Eli kuka on sinun mielestäsi söpöin Negativen jäsen? Musta Jay =)
Söpöin?
16
1344
Vastaukset
- w.o.y.
jonne aivan ehdottomasti...!!
- muahaha
JONNE tietenkin
- NegATIVEtyttö
must söpöin on kyl ehdottomasti sir christus.
- negative92
SIR CHRISTUS!!!!!
- ngt-tyttö
Mun omast mielest ne kaikki on niiii ihanii ja söpöi¨et en osaa sanoo mut sir on kyl tosi sexy! ;)
- buubie
Itse tykkään eniten Antista:)
- Negative_vani
Söpöin... Hmmm...
No Sir. - Wrappi
Jonne on kyllä ihan pantavan näköinen... grrr... Ei kuiteskaan oikeesti lainkaan mun tyyppiä, tykkään miehekkäämmistä miehistä. Jotenkin vaan kun sitä kattoo niin menee hyytelöks.
- Negativegirl
Larry
- miss26
Tuo sinun kirjoitus on ihan kun mun suusta..
siis siinä Jonnessa on jotain, että tosiaan menee hyytelöks. vaik yleensä en ton tyyppisistä tykkää. kertakaikkiaan ihana on se Jonne!
- orange~fairy
...söpöin on Larry ^.^
- ....
.....
- Sir Christus <3
Söpö ei kuulosta minusta oikealta ilmaukselta siitä mitä pojat mielestäni ovat. Ihan kuin puhuttais jostan koiranpennusta :D.
No, "söpöin" mielestäni on Sir Christus. Ehdottomasti!
- neitoskainen
Jonne on söpöin. Oon tykästynyt siihen kertakaikkiaan! kyl muutkin bändin pojat on ihan hyvännäkösii..
- ...
Larry
- *Summer*
... kirjoitti:
Larry
Minusta Negativen ihanimmat on ehdottomasti Jonne ja Sir Christus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004206084- 222413
- 2042294
- 1141658
- 1211628
- 751082
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601073IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21049Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59826