Kysely! Jos voittaisit lotossa, niin mitä tekisit?

Anonyymi

Mä maksaisin ekana pari laskua, kävisin Alkossa ja laittaisin loput rahat pankkiin. Sitten unohtaisin koko jutun. Tänään lottosin ensimmäistä kertaa, piti kokeilla. Enää en lottoa, tulipa jotain taikka ei. Oletteko ikinä voittaneet lotossa?

16

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laittasin rahat viinaan ja naisiin.
      Jos jotain jäisi yli, niin ne laittasin turhuuteen.

    • Anonyymi

      Menisin ekotorille, 9e päivä.

    • Anonyymi

      Ottaisin loparit, myisin taloni ja muuttaisin Tampereelle. Tosin nämä aion kohta tehdä muutenkin.

    • Anonyymi

      Ostaisin Toivakan jukalle uudet tekohampaat.

      • Anonyymi

        Ottaisin töistä loparit samantien. Akka pihalle ja tsekkiläisiä pirivosuja tilalle. Auton hävittäisin ja ajelisin vain takseilla. Koska olisin koko ajan kännissä.


    • Anonyymi

      lottovoiton jälkeen yrittäisin mölnlyckelle töihin. sitten yrittäisin saada kämpän peitsarista siitä kylmäaseman vierestä. ei sitä elämässä korkeammalle voi päästä. siinä olisi kaikki mitä ihminen ikinä tarvitsee. niin ja akka lähtisi luiskaan saman tien ja itärajan takaa tulisi uusi vaimo joka viikko. suomalaisia akkoja en huoli. saatanan rumia ja valittavat kaikesta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rakastelisin naisen kanssa ja muuttaisin otavaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastelisin naisen kanssa ja muuttaisin otavaan.

        En kertois kellekään. Eläisin entistä nuukemmin ja ostaisin Corollaan pinnoitetut renkaat. Tallinnan risteilyllä vois käydä, jos saa halvan hytin. Omat eväät mukaan sinnekin, mihinkään buffetiin nyt rahoja laittamaan.


    • Anonyymi

      jos voittaisin eurojackpotista 100 miljoonaa, ostaisin mikkelin kaikki firmat ja antaisin potkut jokaiselle ja sen jälkeen kaikki ekotorille töihin 9 e/ päivä.

      • Anonyymi

        Mikkelin naiset käy kuumana, kun kertoo olevansa ekotorilla hankkeissa ja saa viikkoon 45 egee. Ei ole pulaa petiseurasta.
        T: EkoAlfaUros


    • Anonyymi

      gold diggereitä kun ovat.

    • Anonyymi

      Maailman laajuiset tutkimukset osoittavat, että lähes kaikki lottovoiton saaneet ovat onnettomampia voiton jälkeen, kuin ennen sitä. Ei kannata siis toivoa lottovoittoa. Jos haluat kuitenkin riivata itseäsi manaajan lailla ja voitat, niin luovuta kaikki rahasi pois. Anna rahasi naapureille ja kissoille ja koirille. Sukulaisille älä anna mitään. Kerro heille, että voitit, mutta päätit ettet anna heille mitään. Voittajille lähes kaikille tulee pelkotiloja, että rahat häviää tai itse sairastuu tai käsi alkaa kippaamaan kurkkuun viinaa tahtomattaan ja muita vastaavia. Parempia pysyä köyhänä ja olla ekotorilla töissä parin vuoden välein.

      • Anonyymi

        kyllä nyt kun tarkemmin ajattelen niin jos voittaisin lotossa antaisin rahat sinulle, olet ne ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä nyt kun tarkemmin ajattelen niin jos voittaisin lotossa antaisin rahat sinulle, olet ne ansainnut.

        Kiitos. Pitäisin rahat. Koska teknisesti en ole itse niitä voittanut, vaan lottovoitto ikään kuin lahjoitettiin minulle ja siitä ei ole tutkittua näyttöä, aiheuttaako siirretty lottovoitto samat ongelmat kuin oma lottovoitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Pitäisin rahat. Koska teknisesti en ole itse niitä voittanut, vaan lottovoitto ikään kuin lahjoitettiin minulle ja siitä ei ole tutkittua näyttöä, aiheuttaako siirretty lottovoitto samat ongelmat kuin oma lottovoitto.

        Voittaakseni lotossa minun olisi ensin tietysti harrastettava lottoamista jota en ole aikeissa aloittaa. tämä valitettavasti vähentää entisestään mahdollisuutta melkoisesti.

        Ilmainen limanuljaska bisnesvinkki:
        Helppoa rahaa saattaa saada melko helposti myymällä hyväuskoisille tolvanoille unelmia rikkauksista,luksuselämästä tai suosiosta, muotoilla myyntilauseet siten että ne voi tulkita monella tavalla ja kun pettyneet syytttävätvalheellisesta mainonnasta voit vedota väärinymmärtämiseen
        there is sucker born in every minute, kuten varmasti monet kovemman luokan bisnesäijät tietävätkin ;)
        Viehettä vaan koukkuun ja bisnestä tekemään !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe