Jään sänkyyn haaveilemaan...

Anonyymi

... sinusta mies. Ei kiirettä minnekään. Kuvittelen sinut tähän selkäni taakse, partasi kutittaa paljasta niskaani ja olkapäätä. Kätesi hamuaa topin alle paljaan vatsan päälle, vaikka minua hieman nolottaa pyöreyteni kun olet itse niin hoikka ja hyvässä kunnossa. Mutta sinusta huokuva lämpö ja vakaus rauhoittaa sieluni.

10

182

Vastaukset

• En mie paksua akkaa halua.

• Pyöreys ei haittaa...

• Ja se on ohimenevää. Suklaasta ei saa oikeanlaista A-vitamiinia. Huono korvike. -aloittaja

• Muuten voisin omia tämän itselleni, mutta tietääkseni hän ei viihdy sängyssä noin pitkään. Toisin kuin minä. :)

• Miten hyvin tunnet hänet?

Itse tykkään loikoilla vapaa-päivinä aamuisin, varsinkin kun on kolea syys- tai talvikeli, eikä aurinkokaan paista. Siinä on mukavan lämmin ajatella ja haaveilla. -aloittaja-

• Anonyymi kirjoitti:

Miten hyvin tunnet hänet?

Itse tykkään loikoilla vapaa-päivinä aamuisin, varsinkin kun on kolea syys- tai talvikeli, eikä aurinkokaan paista. Siinä on mukavan lämmin ajatella ja haaveilla. -aloittaja-

Aika hyvin. Puheidensa perusteella nousee sängystä jo kuuden maissa, luultavasti myös vapaapäivisin. Loikoilu vapaina aamuina on luksusta!

• Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvin. Puheidensa perusteella nousee sängystä jo kuuden maissa, luultavasti myös vapaapäivisin. Loikoilu vapaina aamuina on luksusta!

Vanhana tuppaa iltaisin uni tulla varhain ja herätys olla kukonlaulun aikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Itsekin herään töihin kuudelta arkisin, mutta kyllä vapaapäivinä on mukava ottaa rennosti. Joskus vapaalla herää aikaisin vain jos haluaa mennä esim. kesäaamuina lenkille.

• Anonyymi kirjoitti:

Itsekin herään töihin kuudelta arkisin, mutta kyllä vapaapäivinä on mukava ottaa rennosti. Joskus vapaalla herää aikaisin vain jos haluaa mennä esim. kesäaamuina lenkille.

Edelleen onnistut hieman kuulostamaan häneltä, joka oli vapaalla eilenkin. Entäs sinä?

• Usein kuvittelut myös hänet viereeni nytkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.