjäämisestä elämässä.
        Sinun kohdallasi se on turhaa energian hukkaamista, sillä sinä kyllä teet parhaasi minkä voit ja enempään ei kukaan pysty. Murehtimiseen käytetty energia suuntaa iloitsemiseen elämän hyvistä asioista, kuten teetkin. Tuleva vuosi tuo paljon uutta mukavaa mukanaan.

        p.s (Ihanuudesta en tiedä, pyrin olemaan suora ja selkeä ja nopea koska kysyjiä on paljon. Sitä jotkut pitävät tylyytenä. Hyvä tietää, ettei kaikki kuitenkaan kammoa tyyliäni vastata.)
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat vanhemmat murehtivat lastensa pärjäämisestä elämässä.
        Sinun kohdallasi se on turhaa energian hukkaamista, sillä sinä kyllä teet parhaasi minkä voit ja enempään ei kukaan pysty. Murehtimiseen käytetty energia suuntaa iloitsemiseen elämän hyvistä asioista, kuten teetkin. Tuleva vuosi tuo paljon uutta mukavaa mukanaan.

        p.s (Ihanuudesta en tiedä, pyrin olemaan suora ja selkeä ja nopea koska kysyjiä on paljon. Sitä jotkut pitävät tylyytenä. Hyvä tietää, ettei kaikki kuitenkaan kammoa tyyliäni vastata.)
        Rm

        Kiitos taas. Suoruus on parasta.


    • Anonyymi

      Hei! Mitä minulle näkyy ensivuoteen?
      Kiitos

      T. Unelma

      • Anonyymi

        Hei!
        En vastaa laajoihin kokonaisvaltaisiin kysymyksiin, joihin tulee keskittyä puoli päivää. En ala sellaiseen se on mahdotonta netissä.
        Haluan vastata mahdollisimman monelle, joten
        1 kysymys per vastaaja, kuten ihan ensimmäisessä aloitusviestissäni lukee.
        Rm


    • Anonyymi

      Miksi esimiesasemassa oleva mies haluaa halata mua tai taputtelee mua olkapäälle. En kyllä ole huomannut ett lähestyisi muita samalla tavalla.

      • Anonyymi

        Nyt ei kuulosta hyvältä, olepa varovainen ja järkevä nyt, ihan itsesi ja oman asemasi takia.
        Tuollainen halailu ja taputtelu ei esimiesasemassa olevalta ole sopivaa, eikä missän nimessä hyväksyttävää käytöstä. Siitä seuraa ennen pitkää vaikeuksia sinulle, joten pysy kaukana .
        Parasta kun etsit toisen työpaikan missä asiallista meininkiä. Kohta alkaa juoruilu selkäsi takana, sillä siihen tuo johtaa ellet pysy kaukana moisista jotka pitävät suosikkeja , se ei ole tasa-arvoista esimiesasemassa olevalta vaan herättää eripuraa työyhteisössä.

        Rm


    • Anonyymi

      Mitä elämääni näkyy seuraavat ½-vuotta ystävyyssuhteet/rakkaus/kotiasiat?
      Kiitos ja kerrothan mitä muuta näytetään.

      • Anonyymi

        1 kysymys per kysyjä, kuten aivan ensimmäisessä avauksessa selkeästi sanottu.
        En ala kenekään koko elämän kohokohtia säveltämään netissä. Mahdoton ja kohtuuton tehtävä edes pyytää moista. 1 Kysymys siis.

        Rm


    • Anonyymi

      Kelpaanko enää kenellekkään miehelle? Olen yrittänyt löytää miesystävää jo useita vuosia, mutta kenellekkään en kelpaa.

      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi ettet muka olisi tarpeeksi hyvä parisuhteeseen. Kissanviikset!
        Nosta sitä rimaa ylöspäin ja lakkaa tavoittelemasta noita sikopaimenia kun sinulla on rahkeita kuninkaaseen.
        Ei helmiä sioille , koska siat ei helmiä tunnista vaan talloo ne jalkoihinsa jos edes hoksaavat niiden olemassaoloa.
        Ja erittäin hyvän , tasokkaan miehen tulet vielä löytämään hetimiten kunhan lakkaat kulkemasta naama mutrulla sillä se ei ole puoleensavetävää. Olet tasokas muista se.

        Rm


    • Anonyymi

      Tapasin keväällä miehen, jolta vaimo kuollut 5 vuotta sitten. Sairastelee myös.. diabetes, jota ei hoida. Suhde on enemmän kaverillinen. Ei ole mitään fyysistä. En tunne oikein mitään tätä ihmistä kohtaan.
      Tuntuu, että ei hoida itseään, eikä kotiaan.
      Minua ahdistaa tämä tilanne aika lailla.
      Ostettiin talo, ihme päähänpisto.. Tiedän, etten voi jatkaa näin kovin pitkään. Pitäisi olla se rakkauden tunne, vaan ei ole.
      Mies ei ole päässyt vaimonsa kuolemasta yli. Kännykän taustakuvana vaimon kuva, asunnon yksi huone täynnä vaimon tavaroita. En voi olla kakkosvaihtoehto. Ja kaikkinensa minun tunteeni ovat kaveripohjalla. Kaipaan rakkautta ja kosketusta, sitä en tässä suhteessa saa. Umpikuja

      • Anonyymi

        Mies ei anna sinulle mitään siitä mitä tarvitset.
        Ansaitset jakamattoman huomion elämäsi mieheltä, et mitään vaimovainajaa palvovaa muumiota.
        Talosta pääsee eroon. Kerro että haluat olla väleissä mutta jatkat vapaana.
        Toivottavasti aloitat uuden vuoden vapaana, siellä on kypsiä hyviä, viriilejä ja vapaita miehiä poimittavana ensi vuonna , ilman rasittavia vaimohaamuja taustalla .
        Anna palaa, et sinä tuosta nuorene, mutta vanhenet ennen aikojasi säästöliekillä kituuttaen.
        Hyvä tyyppi menee sinussa nyt haaskuulle joten mieti jo mitä haluat.
        Rm


    • Anonyymi

      Valehteleeko kaksi ihmistä minulle?

      • Anonyymi

        Tulkintani mukaan ei valehtele.
        Rm


    • Anonyymi

      Olen pitkässä seurustelusuhteessa. Ottaako mies oikeasti omakseen ja saammeko ehtrosen kodin?

      • Anonyymi

        1 kysymys per kysyjä, olkaa hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 kysymys per kysyjä, olkaa hyvä.

        Mielestäni kysyin vain yhden kysymyksen ja lyhyesti vielä. Enkä saanut mitään vastausta vaan tylyn huomautuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni kysyin vain yhden kysymyksen ja lyhyesti vielä. Enkä saanut mitään vastausta vaan tylyn huomautuksen.

        1. ottaako mies omakseen.
        2. saammeko ehtrosen kodin
        (mikä ihme on ehtronen? jos ei välitä edes panostaa kysymykseen ansaitseekin tylyn huomautuksen.)
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. ottaako mies omakseen.
        2. saammeko ehtrosen kodin
        (mikä ihme on ehtronen? jos ei välitä edes panostaa kysymykseen ansaitseekin tylyn huomautuksen.)
        Rm

        Hei!
        Olen siis tuo kysyjä. Pahoittelen että kännykkäni ennakoiva tekstinsyöttö on muuttanut sanan yhteinen omituiseksi sanaksi. Luulin kysyneeni yhtä asiaa ja kyllä panostin kysymykseeni ihan kuten muutkin vastauksen saaneet kysyjät. Kyse oli miehen sitoutumista minuun,mutta muotoilu oli väärä ja siitä mielestäni aiheeton piikki.

        Kiitos hyvän mielen tuottamisesta näin jouluna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Olen siis tuo kysyjä. Pahoittelen että kännykkäni ennakoiva tekstinsyöttö on muuttanut sanan yhteinen omituiseksi sanaksi. Luulin kysyneeni yhtä asiaa ja kyllä panostin kysymykseeni ihan kuten muutkin vastauksen saaneet kysyjät. Kyse oli miehen sitoutumista minuun,mutta muotoilu oli väärä ja siitä mielestäni aiheeton piikki.

        Kiitos hyvän mielen tuottamisesta näin jouluna.

