Eli oon vaikeaa masennusta sairastava 15v nuori ja haluaisin vertaistukea.
En ala tässä sen kummemmin itseäni avaamaan, mutta jos sinulla on samankaltaisia koemuksia ja haluat jakaa niitä, niin laita jokin yhteydenottotapa (esim. Snäppi) tuohon alas:).
Vertaistuki
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, halusin vain antaa sulle halin. Toivottavasti saat tukea sopivalta taholta tai ihmiseltä. Olen 49 nainen ja huomasin sun postauksen.
Kauniita unia.
N - Anonyymi
Hei mene kiinalainen lääketiede akupunktioon.Mene katsomaan mikä elimistössä on pielessä.Tämä auttaa sinua kannattaa mennä.Lue kiinalainen lääketiede Elina Hytönen masennus saat tietoa paljon.Kaikki tieto totta mitä siellä lukee.Hytönen opiskellut paljon ottanut selvää tästä asiasta ei kirjoita mitä sattuu.Harvoin kukaan kertoo näistä asioista.
- Anonyymi
älä vaan pyydä apua Raision kaupungin "lastensuojelun-" viranomaisilta- tuhoavat elämäsi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029