Minä päivinä Iisalmen Lidliin tulee Olut-olutta, eli "punaista"?

Anonyymi

Nimittäin aina on loppu! Kertokaapa kokemukset, että minä päivinä sitä kannattaa mennä kärkkymään?

Ei turhaan viitsi käydä katsomassa, ja sitten kävelemässä kassojen läpi ostamatta mitään.

16

216

Vastaukset

• Se on vaan niin hyvää ja kun se on Olvin tekemää.

• Torinkulmassa ja City-Marketissa on aina hyllyllä sinisessä tölkissä
      Pirkka-olutta, Olvin valmistamaa ja yhtä hyvää ja edullista!

• Anonyymi kirjoitti:

Torinkulmassa ja City-Marketissa on aina hyllyllä sinisessä tölkissä
      Pirkka-olutta, Olvin valmistamaa ja yhtä hyvää ja edullista!

Kuka voi kehua Pirkka olutta? Mikään olut ei niin kehuttavaa mut Pirkka aivan mautonta litkua vedellä jatkettua!

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka voi kehua Pirkka olutta? Mikään olut ei niin kehuttavaa mut Pirkka aivan mautonta litkua vedellä jatkettua!

Eikös kaikissa oluissa suurin raakaaine ole vesi ? Muutenhan sitä pitäisi lusikalla syödä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös kaikissa oluissa suurin raakaaine ole vesi ? Muutenhan sitä pitäisi lusikalla syödä.

On tietenkin mut pitäis siinä makuakin olla, sama sitten juoda vettä hanasta!

• En koskaaan osta Lidlistä, sillä silloin rahani menevät Saksaan. Olkaa vastuullisia ostajia ja ostakaa suomalaisista firmoista, silloin rahat jäävät Suomeen.

• Ostan sieltä, missä on halvinta. Aika paljon Lidlistä. Ne rahat menevät kuitenkin porvarille, ihan sama, onko suomalainen vai saksalainen kapitalisti.

• EU:n jäsenmaat keräsivät kreikalle 240 miljardia rahaa, niistä Saksa sai 57 miljardia korkoja. Tämä tieto on tosi! Britit lähtevät!

• Ostan sieltä missä hinta ja laatu parhaiten kohtaavat.
      Järjetöntä yrittää "tekohengittää" ns. suomalaisia firmoja ostamalla vain niistä. Se on kuin omille kengilleen kusis.

• Anonyymi kirjoitti:

Ostan sieltä missä hinta ja laatu parhaiten kohtaavat.
      Järjetöntä yrittää "tekohengittää" ns. suomalaisia firmoja ostamalla vain niistä. Se on kuin omille kengilleen kusis.

Just tulin Lidlistä ja muovikassillinen rukatarvikkeita teki 14€ Ihmiset alkaa vähin erin oppimaan, eikä tarvii korttien kanssa pelata!

• Anonyymi kirjoitti:

Just tulin Lidlistä ja muovikassillinen rukatarvikkeita teki 14€ Ihmiset alkaa vähin erin oppimaan, eikä tarvii korttien kanssa pelata!

Ootko Kuusamoon menossa Rukalle laskettelemaan?

• Kovin oot perso oluelle! Sillä se maha kasvaa.

• Kepulaiset ostavat Virolaista juustoa 4 euroa kilo.

• Anonyymi kirjoitti:

Kepulaiset ostavat Virolaista juustoa 4 euroa kilo.

Saksalaista maitoa 0.65€ litra. Tukirahat säästyy.

• laskin että olen säästänyt 1 euron päivässä kun olen ostanut lidlistä maidot vs valion litkuun,vuodessa 365e ja 10 vuotta kohta täynnä niin 3650 euroa pelkästä maidosta!
    älä ikinä osta suomalaista kallista evästä!
    sittenkun unnaa kaikki ostokset uhteen niin niin vuodessa saastot jos tonneja.

• Minäpä olen säästänyt 7000 euroa, kun en ole juonut ollenkaan maitoa,
      juokaa vettä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.