Seuraako ihastuksesi tätä palstaa?

Anonyymi

Oletko bongannut hänen kirjoituksiaan täältä varmasti tai melko varmasti? Vai onko se epätodennäköistä?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin seuraa kun ei minulle mitään kommentoi.

    • Anonyymi

      Voi seurata muttei jaksa , viitsi, kehtaa, vastata

    • Anonyymi

      Vahvasti epäilen, koska ihastus on hetero, jolla lapsia.

      • Anonyymi

        Tiedätkö vai oletatko että on hetero?


    • Anonyymi

      Epätodennäköistä.

    • Anonyymi

      Silmätiedoista päätellen lukijoita on paljon, mutta he eivät jostain syystä kommentoi kumminkaan.

    • Mulla on ollut tapana ihastua heteroihin 😂 eli hyvin epätodennäköistä. Muutenkin täällä on nykysellään niin hiljaista, että harvemmin varmaan kukaan bongailee mittään 😆

      • Anonyymi

        Oletko sinä se toinen ENFP? Tuli vain tuommoinen mieleen, mutta voin olla väärässäkin. Ei tietenkään tarvitse vastata, jos et halua. Minä en ole mikään äärimmäisen ekstrovertti, mutta menen kumminkin sen rajan yli, että en ole INFP. Heteroihin en kumminkaan ole koskaan ihastunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se toinen ENFP? Tuli vain tuommoinen mieleen, mutta voin olla väärässäkin. Ei tietenkään tarvitse vastata, jos et halua. Minä en ole mikään äärimmäisen ekstrovertti, mutta menen kumminkin sen rajan yli, että en ole INFP. Heteroihin en kumminkaan ole koskaan ihastunut.

        Viittasit tällä luultavasti ketjuun jossa keskusteltiin Myers–Briggsin testistä. En oo kyseistä testiä tehnyt, vaikka joitakin muita testejä (mm. Enneagrammi-tyyppi) olenkin aikojen saatossa kokeillut. Uskoisin, että sijoittaudun johonkin introvertin ja ekstrovertin välimaastoon. Mutta niin kysymykseesi, en siis ole se toinen ENFP 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Viittasit tällä luultavasti ketjuun jossa keskusteltiin Myers–Briggsin testistä. En oo kyseistä testiä tehnyt, vaikka joitakin muita testejä (mm. Enneagrammi-tyyppi) olenkin aikojen saatossa kokeillut. Uskoisin, että sijoittaudun johonkin introvertin ja ekstrovertin välimaastoon. Mutta niin kysymykseesi, en siis ole se toinen ENFP 😊

        Ok, sitten se on joku muu :) Minäkin olen tehnyt jonkin ennegrammitestin, mutta en nyt muista tarkemmin mikä se oli. Tuommoiset testit ovat hauskoja, vaikka antavatkin aika pintapuolisen ja kapean kuvauksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sitten se on joku muu :) Minäkin olen tehnyt jonkin ennegrammitestin, mutta en nyt muista tarkemmin mikä se oli. Tuommoiset testit ovat hauskoja, vaikka antavatkin aika pintapuolisen ja kapean kuvauksen.

        Joo, se oli joku muu 😊 Ei noita testejä kannata tosiaan liian vakavasti ottaa. Joltain osin ne kuvaukset yleensä osuu ja uppoo ja sitten taas osin ei kuulosta yhtään iteltä 😂 Mä muistelen, että Enneagrammista olis tullut tulokseksi tarkkailija, muuta en sitten muistakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se toinen ENFP? Tuli vain tuommoinen mieleen, mutta voin olla väärässäkin. Ei tietenkään tarvitse vastata, jos et halua. Minä en ole mikään äärimmäisen ekstrovertti, mutta menen kumminkin sen rajan yli, että en ole INFP. Heteroihin en kumminkaan ole koskaan ihastunut.

        Minä olen se toinen sinne ketjuun kirjoittanut ENFP-T, Oikeasti olen bi, mutta jotenkin nyt enemmän kallistun tän otsikon alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen se toinen sinne ketjuun kirjoittanut ENFP-T, Oikeasti olen bi, mutta jotenkin nyt enemmän kallistun tän otsikon alle.

        Ai niinkö, minä olen "yksiavioinen" bi, enkä ole koskaan seurannut bi-osastoa, koska siellä ei ole mitään minua kiinnostavaa. En tykkää pelkistä seksisuhteista, enkä mistään polyhärvellyksistä, ne ei vaan kiinnosta ja olen liian herkkäkin semmoiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinkö, minä olen "yksiavioinen" bi, enkä ole koskaan seurannut bi-osastoa, koska siellä ei ole mitään minua kiinnostavaa. En tykkää pelkistä seksisuhteista, enkä mistään polyhärvellyksistä, ne ei vaan kiinnosta ja olen liian herkkäkin semmoiseen.

        Tiedätkö jotain minusta?
        Vai noin yleisellä tasolla arvostelet polyamorisia parisuhteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö jotain minusta?
        Vai noin yleisellä tasolla arvostelet polyamorisia parisuhteita?

        Kenestä tiedänkö? Minähän kerroin itsestäni, mitä se sinuun tai muihin liittyy?


    • Anonyymi

      En ole bongannut, tuskin seuraa.

      • Anonyymi

        Veikkaan, että kuitenkin käy palstalla toisinaan.

        T. Eräs ENFJ-T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että kuitenkin käy palstalla toisinaan.

        T. Eräs ENFJ-T

        Seuraan


    • Anonyymi

      Ei taida seurata kenenkään ihastukset, muuten vastaisivat asianomaisille. Täällä on useimmilla heteroihastus.

    • Anonyymi

      En tiedä seuraako mutta sillä ei ole juurikaan merkitystä. Kirjoittelen ja seurailen juttuja muista syistä. Vähän huvittaa se että useat täällä luulevat jonkun tunnepurkauksen tai vihjailevan nimikirjainpelin olevan juuri hänelle itselleen tarkoitettu. Ei meitä naisista pitäviä naisia nyt niin vähän ole että kaikki tuntee kaikki. :)

      • Anonyymi

        Minä en ainakaan luule, huomaisin takuulla heti jos seksinainen kirjoittaisi tänne.


    • Anonyymi

      Yritän kaivaa näitä lähes aktiivisia keskusteluja esiin. Saa nähdä onko tästä mitään iloa..

    • Anonyymi

      Ehkä joskus

    • Anonyymi

      Ollaan niin samanlaisia etten yllättyisi mistään. Hyvällä tavalla. 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe