Seksin puute naisella

Anonyymi

Reilusti yli vuoden ilman seksiä olleena,plus nelkyt vuotiaana, alkaa olla jo tukalat paikat. Jonkun pitäisi panna multa ns aivot pellolle...Kaipaan miestä, todellakin kipeästi. Toisaalta jännittääkin, osaankohan enää mitään...? Keho tarvitsee kosketusta, hierojakäynti ei oikein riitä.

Mistä aloitan etsimisen? En halua esim tinderiä. Baareissa en käy,no ehkä kerran vuodessa...
Kaveripiirin miehissä on vapaita,mutta luultavasti sieltä kukaan ei ole tällä hetkellä kiinnostunut minusta näissä asioissa.
Olen tavallinen nainen Kymenlaaksosta.

Kaikki vinkit tänne,muutenkin kuin että naiset saa aina.

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahesta löytyy kyllä helpotusta sinulle

• Aktiivinen täytyy olla. Ei siitä muuten mitään tule.

Kutsu sopivaksi katsomiasi miehiä kahville ja ota heidät vastaan kauniit sukupuolielimet paljaana ja näkyvillä. Tie miehen sydämeen kulkee todellakin naisen vitun kautta. Et saa säikähtää, jos mies ei vastaa myönteisesti tarjoukseesi. Uusi kutsu uudelle miehelle. Joskus se tärppää.

Unohda turha ujostelu, mutta käyttäydy rohkeudestasi huolimatta hienostuneesti. 🌹👀

• Anonyymi

Olisin heti voinut tarjoutua panoseuraksi mut harmi kun kaikki puutteessa olevat asuu aina helvetin kaukana. Itekki ollu puutteessa jo liian kauan eron jälkeen ja haluais todellakin naida joltain naiselta aivot pellolle.

T: 30-vuotias mies

• Anonyymi

Miten sinuun saa (alkajaan ) yhteyttä?

• Anonyymi

Laita vaikka sähköpostiosoitteesi?

• Anonyymi kirjoitti:

Laita vaikka sähköpostiosoitteesi?

Onko sula suomi24 posti osoitetta? Päijäthäme sopii hyvin vaikka päivällä.

• Anonyymi

Etkö kehtaa näyttää naamaasi tinderissä?

Miten olisi puolenvuoden ulkonäönkohotuskuuri, liikuntaa, uudet vaatteet ja meikkirutiini, hiustenleikkaus...jne...

Tinderistä saat munaa 100 %, turha hävetä, monet upeat miehet tarjoavat siellä palveluksiaan täysin ilmaiseksi. Tavismiehet ovat yllättävän ronkeleita ja kärkkäitä arvostelemaan eivätkä halua antaa itsestään mitään. Kokeneemmat panomiehet, ne jotka yleensäkkin osaavat panna, etsivät vaihtelevia kokemuksia ja varmasti sinäkin kelpaat, varsinkin kun sanot,että haluat että sinulta naidaan aivot pihalle👌

• Anonyymi

Tinder on säälittävä mesta. Ja kiitos; ulkonäkö ei tarvitse puolen vuoden kuuria.

• Anonyymi

Ongelmaan löytyy ratkaisu ja helpolla...

• Anonyymi

Kiva, mutta et halunnut avata enempää?

• Hei olisi ihanaa ensin nuolla siinulle kunnon orgut sitten naida päällä kunnolla, missäpäin asustelet tarkemmin sanottuna kaupunki esim. itse asu Kurikassa.

• Anonyymi

Moi,olisi kiva tavata Päijät-Hämeestä olen :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73