        Turha syyllistää, sillä linjalla harvoin saa haluamaansa.
        Täällä ei valitettavasti robotti vastaile vaikka sillä tavoin osa suhtautuu vastaajiin ylimalkaisesti.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Olen siis tuo kysyjä. Pahoittelen että kännykkäni ennakoiva tekstinsyöttö on muuttanut sanan yhteinen omituiseksi sanaksi. Luulin kysyneeni yhtä asiaa ja kyllä panostin kysymykseeni ihan kuten muutkin vastauksen saaneet kysyjät. Kyse oli miehen sitoutumista minuun,mutta muotoilu oli väärä ja siitä mielestäni aiheeton piikki.

        Kiitos hyvän mielen tuottamisesta näin jouluna.

        Käsittääkseni ko mies on sitoutunut sinuun jo tosi pitkän aikaa.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Olen siis tuo kysyjä. Pahoittelen että kännykkäni ennakoiva tekstinsyöttö on muuttanut sanan yhteinen omituiseksi sanaksi. Luulin kysyneeni yhtä asiaa ja kyllä panostin kysymykseeni ihan kuten muutkin vastauksen saaneet kysyjät. Kyse oli miehen sitoutumista minuun,mutta muotoilu oli väärä ja siitä mielestäni aiheeton piikki.

        Kiitos hyvän mielen tuottamisesta näin jouluna.

        Näköjään omakin "tekstinsyöttö" tekee temppuja, sillä vastauksestani on jäänyt osa pois.
        Eli tällainen tuli:
        käsittääkseni mies on sitoutunut sinuun jo pitkältä ajalta mutta todellinen kysymys kuuluu kohdallasi riittääkö se (miehen sitoutumisen taso) sinulle.
        Hyvää joulua myös sinulle.
        Rm


    • Anonyymi

      Näkyykö minulle toukokuussa (yksinkö menen) rantalomamatkaa? Palkka on pieni.

      • Anonyymi

        Mene lomamatkan sijaan risteilylle, missä kuuluisa esiintyjä ja paljon ihmisiä.
        Itse toki teet päätöksen minne menet ja koska.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene lomamatkan sijaan risteilylle, missä kuuluisa esiintyjä ja paljon ihmisiä.
        Itse toki teet päätöksen minne menet ja koska.
        Rm

        Peruin lomamatkan ja katson muutaman hyvän risteilyn missä on paljon ihmisiä <3.
        Olenhan reissannut muutaman etelänmatkapaikankin jo . Jos vaikka en menekkään ilman herraseuraa seuraavalla kerralla? Kiitos ja Hyvää Uutta Vuotta 2020.


    • Anonyymi

      Missä kohtaa (vuodenaika- näkyykö onko matkalla vai jossakin isommassa juhlassa) löydän uuden kumppanin koska en haluaisi enää olla yksin? KIITOS

      • Anonyymi

        Käsittääkseni jokin kurssi-tai koulutuspäivä tai senkaltainen tapahtuma. Kyseessä ei juhla.
        Löydät kumppanin mutta sinun on nähtävä vaivaa hieman ja oltava ulopäinsuuntautuneempi ja aktiivisempi tutustumaan muihin, niin sitten alkaa napata.
        Nyt ikäänkuin haahuilet etkä focusoi. Skarppaa hieman ja kyllä onnistut .
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni jokin kurssi-tai koulutuspäivä tai senkaltainen tapahtuma. Kyseessä ei juhla.
        Löydät kumppanin mutta sinun on nähtävä vaivaa hieman ja oltava ulopäinsuuntautuneempi ja aktiivisempi tutustumaan muihin, niin sitten alkaa napata.
        Nyt ikäänkuin haahuilet etkä focusoi. Skarppaa hieman ja kyllä onnistut .
        Rm

        Ei ole kurssi eikä koulutustapahtumia. En ota työpaikalta kumppania. En kuulu tähän ryhmään:) . Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kurssi eikä koulutustapahtumia. En ota työpaikalta kumppania. En kuulu tähän ryhmään:) . Kiitos

        Sivuhuomautuksena : on muuten olemassa lukemattomia muitakin kursseja kuin työpaikan järjestämät. Monet fiksut aikuiset menevät esimerkiksi kielikursseile (englanti, tmv) harrastaakseen jotain tai kehittääkseen itseään, saadakseen sisältöä elämäänsä ja tutustuakseen uusiin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuhuomautuksena : on muuten olemassa lukemattomia muitakin kursseja kuin työpaikan järjestämät. Monet fiksut aikuiset menevät esimerkiksi kielikursseile (englanti, tmv) harrastaakseen jotain tai kehittääkseen itseään, saadakseen sisältöä elämäänsä ja tutustuakseen uusiin ihmisiin.

        Kiitos. Olen jo monessa mukana. En kerkiä enempää. . En usko moiseen. mm. näen päivässä kymmeniä ihmisiä joiden kanssa puhun:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Olen jo monessa mukana. En kerkiä enempää. . En usko moiseen. mm. näen päivässä kymmeniä ihmisiä joiden kanssa puhun:)

        Miksi sitten kysyt jos vastaus ei miellytö ja asenne on valmiiksi tuollainen, etkä usko moiseen.
        Et halua olla muka ykdin mutta et ketään tosissasi elämääsi halua ketään päästää- kpska kukaan ei oikeasti kelpaisi sulle kun elämäsi on jo täynnä. Mihin edes oikeati tarvit kumppania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kysyt jos vastaus ei miellytö ja asenne on valmiiksi tuollainen, etkä usko moiseen.
        Et halua olla muka ykdin mutta et ketään tosissasi elämääsi halua ketään päästää- kpska kukaan ei oikeasti kelpaisi sulle kun elämäsi on jo täynnä. Mihin edes oikeati tarvit kumppania.

        Tuntuu että sinulla ei ole elämässäsi muuta kuin huudella muille sekaantumalla muiden kysymyksiin. Miksi huutelet täällä. Pyydänkin perusta oma letka. Täällä vastailee vain Rm. Hän on näkijä.


    • Anonyymi

      Menenkö vielä samaan paikkaan töihin vaikka viime kerralla jäi pahaolo ko. paikasta?

      • Anonyymi

        Sinä päätät mihin panostat. Miksi menisit sinne jos voit huonosti siellä. Luota itseesi, ole ensin oma paras kaverisi.
        Rm


    • Anonyymi

      Tuleeko mitään edistystä vähän vanhemman miehen kanssa jota näen silloin tällöin? Haluaisin jutella hänen kanssaan enemmänkin ja katsoa onko meillä yhteistä säveltä. Ystävyyskin riittäisi, tosin en hänestä tiedä haluaako kanssani tutustua.

      • Anonyymi

        Mukavia ihmisiä ystävinä ei koskaan elämässä ole liikaa.
        Rohkaisen sinua tavoittelemaan hänen ystävyyttään, miksipä hän ei haluaisi tutustua sinuun enemmänkin, sivistyneeseen ja kohteliaaseen ihmiseen. Hienotunteinen tapasi lähestyä tuottaa tulosta.

        Hyvää Uutta Vuotta Sinulle,
        Rm


    • Anonyymi

      Löydänkö vielä kumppanin?

      • Anonyymi

        Löydät. Oikein sopivan.
        Rm


    • Anonyymi

      Milloinkohan mun kohdalle tulis jotain hyvääkin, nytkin olen taas kerran valinnut väärin ja epäonnistunut pahasti ja joudunkin toteamaan ettei musta ollutkaan kyseiseen hommaan.

      • Anonyymi

        Suotta olet noin ankara itsellesi. Ainakin sinä yrität ! Jos ei homma toimi, niin anna mennä -hei hei vaan !
        Ja usko pois , kohdallesi tulee paljonkin hyvää ja onnistuvaa.
        Tuleva uusi vuosi 2020 on monelle 1 parhaimmista vuosista aikoihin. Tulintani mukaan kuulut heihin joille se on erittäin hyvä vuosi , kunhan käynnistyy kunnolla !
        Lisäksi sinulla on ominaisuuksia mitä ihan kaikilla ei ole, ja sinä tiedät kyllä mitä hienoja ominaisuuksiasi tarkoitan.

        Rm


    • Anonyymi

      Hei,
      Minua mietityttää , kun mies menneisyydestä on hiipinyt ajatuksiin usein, olen hänet tavannut toukokuussa viimeksi. Onko hän näkyvissä tulevaisuudessa, ottaako millään tasolla yhteyttä.

      Kiitos Teille .

      • Anonyymi

        Yhtedenotto on nyt Sinun varassasi. Ei se mies tiedä, että ajattelet häntä noin paljon.
        Toivottele hyvät uudet vuodet tekstarilla ja katso tapahtuuko mitään.
        Laita vaikka että "tulit mieleeni jostakin ja ajattelin vain toivottaa hyvää uutta vuotta".

        Ole hyvä.
        Rm


    • Anonyymi

      Miltä näyttää terveysasiat. saanko olla ja pysynkö terveenä jotta normaali työelämä rullaa jatkossakin?

      • Anonyymi

        -Terveysasioihin ei oteta netti-ennustus palstoilla kantaa -


    • Anonyymi

      Onko minulla parempi onni rakkaussuhteissa ensi vuonna- näkyykö mitään?

      • Anonyymi

        Sormukset näkyy ensi vuoden lopulla, eli on.
        Rm


    • Anonyymi

      löydänkö puolisoa /sielunkumppania koskaan

      • Anonyymi

        Löydät.
        "Sielun"kumppaneihin en oikein usko kokemukseni mukaan, vaan yhdellä ihmisellä voi olla monta sopivaa kumppania jotka täytyy vain osata löytää ja kohdata.
        Itsetuntemuksen kautta (mitä hyvää annettavaa minulla on toiselle ihmiselle parisuhteeseen osaa ajatella viisaasti niin, että millaisen ihmisen kanssa minä voisin elää sovussa= hyvä kumppanuus).
        Sitten on niitä, jotka tulevat kaikkien kumppaniehdokkaiden kanssa juttuun ja onnelliseksi. Ääripäässä taas he, jotka kerta toisensa jälkeen rikkovat aina uuden kumppaninsa koska eivät kykene itse kehittymään vaan vaativat itsekkäästi aina sen toisen menemistä lähes henkisesti mutkalle.
        Sinä olet kultainen ja viehättävä ihminen, kyllä sinulle tarjokkaita tulee kestä sitten valitset sopivamman. Pidä silmät auki ja katso ulkokuorta syvempään niin löydät Hänet kenen kanssa sinun on lokoisa tallustella elämää yhdessä eteenpäin.

        Rm


    • Anonyymi

      Olen netin kautta löytänyt miehen johon olen pikkuhiljaa tutustumassa.Kannattaako jatkaa?

      • Anonyymi

        Nyt en saa tästä miehestä ja tilanteesta valitettavasti mitään irti.
        Oletko tavannut hänet kasvoista kasvoihin.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en saa tästä miehestä ja tilanteesta valitettavasti mitään irti.
        Oletko tavannut hänet kasvoista kasvoihin.
        Rm

        En ole tavannut,kuvan kyllä nähnyt.No,nyt tuntuukin ,että sukset meni ristiin jo tässä vaiheessa.Mutta olisikohan näkyvissä muita vaihtoehtoja ?Kiitos jos vastaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tavannut,kuvan kyllä nähnyt.No,nyt tuntuukin ,että sukset meni ristiin jo tässä vaiheessa.Mutta olisikohan näkyvissä muita vaihtoehtoja ?Kiitos jos vastaat.

        Hei,
        En halua nettiä seuranhakumielessä moittia, moni on toki löytänyt sitä kautta ystävän ja se on nykyaikainen tapa tutustua.
        Kuitenkin ei kannata ostaa "sikaa säkissä" eli ei koskaan näkemättä aleta koristella netti-ihmistä , joka voi esittää ihan mitä tai ketä tahansa, tai alkaa ruokkia omaa rakkauden nälkäänsä luomalla oman haavekuviensa kohteen pelkästä nettiprofiilista.
        Kun ihminen rakastuu hän ei toimi rationaalisesti vaan uskoo ja toivoo ja antaa jopa viimeiset säästönsä muutamasta sydänhymiöstä. Aivan kaikkensa, uskomatta varoituksia.
        Sydäntäsärkevää mutta tällaistakin tapahtuu.

        Kysyjälle puolestani sanon, että mikäli nyt jo (huom:näkemättä/ihmistä kohtaamatta) tuntuu suksien menevän ristiin, niin se kertoo selkeästi minä verran kannattaa moiseen panostaa tunne-energiaa ja aikaansa. Eli jatka eteen päin. Ei suinkaan tällainen ole ainoa kala vedessä.
        Tulee muita, parempia ja fiksumpia joiden kanssa ihan kahvitreffit voi tehdä julkiseen kahvilaan ja siitä lähteä tutustumaan. Näistä fiksuista jotka suostuvat tapaamaan ihan julkisella paikalla kahvilassa (se on turvallista) löydät suuremmalla todennäköisyydellä hänet jolla on käytös ja pääkoppa ja asiat kunnossa ja siksi sovelias kumppanuuteen kanssasi.

        Eli muita vaihtoehtoja takuulla löytyy , älä missään nimessä lannistu vaan jatka eteenpäin ja valitse joku mukava ja fiksu.

        Rm


    • Anonyymi

      Onko tämä alkanut vuosi, se vuosi kun elämääni astelee miesystävä piiiit-kän yksinolon jälkeen?
      Kiitos ja hyvää alkanutta vuotta!

      • Anonyymi

        Erittäin, todella paljon mahdollista. Sanoisin kuitenkin näin päin, että sinä astelet erään onnekkaan miehen elämään joka myös ollut kauan yksin.
        Sinusta ollaan hyvin kiinnostuneita ja sydämiä näkyy ympärilläsi eli viehätysvoimasi on oikein kohdallaan. Positiivisuus on hieno valttisi, sitä älä menetä koskaan täällä sarvikuonojen maassa.
        Ole hyvä ja samoin sinulle!
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin, todella paljon mahdollista. Sanoisin kuitenkin näin päin, että sinä astelet erään onnekkaan miehen elämään joka myös ollut kauan yksin.
        Sinusta ollaan hyvin kiinnostuneita ja sydämiä näkyy ympärilläsi eli viehätysvoimasi on oikein kohdallaan. Positiivisuus on hieno valttisi, sitä älä menetä koskaan täällä sarvikuonojen maassa.
        Ole hyvä ja samoin sinulle!
        Rm

        Voi, kun olisi edes se yksikin "tarjolla". Se riittäisi vallan mainiosti. Levollisemmin mielin jatkan vuottani ja katselen ympärilleni. :)
        Positiivisuus on ollut vähän kiven alla hankalan työsyksyn takia. En tiedä ovatko he sarvikuonoja, rakkikoiria vai piraijoita, pari työkaveria nimittäin. Ainakin kovasti yrittävät hankaloittaa kaikkea mitä voivat.

        Kiitos sinulle! :)


    • Anonyymi

      Minulla oli todella intensiivinen romanssi kesän ajan erään miehen kanssa, tapailua jatkui lähes jouluun asti kunnes hän halusi lopettaa tämän suhteen.

      Olen ollut todella surullinen tilanteesta, taisin jollakin tasolla rakastua mieheen. Hän on ehdoton eikä halua enää tavata. Olen jättänyt hänet rauhaan, ja toivonut että jonakin päivänä, vielä tässä elämässä hän haluaisi palata luokseni.

      Näetkö meillä yhteistä tulevaisuutta vai onko tiemme nyt tarkoitus erkaantua tässä kohdin lopullisesti?

      Kiitos jos vastaat

      • Anonyymi

        Hei.

        Tämä mies on siirtynyt jo seuraavaan.
        Eli ei tule yhteenpaluuta teille kahdelle.
        Muistele mukavana muistona , kesäromanssina kohtaamistanne.
        Tuo mies ei ollut sinulle Se Oikea.
        Sinun omasi on tulossa ja tunnistat hänet kyllä sitten sopivaksi, ja hän tunnistaa sinut.

