Kansalaiset ovat viimeinkin ymmärtäneet mikä puolue ajaa ihmiset ahdinkoon. Asian huomaa kauppa keskusteluissa miten demareiden suosio on laskussa Varkaudessakin. Kaupunkilaiset ovat ymmärtäneet asian, miten sdp johtavana puolueena on ajanut varkauden kriisikunnan rajalle. Näillä kannatusluvuilla demarit menettäisi puolet kansanedustajistaan.
Demareiden kannatus jyrkässä laskussa
17
99
Vastaukset
- Anonyymi
Äläppäs sano, kun antti kosiskelee pissavaipoissa makaavia vanhempia naisäänestyjiä vielä. Ovat kuitenkin dementoituneet muistaakseen markan nykyarvoa eli entisen papan. Tai no, voi olla nykyinenkin.
- Anonyymi
Näinhän tuo on nyt onneksi ja odotetustikin käynyt. Hallitusvastuussa oleminen on hankalaa jos on tullut tehtyä katteettomia lupauksia.
- Anonyymi
Varkauden demareiden äänikunkut, paljas pylly äänestäjille ja reibanit päähän.
- Anonyymi
varattum kirjoitti:
Eikös tämä toveri Antti korottanut omaa palkkaa 2500/kk, ensitöikseen??
Paljonko demukat ovat korottaneet palkkioitaan varkaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko demukat ovat korottaneet palkkioitaan varkaudessa.
Kummatko enemmän kuluttaa Varkauden rahoja. Demarit vai Bemarit, vastaus molemmat.Eliitti hommoo tämä Kuoro 2200 ihmisen sisäpiiri. Kyllähän sillä muutama valtuustoon pääsi. Samat naamat ovat joka paikassa päällepäsmärinä. Oli työllisyys. Lahjakassit. Sairaala, Uimahalli. Mikä tahansa. Muualla Suomessa on jo kyllästytty. Mikä näkyy 13.2%kannatuksena.Ek ja liitot. Hyppyyttävät entistä Projyrää 6-0.Sipilä pesi Kikystä kätensä. Ja lakot alkoivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummatko enemmän kuluttaa Varkauden rahoja. Demarit vai Bemarit, vastaus molemmat.Eliitti hommoo tämä Kuoro 2200 ihmisen sisäpiiri. Kyllähän sillä muutama valtuustoon pääsi. Samat naamat ovat joka paikassa päällepäsmärinä. Oli työllisyys. Lahjakassit. Sairaala, Uimahalli. Mikä tahansa. Muualla Suomessa on jo kyllästytty. Mikä näkyy 13.2%kannatuksena.Ek ja liitot. Hyppyyttävät entistä Projyrää 6-0.Sipilä pesi Kikystä kätensä. Ja lakot alkoivat
Olen vanhempi homomies, en ole kokenut mies suhteita koskaan vaan salannut homouteni. Nut täällä palstoilla on ilmeisesti äreä, katkera mies, joka on myös homo. Miten lähestyisin häntä? Menenkö vain kadulla kertomaan ajatukseni, kun hänet kuitenkin tiedän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummatko enemmän kuluttaa Varkauden rahoja. Demarit vai Bemarit, vastaus molemmat.Eliitti hommoo tämä Kuoro 2200 ihmisen sisäpiiri. Kyllähän sillä muutama valtuustoon pääsi. Samat naamat ovat joka paikassa päällepäsmärinä. Oli työllisyys. Lahjakassit. Sairaala, Uimahalli. Mikä tahansa. Muualla Suomessa on jo kyllästytty. Mikä näkyy 13.2%kannatuksena.Ek ja liitot. Hyppyyttävät entistä Projyrää 6-0.Sipilä pesi Kikystä kätensä. Ja lakot alkoivat
Nyt joudun hakemaan pullon alkosta. Tämän kommenttisi syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vanhempi homomies, en ole kokenut mies suhteita koskaan vaan salannut homouteni. Nut täällä palstoilla on ilmeisesti äreä, katkera mies, joka on myös homo. Miten lähestyisin häntä? Menenkö vain kadulla kertomaan ajatukseni, kun hänet kuitenkin tiedän?
Lähesty vaan,vaikka kadulla. Ilahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähesty vaan,vaikka kadulla. Ilahtuu.
Päätin että huomenna sen teen, näen hänen usein kävelevän ohitseni ja tunnen jo kutinaa...siellä. Voi jospa nyt onnistaisi.
- Anonyymi
Ei demarien tarkoitus ollutkaan korottaa eläkkeitä, vaan eläkkeelle jäämisen ikää - tätä ikää onkin jo nostettu...
- Anonyymi
Akkutehdas on demareiden keihäänkärki.
- Anonyymi
Demarina olo on kovvoo hommoo. Pittää pittee iänestäjät tyytyväesenä keinolla millä hyvänsä
- Anonyymi
Demareiden syy ,että olen alkoholisti!!
- Anonyymi
Toivottavasti Varkaudessa valta vaihtuu seuraavissa vaaleissa, tätä paskaa on katseltu jo aivan riittävästi. En nyt persukaan ole, mutta ennen nekin valtaan kuin demarit. Ei tämän huonommin kaupungin asioita pysty hoitamaan ja nyt ajavat vielä Suomenkin alas, jos kepu ei vihellä peliä poikki.
- Anonyymi
No no, demari kävi kerjuulla ja hommasi vanhustaloon television. Kaikki on suhteellista kerjätty televisio ja seminaarit järvisydämessä. Olisi syytä miettiä mitä alkaa tekemään ja sitäkin tuoko asiaa suurella volyymilla julkisuuteen.
- Anonyymi
kenkä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483