mietin, mitä se kaikki oli
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mitä teidän välillänne sitten oli? Oliko jotain fyysistä?
- Anonyymi
Ei ollut, kyynistä pikemminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut, kyynistä pikemminkin.
Milloin se kaikki päättyi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin se kaikki päättyi?
Miksi kertoisin täällä stalkkereille?
Niitä oikeasti on ja he käyttävät tietoja hyväkseen. Melko avoimesti paljastavat hankittuja tietojaan. Virheitä voi tapahtua... käsittelyssäkin vaan sähköposteihin murtautuminen on, sanoisinko pahuutta, ei niinkään tahaton virhe. Miten alhainen ihmismieli voikaan olla, ei uskoisi, ellei itse omin silmin näkisi. Näistähän tiedetään, mitä ne on. Nämä patologisimmat/sairaimmat tapaukset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kertoisin täällä stalkkereille?
Niitä oikeasti on ja he käyttävät tietoja hyväkseen. Melko avoimesti paljastavat hankittuja tietojaan. Virheitä voi tapahtua... käsittelyssäkin vaan sähköposteihin murtautuminen on, sanoisinko pahuutta, ei niinkään tahaton virhe. Miten alhainen ihmismieli voikaan olla, ei uskoisi, ellei itse omin silmin näkisi. Näistähän tiedetään, mitä ne on. Nämä patologisimmat/sairaimmat tapaukset"Kaikki vaikuttaa kaikkeen" tarkoittaa sitä, että kaiken olemassaololla on täällä tarkoituksensa. Jokaisella on joku vaikutus johonkin oli se sitten positiivinen tai negatiivinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaikki vaikuttaa kaikkeen" tarkoittaa sitä, että kaiken olemassaololla on täällä tarkoituksensa. Jokaisella on joku vaikutus johonkin oli se sitten positiivinen tai negatiivinen.
En tarvitse negatiivistä, eikä vallan väärinkäyttöä tarvitse kukaan.
- Anonyymi
Mäkin mietin. Olitko sittenkin itse palstalla. Ja stalkkasit. Ja asuitkin jossain lähellä. Oli se niin hurjaa silloin. Noh, menneet on menneitä.
- Anonyymi
Joka menneitä muistelee sitä tikulla silimään. 😄
Mul on hyvä kasa hammastikkui. 👍👀
https://youtu.be/hc-EQnT2JKQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491