Reaktor - onko firma nyt niin hyvä työntekijöille?

Anonyymi

Tuosta Reaktorista on puhuttu paljon.
Pari tuttavaa on siellä töissä. Koittanut kysyä heiltä fiiliksiä, mutta aika hiljaa ovat olleet kommentoinnista.

Itse kävin haastattelussa. Kerroin kiinnostuksistani ja kokemuksestani joka on kattava ja moderni. Silti haastattelija yritti kategorioida minut tiettyyn ryhmään ja ko ryhmähän heillä tietysti oli jo valmiina.

Pikkasen haiskahti ylläpito tai jonkun lähteneen saappaisiin astuminen eli projekti joka on "vaiheessa".

Olisi kiva kuulla ihan asiallisia kommentteja Reaktorin Helsingin toiminnasta. Siis puhtaasti mollaamatta ketään mutta siis oikeata kuvaa devaajan tehtävistä ja millä tavalla hoidetaan.

Firman nimi ei merkitse mitään vaan se miten tehtävät saa tehtyä.

8

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisit jo itse vastata kysymykseesi. Oliko haastattelija sellainen 2.5m pitkä parrakas kaveri jonka vahvuus voisi ennemmin olla sirkuksessa?

      • Anonyymi

        Jos tarkoitat sitä mainoksesta tuttua parrakasta kaveria niin voin kertoa ettei kyseinen mukavana miehenä tunnettu henkilö ole koskaan työskennellyt sirkuksessa. Jörö-Jukkaa saat etsiä vähemmän valikoivista konsultointiyrityksistä.


    • Anonyymi

      Kyllä sillä firmalla on todella ylimielinen asenne. Haastattelijoina toimii henkilöitä jotka nälvivät ja soittavat pikemminkin suuta kuin puhuisivat asiallisesti. Luulisi että firman johto puuttuisi asiaan.

      Juuri tuota samaa työnhakijan dissaamista olen itsekin kuullut. Ensin mainostavat että täällä voi valita että millä tekee projekteja ja toisessa käänteessä sanotaan että "ei susta siihen hommaan ole". Naurettavinta on se, että sanojana voi olla dude joka ei ole itse koodaillut oikeastaan mitään useampaan vuoteen.

      Jengista on siis ainakin osa täysin paskaa, varmaankin niistä oikeista devaajista löytyy ihan hyviä tekijöitä, mutta näitä elvistelijöitä tuntuu löytyvän myös iso kasa.

      Annan nyt negatiisiviset arvostelut takaisin näille häiskille.

      • Anonyymi

        Happamia ovat sanoi kettu pihlajanmarjoista


    • Anonyymi

      Nähtävästi rekrytoija huomaamattasi muutamalla täsmäkysymyksellä onnistui selvittämään riittävästi asioita. Niin taitava rekrytoija toimii.

      Sinulla oli vaihtoehtoina mietiskellä saamiesi pakkien jälkeen itseksesi sitä, mitä voisit seuraavassa haastattelussa tehdä toisin tai mietiskellä syitä miksi ehkä kyseinen paikka ei ollut sinua varten. Päädyit kuitenkin avautumaan asiasta tänne.

      Mistä tämä koko tarina kertoo eniten, sinusta vai firmasta, johon et valitettavasti tällä kertaa tullut valituksi?

      • Anonyymi

        Täällä on kotipsykologeja.

        Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan "kotipsykologeista" yli 60% on narsisteja.
        Siksi heistä ei pidetä. He yrittävät sanella toisille mitä toisten tulisi tehdä.

        Tuskin kukaan on "otettu" jos Reaktor tai joku muu vastaava firma ei tee rekryä.
        Mistä sinä tiedät hakijan todelliset fiilikset? Oliko hänkin kenties vain katsomassa millasta hommaa ko. firman rekryäminen on.

        Sinunkaltaiselle tälläisten tekstien lukeminen on varmasti vaikeaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3730
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2920
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2241
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      212
      1944
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1877
    Aihe