        Tuo romanssi unohtuu aikanaan, vaikka nyt surettaisi eli äläpä huoli pätkääkään, hyvin sun käy.
        Rm


    • Anonyymi

      Haluaisin tietää mitä tuleva kevät tuo tullessaan, saanko kunnialla suoritettua opintoihin liittyvän harjoittelun

      • Anonyymi

        Kyllä saat, tykkäät käydä siellä ja alkuun päästyäsi aika menee tosi nopeasti --- tämä harjoittelu poikii tulevaisuudessa hyvää sinulle.
        Muutenkin tuleva kesä on kokonaisuudessaankin oikein kiva.
        Rm


    • Anonyymi

      Elämässäni on ollut ristiverinen 1988 syntynyt nainen. Meidän tiet erkanivat tässä
      ja kysynkin mitä näet meille? Palaako kaikki asiat uudelleen uuden alun kautta vai miten ne on tarkoitettu mennä ? Hän on mielessäni usein. Ps. Kerro kaikki en ole sokerista. KIITOS

      • Anonyymi

        Elämässäni on ollut ristiverinen 1988 syntynyt nainen. Meidän tiet erkanivat tässä
        ja kysynkin mitä näet meille eli palaako kaikki asiat uudelleen uuden alun kautta vai miten ne on tarkoitettu mennä ? Hän on mielessäni usein. Ps. Kerro kaikki en ole sokerista. KIITOS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässäni on ollut ristiverinen 1988 syntynyt nainen. Meidän tiet erkanivat tässä
        ja kysynkin mitä näet meille eli palaako kaikki asiat uudelleen uuden alun kautta vai miten ne on tarkoitettu mennä ? Hän on mielessäni usein. Ps. Kerro kaikki en ole sokerista. KIITOS

        Yritän nyt mahdollisimman lempeästi vastata kysyjille, koska minua pidetään tylynä suorapuheisuuden vuoksi, se voi tuntua siltä kun menen vauhdilla eteenpäin. En usko että tunnen ketään kysyjistä henkilökohtaisesti joten ei tule kenekään loukkaantua sananvalinnoistani jos ne tuntuvat töksähteleviltä. Samoin jos vastaus tuntuu epärealistiselta, se yleensä sitten myös kysyjän suhteen on sitä. eli Väärä vastaus, epäkelpo tai sopimaton.
        Kyllä kysyjä itse viime kädessä sisimmässään tietää kuinka ne asiat on, onko saatu vastaus asiallinen ja rakentava.

        Tälle kysyjälle sanoisin että mitä jos antaisit nyt tämän asian nyt olla.
        Siihen oli olemassa painavat syyt että tiet erkanivat eikä pitempää yhteistä säveltä sitten löytynytkään.
        Mitä kauemmin haikailet olkasi yli, sitä enemmän sinulta menee ohi elämässäsi hienoja ja kallisarvoisia tilaisuuksia katsella eteenpäin ja löytää uutta ja arvokasta.

        Rm


    • Anonyymi

      Tämä ei ole ollut seurustelusuhde. Kyseessä on ystävyysuhde. Ja tämän kallisarvoisempaa ei ole eikä tule. Kiitos. Saatko nyt mitään irti?

      • Anonyymi

        " mitä kauemmin haikailet mennyttä, sitä enemmän sinulta menee ohi elämässäsi hienoja ja kalliarvoisia tilaisuuksia katsella eteenpäin ja löytää uutta ja arvokasta".

        Mitä kohtaa tosta sä et tajunnu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " mitä kauemmin haikailet mennyttä, sitä enemmän sinulta menee ohi elämässäsi hienoja ja kalliarvoisia tilaisuuksia katsella eteenpäin ja löytää uutta ja arvokasta".

        Mitä kohtaa tosta sä et tajunnu?

        Kateus sen kun rehottaa! Miksi huutelet täällä?


      • Anonyymi

        Anteeksi mutta kysymyksessä ovat kaksi sukua olevaa henkilöä. Vois aina kysyä tarkennoksia jos ei muuten näe oikein? Gracias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mutta kysymyksessä ovat kaksi sukua olevaa henkilöä. Vois aina kysyä tarkennoksia jos ei muuten näe oikein? Gracias

        Ja ystävä olikin lemmikkihiiriserkku! Joka asui epsanjassa!
        Mitä tarkemman kysymyksen tekee, sitä tarkemman vastauksen saa.
        Netissä ku ollaan .


    • Anonyymi

      Vanhempani erosivat kun olin pieni. Jäin isäni luokse. Äitini on englantilainen. Myöhemmin hän meni uudestaan naimisiin suomalaisen miehen kanssa, muuttivat Englantiin ja katkaisi välit minuun. Olen nyt 46v ja nähnyt viimeksi äitini 10v. Näetkö, että äiti vielä ottaa joskus yhteyttä?
      Tämä on kipeä asia. Olen tottunut jo ettei hän ole elämässäni, mutta välillä on vaikeaa ymmärtää miksi äiti on tämänlaisen ratkaisun tehnyt

      • Anonyymi

        On selvää, että tuollainen tuntuu lapsesta hylkäämiseltä ja saattaa jättää epämääräisen mutta sitkeän tunteen arvottomuudesta. Onton kohdan sisimpään. Siksi se täytyy käsitellä, että pystyy muistelemaan niitä äiti-muistoja joita kuitenkin on olemassa, vaikka aikuisena et niitä muista.
        Tulkintani mukaan kuitenkin ratkaisu, minkä vanhempasi tekivät sinun ollessasi pieni, tehtiin sinun parhaaksesi pitkällä tähtäyksellä ja se oli ainoa oikea vanhempiensikin kannalta, että he jatkoivat eri teitä.
        Äitisi koki kivuttomammaksi välien katkaisun siinä elämäntilanteessa kun ero oli tosiasia ja tilanne että lapsi jää isälleen. ja hän oli tehnyt päätöksen pois muuttamisesta.
        Käsitin, että isäsi oli aikoinaan ainoa syy mikä häntä piti pois suuresti ikävöimästään kotimaastaan (hän voi huonosti suomessa) ja kun suhde päättyi eroon hän katsoi viisaammaksi palata kotimaahansa varsinkin kun hän löysi elämänkumppanin ,joka ymmärsi tätä asiaa ja oli valmis noin suureen elämänmuutokseen eli käsittääkseni muuttamaan mukana.
        Yhteydenotto on sinun varassasi, varsinkin kun aikaa on mennyt noin paljon. Kyllä hän on sinua tottakai ajatellut vuosien varrella ja toivonut sisimmässään sinulle pelkkää hyvää.
        Yhteydenoton voi tehdä hyvin hienotunteisesti kuin aikuinen , toivomatta liikoja .
        Mutta sinun ei kannata aikailla yhteydenottoa ja ala vain etsimään häntä käsiisi vaikka tervehtiäksesi häntä, ennenkuin on liian myöhäistä. Tee se itsesi vuoksi niin asia lakkaa vaivaamasta ja on helpompi hyväksyä että tämä meni nyt sinun kohdallasi näin.
        Rm


    • Anonyymi

      Mieli on sekaisin. Mielessä pyörii mies, jonka kanssa olemme tunteneet kouluajoilta. Meillä on aina ollut yhteys, olemme voineet puhua kaikesta. Nyt mies on eronnut. Olemme viettäneet aikaa yhdessä. Tiedän,että kemiaa on, jotenkin vaan kumpikaan ei uskalla ottaa asiaa puheeksi,koska olen vielä parisuhteessa. Miten näet, voisiko meillä olla yhteinen tulevaisuus? Parisuhteessani ei ole enää mitään muuta kuin kaveruus. Rakkaus tähän toiseen mieheen on ollut aina,nyt taas noussut uudelleen pintaan.

      • Anonyymi

        On arvokasta aina kun löytää sähköistävää yhteenkuuluvuutta toisen ihmisen kanssa. Saa jakaa tunteitaan ja kokee että toinen kuuntelee ja sitä näkee oman persoonan tuoreessa valossa.
        Suhteenne olisi hyvä antaa kehittyä rauhassa (toverillisesti) niin, että molempien tunteet tasaantuvat eikä tunne-elämä tai mieli olisi kummallakaan niin hämmentynyt ja "sekaisin" kuten itsekin kuvailit. Antaa aikaa ja tilaa asioille. Eron jälkeen alkaneet rakkausuhteet harvoin kestävät ,koska toisella on mieli sekaisin vielä erosta , on haavoittuvaisessa tilassa ja sitten kun toinen kokee olevansa kiinni epätyydyttävässä parisuhteessa ja elää "nälässä" jota lähentyvät välit ruokkii nostaen esiin vanhoja, uinuvia tunteita henkiin.
        Älä sinä yhteistä tulevaisuutta mieti, ennenkuin teet selväksi mitä sinä teet miehen kanssa jonka kanssa elät parisuhteessa.
        Mieti myös sitä vakavalla mielellä ja harkiten, miten suhtaudut omaan tulevaisuuteesi jos jätät parisuhteesi ja kouluajoilta saakka jatkunut ihastus haluaakin jotain muuta kuin syventää keskinäistä kemiaanne tai ssitoutua sinuun romanttisesti tai omat tunteesi eivät kannakaan pitemmälle kuin haaveet millaista olisi. Sinun tulee miettiä näitä asioita nyt rauhassa ja saavuttaa takaisin oma tasapainosi ja itsevarmuutesi, että kykenet tekemään oikeita johtopäätöksiä elämäsi suhteen.
        Tärkeät asiat ottavat aikaa. Malta (rauhoita) mielesi, ole viisas ja lopputulos mihin suuntaan asiat johtavat on sitten rakentava ja kaunis ,ilman että kukaan haavoittuu pahemmin tunne-elämältään kuin olisi tarpeen ,vaan kaikki mitä nyt tapahtuu, voisi olla alku jollekin hyvälle muutokselle sekä omallesi että myös muiden asianosaisten elämälle.

        Rm


    • Anonyymi

      työasioista kyselisin. Sosiaalialalla ollut yli 20 vuotta. Tykkään työstäni, mutta kaipaisin enemmän haasteita.. miettinyt toiminimeäkin.. Miten näet, löytyykö uusi työ?

      • Anonyymi

        Olet muuten ihka ensimmäinen (virtuaalisesti tosin) kohtamaani sosiaalialalla työskentelevä ihminen joka kaipaa enemmän ------->haasteita ! !
        Alahan on yksi vaativimmista.
        Palkka sosiaalialalla tosin on säännöllinen ja vastuu jakaantuu ,sekä stressiinkin on työnohjausta/työterveyttä saatavilla tarvittaessa. Kaikki edellämainitsemani tekijät puuttuvat kun alkaa yrittäjäksi.Lisää tuohon vielä paperityöt, kirjanpito, verotus, byrokratia, jne) .
        Tosissasiko haluat ehdoin tahdoin tuohon oravanpyörään itsesi asettaa?

        Vastaus :
        Etsi uutta työtä sosiaalialalta ja heitä haaveet suosiolla toiminmestä/yrittäjyydestä, niin elät pitempään ja ilman kaikenkattavaa uupumusta. minkä vastuu yllättäen saattaa tuoda.
        Työssä itsessään on tarpeeksi ilman että sen haluaa kattavan koko elämän.
        Uusia haasteita voi löytää muualtakin elämänalueelta .
        Rm


    • Anonyymi

      Hei, taloudesta kyselisin. Saanko mitenkään tasapainoon ja mahdollisesti koska, kiitos jos vastaat.

      • Anonyymi

        Saat.
        Mutta Sinä tarvitset siihen viisaita neuvoja.
        Joten aloita soittamalla tänne ----> (maksuton) Velkalinja
        palvelee arkisin klo 10 -14 numerossa 0800 98009.
        Valkalinjalta löydät myös taloudenhallinnasta ja velkojen järkestelystä tietoa.
        Voit googlettaa sivuston ja aloittaa tarkastelemalla sieltä .
        Kyllä kaikki vielä järjestyy kun etsit nyt päämäärätietoisesti tietoa ja apua,
        etkä enää suostu hautomaan talousasioitasi yksin.

        Rm


    • Anonyymi

      Tuntuu, että vuosi vuodelta menen enemmän alamäkeen. Tuntuu, että ihmiset vain käyvät elämässäni. Olen kuin bensa-asema, jonne ihmiset tulevat käymään kahvilla ja lähtevät pois ja eivätkä koskaan palaa. Eikö ihmissuhteisiini ole tulossa minkäänlaista positiivista vibaa? Tarkoitan lähinnä ystävyyssuhteita, mutta ei miessuhteestakaan haittaa olisi.

      • Anonyymi

        Elämme pinnallisuuden ja kiittämättömyyden aikaa, eli sinä et mene todellakaan tässä vuosi vuodelta alamäkeen vaikka siltä tuntuu, vaan yleinen , vallitseva, elämänasenne ihmisillä menee. Tämä tarkoittaa sekavaa aikaa ja sitä, että ns. "henkisiä hyväksikäyttäjiä" on enemmän. Henkiset hyväksikäyttäjät imevät tarvitsemaansa energiaa muista, eivätkä ymmärrä vastavuoroisuuden periaatetta ihmissuhteissa, siis sitä kuinka ihmissuhteiden syventämiseksi ja aidon kiintymyksen saavuttamiseksi on myös itsekin annettava jotain ja laitettava itsensä alttiiksi , nähtävä siis vaivaa ja asetettava sen toisen ihmisen tilanne edes joskus omansa edelle.

        Sinulle sanon suoraan ja selkeästi seuraavaa joten toivon, että lue tämä ajatuksella ja sisäistät se n kerrasta:
        Kohtaamasi ihmiset eivät ole lähelläkään sinun tasoasi.
        Olet hyvin tasokas ja monipuolinen poikeuksellisen monella sektorilla.
        Tulet kohtaamaan omaa tasoasi vastaavaa, oikeasti kohottavaa ja sinua rakentavaa seuraa ja ihmisiä. Silloin myös sinäkin saat (vihdoinkin) vastakaikua ja mahdollisuuden kehittyä vielä hienompaa suuntaan (kuin mitä jo nyt olet!) ihmisenä ja omasta elämästä täysin resurssein nauttivana sankarina.
        Tulkintani mukaan kuulut niihin ihmisiin jotka tulevat elämään poikkeuksellisen onnellisen ja pitkän elämän, koska sinun kaltaisesi viisaat ja hyvät ihmiset ymmärtävät mikä on oleellista ja mistä onni muodostuu.
        Typerykset, nuo henkiset hyttyset, jotka eivät ole osanneet arvostaa ystävyyttäsi eivät sitä ansaitse millään muotoa. Ole valikoiva jatkossa.
        Sinun, jos kenen, ystävyytesi ja seurasi on tavoittelemisen arvoista.

        Kaikkea parasta ja hienoa tulevaan, äläkä ole huolissasi, pää pystyyn nyt, sillä sinulle on taatusti tulossa paljon upeita kokemuksia hyvässä ja aidosti fiksussa seurassa.

        Rm


    • Anonyymi

      Olen haaveillut pienestä saunamökistä/kesämökistä järven- tai lammenrannalla, sopivan matkan päästä. Paljon se ei saisi maksaa, että pienituloisena jäisi vielä likellä olevan vanhuuden varoiksi. Toteutuuko milloin, josko koskaan?

      • Anonyymi

        Oma mökki saattaa tuntua kivalta ajatukselta haaveilla, mutta sanoisin näin suoraan, että
        pienituloisen ei kannata ostaa mökkiä omaksi, sillä sen ylläpitokustannukset saattavat yllättää .
        Vaikka löytäisi sinänsä " edullisen mökin", niin
        ensinnäkin pelkkiin kiinteistökauppoihin liittyvät yllättävät kuluerät.
        Sitten tietysti kiinteistövero on maksettava, jätehuoltolasku, sähkölasku (ellei tykkää halkoja hakata ja lämmittää sillä ) , jne,jne. jne.
        Myös asukkaat mökkiteiden varsilta nykyään jatkuvasti harvenee, jolloin kunnan palvelut poistuu siten, ettei se kunta enää pidä huolta mökkiteiden kunnosta ja yllättäen tie/teiden hoito kustannuksineen siirtyy myös mökin omistajan vastuulle. Ei kuntaa kiinnosta todellakaan kunnostaa yksityisteitä.

        Jos tykkää mökkeillä muutaman kk vuodessa, niin kannattaa vuokrata mökki.
        Ei huolia, ei kustannuksia, ei ylläpito töitä, vain leppoisaa mökkeilyä -- ja voit vaihtaa mökkipaikkaa vuosittain kun viehättävämpi ja kiinnostavampi mökkeilymaisema löytyy.
        Eli ehdottaisin mieluummin että harkitset ainakin tuota vuokramökkien katselua, vaihtoehtona omalle mökille.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma mökki saattaa tuntua kivalta ajatukselta haaveilla, mutta sanoisin näin suoraan, että
        pienituloisen ei kannata ostaa mökkiä omaksi, sillä sen ylläpitokustannukset saattavat yllättää .
        Vaikka löytäisi sinänsä " edullisen mökin", niin
        ensinnäkin pelkkiin kiinteistökauppoihin liittyvät yllättävät kuluerät.
        Sitten tietysti kiinteistövero on maksettava, jätehuoltolasku, sähkölasku (ellei tykkää halkoja hakata ja lämmittää sillä ) , jne,jne. jne.
        Myös asukkaat mökkiteiden varsilta nykyään jatkuvasti harvenee, jolloin kunnan palvelut poistuu siten, ettei se kunta enää pidä huolta mökkiteiden kunnosta ja yllättäen tie/teiden hoito kustannuksineen siirtyy myös mökin omistajan vastuulle. Ei kuntaa kiinnosta todellakaan kunnostaa yksityisteitä.

        Jos tykkää mökkeillä muutaman kk vuodessa, niin kannattaa vuokrata mökki.
        Ei huolia, ei kustannuksia, ei ylläpito töitä, vain leppoisaa mökkeilyä -- ja voit vaihtaa mökkipaikkaa vuosittain kun viehättävämpi ja kiinnostavampi mökkeilymaisema löytyy.
        Eli ehdottaisin mieluummin että harkitset ainakin tuota vuokramökkien katselua, vaihtoehtona omalle mökille.
        Rm

        Tuo on kyllä totta. Ja järkevämpääkin, mutta oma olisi oma. Nämä ovat vain näitä haaveita.
        Kiitos sinulle :)


    • Anonyymi

      Hei!Haavenani olisi löytää itselleni uusi asunto.Näetkö olisiko tällä toiveellani mahdollisuutta toteutua? Viihdyn nykyisellä asuinpaikkakunnallani erittäin hyvin,mutta asuntoa haluaisin vaihtaa.Löytyykö uusi koti?

      • Anonyymi

        Käsittääkseni täysin mahdollista jo tämän vuoden syksynä (aiemminkin) muuttaa uuteen mieluisaan kotiin, muuttohalusi uuteen kotiin suuri. Laita töpinäksi heti, onnistut.

        Rm


    • Anonyymi

      Hei,

      Olen ihastunut mieheen joka piiritti minut noin kolme viikkoa sitten.
      Hän tosiaan pyörähti ympärilläni katseli minua ihastuneena.
      Näin hänet toisenkin kerran tämän jälkeen. Olin tällä toisella kerralla kuullut aamulla surullisen uutisen ja en suruni vuoksi noteerannut häntä laisinkaan. Olin niin omassa maailmassa i.
      Nyt hän pyörii mielessäni lakkaamatta. Löysin hänet asuinpaikkani faceryhmästä.
      Kannattaako minun lähettää hänelle viestiä ? Ltä siitä seuraa ( seuraisi )

      • Anonyymi

        1 kysymys per kysyjä , eli kannattaa laittaa kiva lyhyt moikkaus facen kautta, niin sittenpä sinulle selviää mitä siitä seuraa.

        Rm


    • Anonyymi

      Kauan yksin kulkeneena kysynkin mitä näkyy rakkauteeni?

    • Anonyymi

      Tuleeko minulle mitään muutoksia tähän yksinäiseen elämääni koska oikeita ystäviä
      kaipaan/saapuuko joku herrasmies sulostuttamaan elämääni ?

      • Anonyymi

        Menet tanssikursseille, ja lavatansseista löytäisit juuri sinulle sopivan kumppanin ja se lavatanssipaikka on sellainen sen verran kauempana asuinpaikastasi oleva, missä yöpymismahdollisuus/majoitus eli yövyt siellä ja hauskaa on, Valasranta tulee mieleen.

        Tuollaista tuli sinulle.
        Rm


      • Anonyymi

        Valitettavasti en saanut mitenkään kiinni tästä, joskus käy etten pääse jyvälle.
        Haluatko koittaa uudelleen kirjoittaa jotain ja yritän uudelleen?
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti en saanut mitenkään kiinni tästä, joskus käy etten pääse jyvälle.
        Haluatko koittaa uudelleen kirjoittaa jotain ja yritän uudelleen?
        Rm

        Tuo edellinen oli siis "kauan yksin kulkeneena"-kysyjälle. Hänelle en saanut nyt mitään vastausta mutta siis kokeillaan uudemman kerran ehkä.

        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet tanssikursseille, ja lavatansseista löytäisit juuri sinulle sopivan kumppanin ja se lavatanssipaikka on sellainen sen verran kauempana asuinpaikastasi oleva, missä yöpymismahdollisuus/majoitus eli yövyt siellä ja hauskaa on, Valasranta tulee mieleen.

        Tuollaista tuli sinulle.
        Rm

        Minulla Ei ole tapanani ollut mennä suoraan kenenkään vieraan sänkyyn heti.
        Ehkä itse toimit niin koska sitä ehdottelit. Nauraa vastauksellesi: eli yövyt siellä ja hauskaa on,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet tanssikursseille, ja lavatansseista löytäisit juuri sinulle sopivan kumppanin ja se lavatanssipaikka on sellainen sen verran kauempana asuinpaikastasi oleva, missä yöpymismahdollisuus/majoitus eli yövyt siellä ja hauskaa on, Valasranta tulee mieleen.

        Tuollaista tuli sinulle.
        Rm

        Minulla Ei ole tapanani ollut mennä suoraan kenenkään vieraan sänkyyn heti.
        Ehkä itse toimit niin koska sitä ehdottelit. Nauraa vastauksellesi: eli yövyt siellä ja hauskaa on,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla Ei ole tapanani ollut mennä suoraan kenenkään vieraan sänkyyn heti.
        Ehkä itse toimit niin koska sitä ehdottelit. Nauraa vastauksellesi: eli yövyt siellä ja hauskaa on,

        Hei,

        juuri tämä "vaara" tässä onkin kun tulkinnanvaraisesti netissä operoidaan, että vastaus luetaan ja ymmärräteään omituisesti.
        Vastasin: "lavatanssipaikka on sellainen sn verran kauempana asuinpaikastasi oleva, missä yöpymismahdollisuus eli yövyt siellä ja hauskaa on."
        Kysyjä kirjoittaa röyhkeästi minulle : " minulla ei ole ollut tapanani mennä kenenkään vieraan sänkyyn heti, ehkä itse toimit niin koska sitä ehdottelit."

        Suomi on täynnä hienoja lavatanssipaikkoja, joiden läheisydessä on yöpymismahdollisuutena tarjottavanaan viihtyisiä majoituspaikkoja joissa voi edullisesti yöpyä ja jatkaa matkaa takaisin kotiin seuraavana aamuna aamiaisen jälkeen. Mielestäni varsin selkeästi tällaiseen viittasin.
        Mutta unohda koko juttu ja kysely jos todellisuudessa sinun omat ajatuksesi pyörii sen yhden asian ympärillä niin tiiviisti ettet osaa lukea mitä tarkoitetaan.

        Rm


    • Anonyymi

      Näkyykö minulle muuttoa kauemmaksi (tarkennen vielä: pois nykyisestä kaupungista) reilun vuoden päästä? Paljon pitää olla onnea matkassa jos tämä kaikki todella tapahtuu<3 Kiitos Sinulle

      • Anonyymi

        Tulkintani mukaan jopa aiemmin kun arvelit tuossa tekstissäsi, onnella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa , sillä sinä olet päättäväinen tyyppi ja mitä päätät sen saat ja toteutat - se on lopulta helppoa sinulle.
        Rm


    • Anonyymi

      Olen vanhempi nainen. Näätkö, että asun vielä joskus yhdessä miehen kanssa?
      Kiitos!

      • Anonyymi

        Tulkitsisin näin ,että hienon miehen kanssa syvää ystävyyttä ja pariskuntaelämää, mutta molemmilla omat kortteerit . Eli omat asunnot vaikka kimpassa tykkäätte olla.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkitsisin näin ,että hienon miehen kanssa syvää ystävyyttä ja pariskuntaelämää, mutta molemmilla omat kortteerit . Eli omat asunnot vaikka kimpassa tykkäätte olla.
        Rm

        Kiitos sinulle! :)


    • Anonyymi

      Hei, kysyisin mitä näet työasioihin? Kiitos :)

      • Anonyymi

        En saanut kiinni tästä, valitan.
        Rm


    • Anonyymi

      Näetkö mitään sukujuhlia olevan tulossa johon minutkin kutsutaan? Häät taikka kastajaiset näitä tarkoitan.

