Eli oon vaikeaa masennusta sairastava 15v nuori ja haluaisin vertaistukea.
En ala tässä sen kummemmin itseäni avaamaan, mutta jos sinulla on samankaltaisia koemuksia ja haluat jakaa niitä, niin laita jokin yhteydenottotapa (esim. Snäppi) tuohon alas:).
Vertaistuki
3
355
Vastaukset 3
- Anonyymi
Hei, halusin vain antaa sulle halin. Toivottavasti saat tukea sopivalta taholta tai ihmiseltä. Olen 49 nainen ja huomasin sun postauksen.
Kauniita unia.
N - Anonyymi
Hei mene kiinalainen lääketiede akupunktioon.Mene katsomaan mikä elimistössä on pielessä.Tämä auttaa sinua kannattaa mennä.Lue kiinalainen lääketiede Elina Hytönen masennus saat tietoa paljon.Kaikki tieto totta mitä siellä lukee.Hytönen opiskellut paljon ottanut selvää tästä asiasta ei kirjoita mitä sattuu.Harvoin kukaan kertoo näistä asioista.
- Anonyymi
älä vaan pyydä apua Raision kaupungin "lastensuojelun-" viranomaisilta- tuhoavat elämäsi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va852182- 103886
- 63771
- 45767
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???20676Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha505668Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76610Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23550- 57541
- 47535