Demareiden kannatus jyrkässä laskussa

Anonyymi

Kansalaiset ovat viimeinkin ymmärtäneet mikä puolue ajaa ihmiset ahdinkoon. Asian huomaa kauppa keskusteluissa miten demareiden suosio on laskussa Varkaudessakin. Kaupunkilaiset ovat ymmärtäneet asian, miten sdp johtavana puolueena on ajanut varkauden kriisikunnan rajalle. Näillä kannatusluvuilla demarit menettäisi puolet kansanedustajistaan.

17

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äläppäs sano, kun antti kosiskelee pissavaipoissa makaavia vanhempia naisäänestyjiä vielä. Ovat kuitenkin dementoituneet muistaakseen markan nykyarvoa eli entisen papan. Tai no, voi olla nykyinenkin.

    • Anonyymi

      Näinhän tuo on nyt onneksi ja odotetustikin käynyt. Hallitusvastuussa oleminen on hankalaa jos on tullut tehtyä katteettomia lupauksia.

      • Anonyymi

        Varkauden demareiden äänikunkut, paljas pylly äänestäjille ja reibanit päähän.


      • Eikös tämä toveri Antti korottanut omaa palkkaa 2500/kk, ensitöikseen??


      • Anonyymi
        varattum kirjoitti:

        Eikös tämä toveri Antti korottanut omaa palkkaa 2500/kk, ensitöikseen??

        Paljonko demukat ovat korottaneet palkkioitaan varkaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko demukat ovat korottaneet palkkioitaan varkaudessa.

        Kummatko enemmän kuluttaa Varkauden rahoja. Demarit vai Bemarit, vastaus molemmat.Eliitti hommoo tämä Kuoro 2200 ihmisen sisäpiiri. Kyllähän sillä muutama valtuustoon pääsi. Samat naamat ovat joka paikassa päällepäsmärinä. Oli työllisyys. Lahjakassit. Sairaala, Uimahalli. Mikä tahansa. Muualla Suomessa on jo kyllästytty. Mikä näkyy 13.2%kannatuksena.Ek ja liitot. Hyppyyttävät entistä Projyrää 6-0.Sipilä pesi Kikystä kätensä. Ja lakot alkoivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummatko enemmän kuluttaa Varkauden rahoja. Demarit vai Bemarit, vastaus molemmat.Eliitti hommoo tämä Kuoro 2200 ihmisen sisäpiiri. Kyllähän sillä muutama valtuustoon pääsi. Samat naamat ovat joka paikassa päällepäsmärinä. Oli työllisyys. Lahjakassit. Sairaala, Uimahalli. Mikä tahansa. Muualla Suomessa on jo kyllästytty. Mikä näkyy 13.2%kannatuksena.Ek ja liitot. Hyppyyttävät entistä Projyrää 6-0.Sipilä pesi Kikystä kätensä. Ja lakot alkoivat

        Olen vanhempi homomies, en ole kokenut mies suhteita koskaan vaan salannut homouteni. Nut täällä palstoilla on ilmeisesti äreä, katkera mies, joka on myös homo. Miten lähestyisin häntä? Menenkö vain kadulla kertomaan ajatukseni, kun hänet kuitenkin tiedän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummatko enemmän kuluttaa Varkauden rahoja. Demarit vai Bemarit, vastaus molemmat.Eliitti hommoo tämä Kuoro 2200 ihmisen sisäpiiri. Kyllähän sillä muutama valtuustoon pääsi. Samat naamat ovat joka paikassa päällepäsmärinä. Oli työllisyys. Lahjakassit. Sairaala, Uimahalli. Mikä tahansa. Muualla Suomessa on jo kyllästytty. Mikä näkyy 13.2%kannatuksena.Ek ja liitot. Hyppyyttävät entistä Projyrää 6-0.Sipilä pesi Kikystä kätensä. Ja lakot alkoivat

        Nyt joudun hakemaan pullon alkosta. Tämän kommenttisi syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vanhempi homomies, en ole kokenut mies suhteita koskaan vaan salannut homouteni. Nut täällä palstoilla on ilmeisesti äreä, katkera mies, joka on myös homo. Miten lähestyisin häntä? Menenkö vain kadulla kertomaan ajatukseni, kun hänet kuitenkin tiedän?

        Lähesty vaan,vaikka kadulla. Ilahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähesty vaan,vaikka kadulla. Ilahtuu.

        Päätin että huomenna sen teen, näen hänen usein kävelevän ohitseni ja tunnen jo kutinaa...siellä. Voi jospa nyt onnistaisi.


    • Anonyymi

      Ei demarien tarkoitus ollutkaan korottaa eläkkeitä, vaan eläkkeelle jäämisen ikää - tätä ikää onkin jo nostettu...

      • Anonyymi

        Akkutehdas on demareiden keihäänkärki.


      • Anonyymi

        Demarina olo on kovvoo hommoo. Pittää pittee iänestäjät tyytyväesenä keinolla millä hyvänsä


    • Anonyymi

      Demareiden syy ,että olen alkoholisti!!

    • Anonyymi

      Toivottavasti Varkaudessa valta vaihtuu seuraavissa vaaleissa, tätä paskaa on katseltu jo aivan riittävästi. En nyt persukaan ole, mutta ennen nekin valtaan kuin demarit. Ei tämän huonommin kaupungin asioita pysty hoitamaan ja nyt ajavat vielä Suomenkin alas, jos kepu ei vihellä peliä poikki.

      • Anonyymi

        No no, demari kävi kerjuulla ja hommasi vanhustaloon television. Kaikki on suhteellista kerjätty televisio ja seminaarit järvisydämessä. Olisi syytä miettiä mitä alkaa tekemään ja sitäkin tuoko asiaa suurella volyymilla julkisuuteen.


    • Anonyymi

      kenkä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe