Eli kuka on sinun mielestäsi söpöin Negativen jäsen? Musta Jay =)
Söpöin?
16
1366
Vastaukset
- w.o.y.
jonne aivan ehdottomasti...!!
- muahaha
JONNE tietenkin
- NegATIVEtyttö
must söpöin on kyl ehdottomasti sir christus.
- negative92
SIR CHRISTUS!!!!!
- ngt-tyttö
Mun omast mielest ne kaikki on niiii ihanii ja söpöi¨et en osaa sanoo mut sir on kyl tosi sexy! ;)
- buubie
Itse tykkään eniten Antista:)
- Negative_vani
Söpöin... Hmmm...
No Sir. - Wrappi
Jonne on kyllä ihan pantavan näköinen... grrr... Ei kuiteskaan oikeesti lainkaan mun tyyppiä, tykkään miehekkäämmistä miehistä. Jotenkin vaan kun sitä kattoo niin menee hyytelöks.
- Negativegirl
Larry
- miss26
Tuo sinun kirjoitus on ihan kun mun suusta..
siis siinä Jonnessa on jotain, että tosiaan menee hyytelöks. vaik yleensä en ton tyyppisistä tykkää. kertakaikkiaan ihana on se Jonne!
- orange~fairy
...söpöin on Larry ^.^
- ....
.....
- Sir Christus <3
Söpö ei kuulosta minusta oikealta ilmaukselta siitä mitä pojat mielestäni ovat. Ihan kuin puhuttais jostan koiranpennusta :D.
No, "söpöin" mielestäni on Sir Christus. Ehdottomasti!
- neitoskainen
Jonne on söpöin. Oon tykästynyt siihen kertakaikkiaan! kyl muutkin bändin pojat on ihan hyvännäkösii..
- ...
Larry
- *Summer*
... kirjoitti:
Larry
Minusta Negativen ihanimmat on ehdottomasti Jonne ja Sir Christus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819