Lueskelin paikallisesta lehdestä ,että Vapo Oy on perustanut uuden kansainvälisen yhtiön ,joka harjoittaa mm. Lieksassa kaukolämpötoimintaa . Toimitusjohtaja kehuu ,että he pystyvät toimittamaan kaukolämpöä uudella digitaalisella alustalla erittäin kustannustehokkaasti. Mistähän se johtuu ,että naapurikunnassa Nurmeksessa pystytään toimittamaan kaukolämpöä n. 20 % halvemmalla ?Lämpöyhtiön omistaa kaupunki.
Kaukolämmön hinta
Anonyymi
3
80
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kun pakkaset alkoivat kovina, niin miksi sadevesikaivoista kirahvitallin kohdalla nousi höyryä?
- Anonyymi
Ootko oikeesti noin tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko oikeesti noin tyhmä?
Vapo voisi rakentaa oman digiverkon ja siirtää langattomast kaukolämpöä ympäri maata ja jopa ulkomaille, vaikkapa siperiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351