      • Anonyymi

        Järjestät itse juhlat , sillä juhlimisen aihetta Sinulle ilmenee tämän vuoden puolessa välissä , tuossa jossain väliin touko-heinäkuun ajankohtaan ajoittuu juhlasi.

        tuollaista tuli.
        Rm


    • Anonyymi

      Ny en löyrä mun vasenta kenkää, mihinä se lienee?

      • Anonyymi

        Vasen kenkäsi on torennäköösesti sun takapuales.


    • Anonyymi

      Mitä sinulle nousee ystävyyssuhteisiin liittyen?

      • Anonyymi

        Liian suuripiirteisistä kysymyksistä en valitetettavasti saa kiinni, se näyttää tuottavan nyt vaikeuksia.
        Vaikea näin netissä vastatessa arvata mitä mahdetaan hakea tai millaiseen probleemaan vastausta ellei ole jotakuinkin tarkka kysymys mihin edes hieman panostettu.
        Kukaan ei ole sellainen fakiiri että tietäisi jotain vastata kun vähän sinnepäin epämääräisesti kysellään, ymmärrättehän tämän.
        Malttakaa miettiä sitä kysymystänne edes hetken rauhassa ja panostakaa siihen mitä kirjoitatte, niin saatte asiallisen vastauksen josta voi olla jopa hyötyä.
        Rm


    • Anonyymi

      Törmäänkö uudestaan pitkään hoikkaan mieheen ?

      • Anonyymi

        Kyllä.

        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Rm

        Kiitos toivon kovasti että näin käy.


    • Anonyymi

      Saanko uuden työpaikan vielä ennen kesää

      • Anonyymi

        Oletko hakenut uutta jo ?
        Kannattaa.
        Hyvät mahdollisuudet on löytää uusi työpaikka sinulla.
        Rm


    • Anonyymi

      Haluaisin uuden kodin, en viihdy täällä.

      • Anonyymi

        Mikä estää muuttamasta, sen kun annat palaa.
        Rm


    • Anonyymi

      Näit minulle aikaisemmin että järjestän itse juhlat. Olisitko ystävällinen ja raotat asiaa hieman enemmän mitä ja keiden kanssa juhlin? Olen vähän ymmälläni asiasta koska asia tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta:) Kiitos jos vastaat. Annan palautetta sitten vielä sinulle kun em. aika on eletty.
      (Järjestät itse juhlat , sillä juhlimisen aihetta Sinulle ilmenee tämän vuoden puolessa välissä , tuossa jossain väliin touko-heinäkuun ajankohtaan ajoittuu juhlasi.)

      • Anonyymi

        Hei, tuli vain tuo teksti mitä kirjasin aiemmin sinulle.
        Rm


      • Anonyymi

        Ok. Kiitos


    • Anonyymi

      Hei. Olen seurustellut miehen kanssa noin vuoden verran. Näetkö yhteistä tulevaisuutta ja sormuksia?

      • Anonyymi

        Kyllä.

        Rm


    • Anonyymi

      Minulla oli vajaat 4 vuotta etäsuhde mieheen joka asuu Usa:ssa. Tapasimme viimeisen kerran noin puolitoista vuotta sitten. Tapahtui paljon asioita ja päätin, että en jaksa enää. Yhteydenpito loppui. Hän on kuitenkin ollut mielessäni viime aikoina. Kaipaan yhteisiä aikoja. Miten näet tämän. Jatkuuko meidän tarina vielä joskus?

      • Anonyymi

        Tulkintani mukaan siinä on ollut ihan perustellut syynsä miksi tienne ei jatkunut kimpassa.
        Haikailua menneeseen esiintyy nyt ,kun ei ole tullut vielä tilalle mitään merkittävää ihmissuhdetta, mutta tulossa on merkittävä ihmissuhde jonka myötä etäsuhde jää todellakin melkein kerrasta muistojen laatikkoon ja pikkuhiljaa haalenee kuin kiiltokuva eräästä elämänvaiheesta.
        Tämä, minkä valitset kumppaniksesi, sopii sinulle hyvin ja on selkeä, luotettava ja rakastava.
        Nauti vapautesi päivistä koska se on menoa sitten kun kohtaat tämän ihmisen.
        Rm


    • Anonyymi

      Tuleeko vielä elämääni miestä joka haluaa kanssani matkustella ja rakastaa minua pyyteettä koska tämä vuosi olisi hyvä aloittaa?

      • Anonyymi

        Tulkintani mukaan usemapikin olisi sinua valmis rakastamaan ja ryhtymään kumppaniksesi koska vain, mutta tämä kehen tulet kiinnittämään huomiota ja kenelle sitten lämpenet tosimielellä on hyvä valinta, koska sinulle merkitsee juurikin tuo paljon että kumppani tykkää kokea kanssasi uusia asioita ja hän on fiksu ja valmis lähtemään kotisohvalta reippaasti katselemaan mitä kaikkea maailmalla näkyy. Kielitaitoinen ihminen, eikä mikään juntti.
        Eli vastaus kysymykseesi: kyllä, ei huolta siinä suhteessa Sinulla.
        Rm


    • Anonyymi

      Näetkö uutta työpaikkaa? Olen täysin kyllästynyt nykyiseeni, mutta en vielä ole saanut energiaa uudenkaan etsimiseen...

      • Anonyymi

        Ota ihan rauhallisesti tuon työpaikan haun suhteen, et ole vielä valmis siirtymään uuteen.
        Panosta vielä nykyiseen työhösi, sillä sitten kun aika on kypsä uuteen et epäröi ja olet energinen ja varma. Mutta nyt kaikessa rauhassa vielä katsele vaihtoehtoja.

        Rm


    • Anonyymi

      Tuntuu että elämäni lipuu ohitse ilman että löydän mitään tarkoitusta. En löydä oikeanlaisia ihmisiäkään elämääni, olo on enimmäkseen yksinäinen ja toivoton (mies minulla kuitenkin on). Minulle mikään ei tunnu helpolta, en vain osaa ottaa rennosti.
      Onko tulevaisuudessani jotain hyvääkin?

      • Anonyymi

        Moni asia elämässäsi on hyvin ja kohdallaan, silti onttouden tunne vaivaa.
        Tämä johtuu tarkoitukettomuuden tunteesta joka pesiytyy ihmissieluun kun alkaa vieraantumaan itsestään aika saa kontaktia tunteisiinsa.
        Tämä on merkki siitä. että on aika alkaa tutustua itseensä uudesta kulmasta ja uteliaana.
        Alkaa toteuttaa itseään ja tehdä itseään (oman persoonallisuuden rajoja) näkyväksi.
        Mieti mikä se voisi olla, sinun ikioma oma juttu?
        Sen kautta löydät eheyttä ja harmoniaa mistä kumpuaa väkevää elämänvoimaa mitä sinuun on pakkautunut suuresti ja ne voimavarat käyttöön ottamalla turhautumisesi muuttuu tarkoitukselliseksi ja hauskaksi.
        Nauramisen taito on tärkeää elämässämme, kun alamme ottaa itseämme liian vakavasti luovumme kyvystä nauraa itsellemme ja stressaannumme helpommin.
        Rennon elämänasenteen myötä elämästä avautuu mahdollisuuksia jotka aiemmn ovat olleet piilossa meitä jumittavien uskomusten ja niistä kumpuavan toivottomuuden muurin takana.
        Kaada tuo muuri hiiteen ja tee se nauramalla. Näet mitä alkaa tapahtumaan. Niin suuri voima on hymyllä ja myönteisyydellä täällä sarvikuonojen seassa.

        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni asia elämässäsi on hyvin ja kohdallaan, silti onttouden tunne vaivaa.
        Tämä johtuu tarkoitukettomuuden tunteesta joka pesiytyy ihmissieluun kun alkaa vieraantumaan itsestään aika saa kontaktia tunteisiinsa.
        Tämä on merkki siitä. että on aika alkaa tutustua itseensä uudesta kulmasta ja uteliaana.
        Alkaa toteuttaa itseään ja tehdä itseään (oman persoonallisuuden rajoja) näkyväksi.
        Mieti mikä se voisi olla, sinun ikioma oma juttu?
        Sen kautta löydät eheyttä ja harmoniaa mistä kumpuaa väkevää elämänvoimaa mitä sinuun on pakkautunut suuresti ja ne voimavarat käyttöön ottamalla turhautumisesi muuttuu tarkoitukselliseksi ja hauskaksi.
        Nauramisen taito on tärkeää elämässämme, kun alamme ottaa itseämme liian vakavasti luovumme kyvystä nauraa itsellemme ja stressaannumme helpommin.
        Rennon elämänasenteen myötä elämästä avautuu mahdollisuuksia jotka aiemmn ovat olleet piilossa meitä jumittavien uskomusten ja niistä kumpuavan toivottomuuden muurin takana.
        Kaada tuo muuri hiiteen ja tee se nauramalla. Näet mitä alkaa tapahtumaan. Niin suuri voima on hymyllä ja myönteisyydellä täällä sarvikuonojen seassa.

        Rm

        Kiitos viisaista sanoistasi. Olen vain yrittänyt miettiä sitä "omaa juttua" niin kauan, että pelkään ettei sellaista edes löydy.
        Tulikohan tuohon yksinäisyysasiaan mitään näkemyksiä? Suurin pelko varmaan on että vaikka en koekaan tarvetta keräillä ihmisiä ympärilleni, ajanko itseni tätä menoa vieläkin yksinäisemmäksi. Vuosi vuodelta on yhä enemmän alkanut tuntua että osaanko edes olla ihmisten seurassa. Jos elämänpolulle tulisi jokunen merkittävä ihmissuhde vielä.


    • Anonyymi

      Olen kriisissä. Lähiomainen kuoli. Olen myöhäisessä keski-iässä. 25 vuoden avioliitto ollut huonolla mallilla jo pitkään.Mieheni on nyt ollut pitemmän aikaa toisessa maassa terveysongelmien takia.
      Olen nyt ihastunut toiseen mieheen. En tunne tätä miestä mutta välillämme tosi vahva kemia. Olemme vain satunnaisesti kulkeneet toistemme ohi.
      Haluaisin tietää näenkö hänet vielä ?

      • Anonyymi

        Lähiomaisen poismeno on vaikuttanut sinuun syvästi ja tarvitset lohtua ja turvaa, se on huono juttu kun miehesi on kaukana poissa eikä voi sitä tukea tarjota sinulle terveysongelmiensa takia. Olet kuitenkin hänelle tärkeä ihminen.
        Hyvä että ihastuminen tuo sinulle lohtua ja piristää sinua, tulkintani mukaan tapaatte kyllä ihastuksen kanssa vielä.
        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähiomaisen poismeno on vaikuttanut sinuun syvästi ja tarvitset lohtua ja turvaa, se on huono juttu kun miehesi on kaukana poissa eikä voi sitä tukea tarjota sinulle terveysongelmiensa takia. Olet kuitenkin hänelle tärkeä ihminen.
        Hyvä että ihastuminen tuo sinulle lohtua ja piristää sinua, tulkintani mukaan tapaatte kyllä ihastuksen kanssa vielä.
        Rm

        Kiitos !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähiomaisen poismeno on vaikuttanut sinuun syvästi ja tarvitset lohtua ja turvaa, se on huono juttu kun miehesi on kaukana poissa eikä voi sitä tukea tarjota sinulle terveysongelmiensa takia. Olet kuitenkin hänelle tärkeä ihminen.
        Hyvä että ihastuminen tuo sinulle lohtua ja piristää sinua, tulkintani mukaan tapaatte kyllä ihastuksen kanssa vielä.
        Rm

        Kiitos !


    • Anonyymi

      Minä ja lähiaikoina nähty mies. Mitä välillämme oli ja mitä hän minusta haluaa? Onko meillä yhteistä tulevaisuutta?

      • Anonyymi

        1 kysymys per kysyjä , muuten menee sillisalaatiksi - olemme kuitenkin netissä tässä.
        OK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1 kysymys per kysyjä , muuten menee sillisalaatiksi - olemme kuitenkin netissä tässä.
        OK.

        Onko minulla yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko minulla yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan?

        Hei,
        jotenkin en saanut valitettavasti tästä mitenkään kiinni tästä kysymyksestäsi tällä kertaa.
        Rm


    • Anonyymi

      Hain toistA työpaikkaa, joka alaa, jossa nytkin työskentelen. Tykkään työstäni, mutta nykyisessä ei ole hyvä ilmapiiri enää. Väki alkanut äänestää jaloillaan. Löydänkö uuden työn?

      • Anonyymi

        Lähinnä tällaista tuli sinulle tuohon tilanteeseen:

        1. Nykyinen työsi on hyvä, ole harkitsevainen älä missään nimessä kerro suunnitelmistasi kenellekään työpaikallasi tai mihin olet hakenut tai hait.

        2. Tulet saamaan hyviä vaihtoehtoja , mutta kysele huolella uuden työpaikan ilmapiiristä ja mahdollisuuksien mukaan johtamiskulttuurista, ettet mene ojasta allikkoon.
        Valitettavasti nykyaikana hyvä työpaikka henkisesti terveillä ihmisillä ja ilmapiirillä on valitettavan harvinaisia. Joten pidä huoli mihin siirryt jos tosissasi kerran nyt muualle siirtynet.
        Tilaisuuksia sinulle tarjoutuu, eli joudut valinnan eteen oletko tosissasi lähdössä.

        Rm


    • Anonyymi

      Onko minulle tulossa (rahaa) lottovoiton muodossa vai palaako joku vanha naisystävä elämääni (ainakin näitä asioita toivon elämääni)? Hyvä ystävä ei olisi koskaan liikaa. Olen itsekkin nainen.

      • Anonyymi

        Tulkintani mukaan lotto- tai rahavoittoja ei ole luvassa.
        Ota yhteyttä vanhaan naiskaveriisi, hän ilahtuu.

        Rm
        ps. Vain 1 kysymys per kysyjä !


    • Anonyymi

      Näkyykö minulle etelänmatkaa tälle vuodelle jonkun kaverin kanssa?

      • Anonyymi

        Kyllä näkyy.


        Kysykää jotain kunnon kysymyksiä.
        Menee mielenkiinto.


        Rm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkyy.


        Kysykää jotain kunnon kysymyksiä.
        Menee mielenkiinto.


        Rm

        Voikun Rm vastaisit alla olevillekkin


    • Anonyymi

      Mitä näkisit kohdallani työrintamalla, entä yksityiselämässä? Terveys reistailee?
      Valitse mihin vastaan, kiitos.

    • Anonyymi

      Työ tuottanut pettymyksen, paljon työtä, muilla ei niin paljon. Huono palkka. Ei arvostusta. Kuka levittänyt minusta luottamuksellista ja yksityisasioita koskevia juoruja? Mitä nousee työrintamalla?

    • Anonyymi

      Saanko kovien vuosien jälkeen elämää helpommaksi. Erittäin rankkaa on ollut vuosia jo. Kirj tästä mahdollisimman yksinkertaisen.

    • Anonyymi

      Tuleeko minulle ja pitkälle , partaiselle miehelle romanssi ?

    • Anonyymi

      Hei !Tällä mummolla olisi papan kaipuu.Olisikohan jossain joutilas irrallaan oleva joka voisi löytää tiensä minun luokseni?Hyvänä pitäisin.

    • Anonyymi

      Onnistuuko irtautuminen ja saanko hakemani asuntoa? Kiitos

    • Anonyymi

      Elämääni on tullut vanhempimies olemme keskuteluväleissä... olemme molemmat suhteessa, mutta Onko hän se oikea vai jotain muuta?

    • Anonyymi

      Tunnen sielunyhteyttä vaaleaa naista kohtaan. Samanlaisia arvoja, harrastuksia, kokemuksia. Luottamus ja tuki vahvoja tässä. Emme ole vielä tavanneet kasvotusten, mutta siitä on puhuttu. Koska emme ole tavanneet kasvotusten niin lupa molemmilla tietenkin tapailla muitakin eikä se ole kummallekkaan ongelma. Miten näet jatkon, tuleeko tapaaminen?

    • Anonyymi

      Syveneekö kaveruus parisuhteeksi miespuolisen kaverini kanssa vai löydänkö jonkun toisen miehen parisuhteeseen?

    • Anonyymi

      Saanko keskenmenon?

      • Anonyymi

        Onkohan Rm enää oikea Rm täällä. Tyyli on muuttunut oudoksi. Jotkin vastaukset ovat epäkohteliaita ja jotenkin tiuskimisen oloisia. Tsemppiä kaikille, Huom en ole näkijä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe