YLE:n outo otsikko PS-puolueesta!?

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-11057552

YLE:n joku toimittaja kirjoitti ihan analyysin Perussuomalaisten kannatuksen noususta ja sen seurauksista.

Toimittaja kyselee, että "millä EHDOILLA perinteiset(?) puolueet voivat tehdä yhteistyötä Perussuomalaisten kanssa."!?

Huomatkaa, kuinka taas valtamedian toimittaja asettaa kaikki muut puolueet persuja vastaan? Ihan kuin muut puolueet olisivat jokin yhtenäinen blokki, jolla on sama "arvopohja"!?

Miksi kysyä mistään "ehdoista"? Eikö PS ole puolue siinä kuten muutkin ja siten sen kanssa neuvotellaan mahdollisesta yhteistyöstä kuten muidenkin puolueiden kanssa?

Tietysti niin on! Kunhan suomalaisvastainen valtamediamme taas pelaa jotain outoa peliä ainoaa suomalaisuutta puolustavaa puoluettamme vastaan.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mamutus- ja svekomediamme haluaa, että PS antaisi periksi kaikissa vaatimuksissaan ja aatteissaan muille puolueille!

      Vain niillä ehdoilla valtamediamme näkee mahdolliseksi tehdä yhteistyötä PS:n kanssa.

      Valtamediamme itse on kuin oma punaviherkelta-puolue, joka haluaa päättää valtakunnan politiikasta kuin "perinteiset" puolueet!?

      Tuollainen median itsensä korotus puolueeksi pitää ehdottomasti torjua! Sellainen ei voi kuulua demokratian periaatteisiin.

      • Anonyymi

        Lehti- ja TV-media on jo pidempään pitänyt itseään tiedotusvälineen sijaan kansan ajattelua ja käytöstä oikeaan suuntaan ohjailevana välineenä. Siksi YLE on menettänyt viime aikoina rajusti uskottavuuttaan ja Hesari on enää varjo entisestä loistonsa aikaisesta lehdestä (takana loistava tulevaisuus).


    • Anonyymi
      • Vihervassareitten käsitys vastuullisesta journalismista on aivopestyjen kieroutunut ja pitkälti osatotuuksiin tukeutuvaa tiedonvälittämistä. Siinä arvopohjalla, joka ei perustu heidän tavoitteisiin täysin, ei ole mitään arvoa.


      • Anonyymi

        Uusi Suomi on käymässä tosissaan taisteluun PS:n nousevaa kannatusta vastaan. Taktiikaksi se on ottanut entisen Kansallisen Kokoomuksen eli nykyisen Kansainnvälisen Sekoomuksen tukemisen.

        Sekoomuksen johtoon kuuluvan Mykkäsen haastatteluita, joissa hyökätään persuja vastaan, julkaistaan jatkuvasti.

        Mykkänen sanoo toisessa jutussa, kuinka PS ei osaa puhua muusta kuin mamutuksesta. Ja toisessa jutussa hän sanoo, että Sekoomustakin voi äänestää, jos vastustaa mamutusta!?

        Huhhuh millainen valheellinen logiikka...


    • Anonyymi

      ILTASANOMAT: Kotkalaislähtöinen Hautala on kauppiaan poika ja pojanpoika, kaupan lattialla kasvanut. Sielllä se KESKON herran skoolaa ja rulettaa Lontoon yössä siitä kun TYHMÄT suomalaiset ostaa paskaa sen putiikista kun PAREMPAA ei saada noiden myydään viimeinen päivä oli eilen (en nyt tarkoita naisia tai miehiä siis duunareita) puljuista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      91
      2096
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      47
      1972
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      377
      1751
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1384
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1115
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1061
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      990
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      88
      977
    9. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      71
      974
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      896
    Aihe