ihan kuin koko kehoni olisi valeltu lämpöisellä silkinpehmeällä nesteellä, vaikka sydämeni oli samalla hajota sirpaleiksi ja mieltäni ravisteli raju ihastuksen myrsky. En voi unohtaa sitä tunnetta koskaan, se oli vaarallisen ja samalla ihanan tuntuinen. Oliko se rakkautta? Vieläkin ajatukseni ovat sekaisin ja huimaa. Toivoisin pian pääseväni näistä tunteista eroon.
m > n
Hän oli jotenkin niin hellän ja lempeän oloinen
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mies.Eikö ihanista tunteista pitäisi vaan rohkeasti nauttia? Jos olisin rohkea olisin tänään häntä silitellyt poskesta...
- Anonyymi
Komppaan tätä. Mutta entä, jos vastassa on ollut sitoutumiskammoinenmoniaddikti mies? Tekee itsestäni aika epävarman vähitellen. Miksi miehet pakenevat tunteitaan? Kyllä ne joskus on kohdattava kuitenkin.
poskesta silittelystä vois alkaa... silittelyn =)
- Anonyymi
Hyvin kuvailet ihastumista, se on tuskalista, että ihanaa samaan aikaan. Rakastumisessa ei tunnetilat vaihtele yhtä paljon, varsinkaan jos kohde vastaa tunteisiin. Onneksi ihastuminen ei ole pysyvä olotila! Kukaan ei sitä kestäisi vuodesta toiseen. Vaikeuttaisi muuta elämää liikaa.
- Anonyymi
Oletko mun toivoni vai mitä kuvailet?
- Anonyymi
Onko tuosta hetkestä kuukausia?
- Anonyymi
Useampi vuosi jo...kuutisen laskeskelin.
- Anonyymi
Joitakin päiviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useampi vuosi jo...kuutisen laskeskelin.
Kertoisitko jotain tarkempaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko jotain tarkempaa...
Se oli tuikitavallinen aamupäivä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tuikitavallinen aamupäivä :)
Aamupäivällä se tapahtui, mutta mua vaan pelottaa sussa se, että sä paljastuisitkin kauheeksi naistenmieheksi. Tulisin raskaaksi sulle jollain ihmeen kaupalla ja sitte sä jätätki mut pärjäilee jonku käärön kanssa. Olisin ihan heikossa hapessa yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamupäivällä se tapahtui, mutta mua vaan pelottaa sussa se, että sä paljastuisitkin kauheeksi naistenmieheksi. Tulisin raskaaksi sulle jollain ihmeen kaupalla ja sitte sä jätätki mut pärjäilee jonku käärön kanssa. Olisin ihan heikossa hapessa yksin.
Toi on kyllä ihan turha pelko mun suhteen.
- Anonyymi
Kauniita ajatuksia.
Samanlaisia tunteita kuin minulla on joskus ollut joistakin naisista.
Harmi että Olen oppinut että Miehen tunteilla ei ole mitään väliä.
Ne ovat naisten mielestä pelkkää roskaa.
Naisen halut, himot, vietit ja tunteet ratkaisevat.
Olet pelkkä lompakon omistava remontti- ja ajotaitoinen radioitu dildo.- Anonyymi
Todennäköisesti olet tavannut tietynlaisia naisia. Omia valintoja ovat, vaikka ei aina niin tietoisiakaan. Mutta yleistäminen on huono juttu, jos itse olet hakenut tietynlaista seuraa, tietynlaisista paikoista. Ja kun olisi ehkä mahdollisuus toisenlaiseen suhteeseen, pilaat sen välittömästi jo omalla luutuneella asenteellasi. Katkeruus ei oo hyvä juttu.
- Anonyymi
Anteeksi en voi pyytää enää kuin täällä. Olen kieltänyt yhteydenpidon, en voi itsekään yhteyttä ottaa. Olet mielessäni päivittäin, sinä "syrjäytynyt". Nyt minä olen se syrjäytynyt ja kivulias. Olin ylimielinen paskiainen naiseksi ja sait minut kiinni, kun yritin huorata suhteemme päätyttyä. Sain rangaistuksesksi halvauksen. Kiitos niistä hetkistä, kun sait minut tuntemaan itseni naiseksi isolla N : llä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti olet tavannut tietynlaisia naisia. Omia valintoja ovat, vaikka ei aina niin tietoisiakaan. Mutta yleistäminen on huono juttu, jos itse olet hakenut tietynlaista seuraa, tietynlaisista paikoista. Ja kun olisi ehkä mahdollisuus toisenlaiseen suhteeseen, pilaat sen välittömästi jo omalla luutuneella asenteellasi. Katkeruus ei oo hyvä juttu.
"Katkeruus ei oo hyvä juttu."
Tosiasioiden myöntäminen koetuista kokemuksista ei ole sama asia kuin katkeruus.
Tuo "oot vaan katkera" on juuri sellaisten jotka eivät ole elämässä kokeneet mitään vastoinkäymisiä tai selvinneet niistä poskea kääntämällä.
Esimerkiksi te naiset ette ymmärrä miten helppoa teidän on löytää se seuraava ihaileva mies kun vain katsotte toiseen suuntaan.
Miehenä joutuu tekemään helvetisti töitä että löytäisi edes yhden joka hieman välittää ja kun sekin on sitten valhetta..
niin sekö on susta "katkeruutta"?
Haista vittu, sun empatiakyky on nolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Katkeruus ei oo hyvä juttu."
Tosiasioiden myöntäminen koetuista kokemuksista ei ole sama asia kuin katkeruus.
Tuo "oot vaan katkera" on juuri sellaisten jotka eivät ole elämässä kokeneet mitään vastoinkäymisiä tai selvinneet niistä poskea kääntämällä.
Esimerkiksi te naiset ette ymmärrä miten helppoa teidän on löytää se seuraava ihaileva mies kun vain katsotte toiseen suuntaan.
Miehenä joutuu tekemään helvetisti töitä että löytäisi edes yhden joka hieman välittää ja kun sekin on sitten valhetta..
niin sekö on susta "katkeruutta"?
Haista vittu, sun empatiakyky on nolla.Hän oli jotain taivaallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Ja kun olisi ehkä mahdollisuus toisenlaiseen suhteeseen, pilaat sen välittömästi jo omalla luutuneella asenteellasi."
Onneksi naisilla ei ole yhtään luutuneita asenteita paitsi se että mies on aktiivinen osapuoli, mies osoittaa ensin kiinnostuksensa, mies flirttailee, mies tekee aloitteet, mies osoittaa että on luotettava ja turvallinen, mies yrittää vietellä...
ja suomalainen nainen ei tee mitään noista.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162058Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1591545Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551374- 551158
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641131Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62872Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
- 56811