mietin, mitä se kaikki oli
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mitä teidän välillänne sitten oli? Oliko jotain fyysistä?
- Anonyymi
Ei ollut, kyynistä pikemminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut, kyynistä pikemminkin.
Milloin se kaikki päättyi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin se kaikki päättyi?
Miksi kertoisin täällä stalkkereille?
Niitä oikeasti on ja he käyttävät tietoja hyväkseen. Melko avoimesti paljastavat hankittuja tietojaan. Virheitä voi tapahtua... käsittelyssäkin vaan sähköposteihin murtautuminen on, sanoisinko pahuutta, ei niinkään tahaton virhe. Miten alhainen ihmismieli voikaan olla, ei uskoisi, ellei itse omin silmin näkisi. Näistähän tiedetään, mitä ne on. Nämä patologisimmat/sairaimmat tapaukset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kertoisin täällä stalkkereille?
Niitä oikeasti on ja he käyttävät tietoja hyväkseen. Melko avoimesti paljastavat hankittuja tietojaan. Virheitä voi tapahtua... käsittelyssäkin vaan sähköposteihin murtautuminen on, sanoisinko pahuutta, ei niinkään tahaton virhe. Miten alhainen ihmismieli voikaan olla, ei uskoisi, ellei itse omin silmin näkisi. Näistähän tiedetään, mitä ne on. Nämä patologisimmat/sairaimmat tapaukset"Kaikki vaikuttaa kaikkeen" tarkoittaa sitä, että kaiken olemassaololla on täällä tarkoituksensa. Jokaisella on joku vaikutus johonkin oli se sitten positiivinen tai negatiivinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaikki vaikuttaa kaikkeen" tarkoittaa sitä, että kaiken olemassaololla on täällä tarkoituksensa. Jokaisella on joku vaikutus johonkin oli se sitten positiivinen tai negatiivinen.
En tarvitse negatiivistä, eikä vallan väärinkäyttöä tarvitse kukaan.
- Anonyymi
Mäkin mietin. Olitko sittenkin itse palstalla. Ja stalkkasit. Ja asuitkin jossain lähellä. Oli se niin hurjaa silloin. Noh, menneet on menneitä.
- Anonyymi
Joka menneitä muistelee sitä tikulla silimään. 😄
Mul on hyvä kasa hammastikkui. 👍👀
https://youtu.be/hc-EQnT2JKQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1901177- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su358829- 59787
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 43645