Mahtuisiko sinne 1 taistelukala ja parvi pieniä tetroja, esim. kardinaalitetroja? Jos mahtuu, niin kuinka monta tetraa sinne voisi ottaa taistelukalauroksen lisäksi?
Entä jos sinne ottaisi miljoonakaloja tai platyja, niin kuinka monta niitä voisi ottaa jos siellä olisi vain jompaa kumpaa lajia?
Kaloja 54 litran akvaarioon?
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Miljoonakalat kannattaa taiston kanssa unohtaa tyystin, tarvitsevat erilaiset vesiolosuhteet ja yleensä myös taistot eivät hirveästi tykkää miljoonakaloista.
Kardinaalitetrojen pitäisi olla ihan ok taiston kanssa, parven koosta en kyllä osaa sanoa.- Anonyymi
Ottaisin sinne joko taistelukalan ja neontetroja tai mijoonakalan ja platyja, en esim. taistelukala miljoonakalojek kanssa.
- Anonyymi
Kyllä mulla joskus oli taiston kans neontetroja ja hyvin tulivat toimeen(:
- Anonyymi
Jaa, että mahtuuko. Hyvin mahtuu. Mietippä monta, sardiinia on säilykepurkissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1241640
- 1381230
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858