Ihmisten salakuljetusta ja rahanpesua, rikollisryhmät rahanhimoisina!
Ilta-sanomat kirjoittaa
"Näin salakuljetus Aasiasta pyörii: ”VIP-reitistä” Eurooppaan voi joutua pulittamaan 36 000 euroa – maksaja päätyy lopulta hapettomaan konttiin!
Vietnamin köyhistä maakunnista lähdetään Eurooppaan etsimään parempaa elämää. Monet eivät pääse perille.
BRITANNIASSA kylmärekasta kuolleina löydetyt 39 ihmistä olivat kaikki kotoisin Vietnamista, Essexin paikallispoliisi on vahvistanut Reutersin mukaan. Poliisit kertovat myös tunnistaneensa kaikki 31 miestä ja 8 naista ja olleensa yhteydessä siirtolaisten perheisiin.
– Toiveemme nyt on, että poikani ruumis tuodaan pian kotiin, Ngyen Dinh Luongin isä sanoi AFP:lle torstaina.
Ruumiit löydettiin 23. lokakuuta Belgian Zeebruggesta Britanniaan matkanneessa kontissa. Kylmärekan kuljettajaa syytetään 30 kuolemantuottamuksesta, salaliitosta ihmisten salakuljettamiseksi ja rahanpesusta. Lisäksi Vietnamissa on pidätetty tapaukseen liittyen kahdeksan ihmistä." IS
Ihmisten salakuljetusta ja rahanpesua
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423