Eetvarttia.....
Kohta kaakaota ja lisää joutenoloa......
<3
Ruokailu teki.............
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kerro Edwardille terkkuja...<3
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta sun syömiset idiot!
- Anonyymi
Juoma se on kaakaokin. Älkäämme kaakaon tai muidenkaan janojuomien ystävät unohtako siunata ja kiittää juomistamme.
Minä uskon kaakaohon ( karhun kolmoseen), taivaan ja maan juomaan
joka sikisi kaakaopensaassa (pyhissä maltaissa), syntyi kaakaomukissa ( koffin tehtailla), kurkkuun kaadettiin, kustiin ja naurettiin.
Nousi kolmantena päivänä vaahtona (yrjönä) ylös.
Seisoo kaikkivaltiaan kauppiaan oikealla puolella ja on sieltä tuleva ravitsemaan janoisia ja vielä janoisempia,
iankaikkisesti kippis ja aamen.
🙂 - Anonyymi
Löysin tänään puistosta puoli tölkkiä olutta. En uskaltanut maistaa, mutta säästäväisenä tyttönä vein sen näkyvämpään paikkaan. :)
Mitäs söit?
Juon teetä ja sämpylätaikina on kohoamassa..😁Risto_ kirjoitti:
Makaronilaatikkoa ja illalla lisää....
<3
Vai sämpylöitä tekemässä...
:)Sämpylät uunissa.. Kohta pääsee maistelemaan..😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921446
- 701186
- 65971
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste165868- 114810
Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78774Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103684Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37656Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova61653- 43651