Eli kuka on sinun mielestäsi söpöin Negativen jäsen? Musta Jay =)
Söpöin?
16
1362
Vastaukset
- w.o.y.
jonne aivan ehdottomasti...!!
- muahaha
JONNE tietenkin
- NegATIVEtyttö
must söpöin on kyl ehdottomasti sir christus.
- negative92
SIR CHRISTUS!!!!!
- ngt-tyttö
Mun omast mielest ne kaikki on niiii ihanii ja söpöi¨et en osaa sanoo mut sir on kyl tosi sexy! ;)
- buubie
Itse tykkään eniten Antista:)
- Negative_vani
Söpöin... Hmmm...
No Sir. - Wrappi
Jonne on kyllä ihan pantavan näköinen... grrr... Ei kuiteskaan oikeesti lainkaan mun tyyppiä, tykkään miehekkäämmistä miehistä. Jotenkin vaan kun sitä kattoo niin menee hyytelöks.
- Negativegirl
Larry
- miss26
Tuo sinun kirjoitus on ihan kun mun suusta..
siis siinä Jonnessa on jotain, että tosiaan menee hyytelöks. vaik yleensä en ton tyyppisistä tykkää. kertakaikkiaan ihana on se Jonne!
- orange~fairy
...söpöin on Larry ^.^
- ....
.....
- Sir Christus <3
Söpö ei kuulosta minusta oikealta ilmaukselta siitä mitä pojat mielestäni ovat. Ihan kuin puhuttais jostan koiranpennusta :D.
No, "söpöin" mielestäni on Sir Christus. Ehdottomasti!
- neitoskainen
Jonne on söpöin. Oon tykästynyt siihen kertakaikkiaan! kyl muutkin bändin pojat on ihan hyvännäkösii..
- ...
Larry
- *Summer*
... kirjoitti:
Larry
Minusta Negativen ihanimmat on ehdottomasti Jonne ja Sir Christus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840