Mitä ajatuksia?

Anonyymi

er. 3: 14-15

”Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset!” sanoo Herra. ”Minä otan teidät jälleen omikseni. Minä kokoan teidät kaikki ja tuon Siioniin - vaikka teitä olisi vain yksi joka kaupungissa ja kaksi joka kansan keskellä. Minä annan teille mieleni mukaiset paimenet, ja he johtavat teitä viisaasti ja taitavasti.”

14

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esikoislestadiolaiset ry on Suomessa ainoa oikea seurakunta, ”elävä kristillisyys”. Kaikki muu jumalisuus on kuollutta uskoa ja eriseuraisuutta. Viimeksi mainitusta esimerkkinä erikoiset Esikot. Soittakaa sitä kitaraa.

      • Anonyymi

        kasva aikuiseksi ja lopeta tuollaiset naurettavat tarinat ainoista oikeista.

        vain tynnyrissä kasvanut päästelee jotain noin hölmöä. soita johonkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kasva aikuiseksi ja lopeta tuollaiset naurettavat tarinat ainoista oikeista.

        vain tynnyrissä kasvanut päästelee jotain noin hölmöä. soita johonkin.

        Avaus on tahallinen provokaatio. 👹


      • Anonyymi
        vaitovainen kirjoitti:

        Avaus on tahallinen provokaatio. 👹

        Sen sahtisi kanssako siellä pluttaat kun valvot kovin myöhään?


    • Suomessa oli joskus rahanleikkaus. Puolikkailla seteleillä pelattiin kaupassa. Arvo oli tietysti puolet setelin alkuperäisestä arvosta. Jollekikin ainoa oikea on ainoa oikea, mutta Jumalan sana leikkaa siitä kyllä sen siivekkeen pois, että kaikki muut ovat vääriä. Jos ajattelemme luonnollista perhettä: Onko hän veljesi ja sisaresi, joka elää samasta leivästä, joka tuli taivaasta? Tämä kysymys ratkaisee oman pelastuksesi! Tähän kuuluu se sana: Älkää tuomitko, niin teitäkään ei tuomita!

      • Jatkan Vihneen lainausta:
        Matt. 7:1-5
        "1 Älkäät tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
        2 Sillä millä tuomiolla te tuomitsette, pitää teitä tuomittaman, ja sillä mitalla, jolla te mittaatte, pitää teille jälleen mitattaman.
        3 Miksis siis näet raiskan, joka on veljes silmässä, ja et äkkää malkaa omassa silmässäs?
        4 Taikka, kuinka sinä sanot veljelles: pidäs, minä otan raiskan silmästäs; ja katso, malka on omassa silmässäs?
        5 Sinä ulkokullattu, heitä ensin malka ulos sinun silmästäs, ja katso sitte, kuinka saisit raiskan ulos veljes silmästä.


      • Anonyymi
        kalle334 kirjoitti:

        Jatkan Vihneen lainausta:
        Matt. 7:1-5
        "1 Älkäät tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
        2 Sillä millä tuomiolla te tuomitsette, pitää teitä tuomittaman, ja sillä mitalla, jolla te mittaatte, pitää teille jälleen mitattaman.
        3 Miksis siis näet raiskan, joka on veljes silmässä, ja et äkkää malkaa omassa silmässäs?
        4 Taikka, kuinka sinä sanot veljelles: pidäs, minä otan raiskan silmästäs; ja katso, malka on omassa silmässäs?
        5 Sinä ulkokullattu, heitä ensin malka ulos sinun silmästäs, ja katso sitte, kuinka saisit raiskan ulos veljes silmästä.

        Juuri näin...


    • Harhaoppista karta. Tämä on se Jumalan sana mikä tähän kuuluu. 😉

      Hajaannus ei tullut minkään veljesvihan vuoksi, vaan siksi että liikkeen malli muutettiin kirkkomme herätysliikkeestä vapaakirkoksi. Evankeeliset puhujat syrjäytettiin jotka eivät luterilaisiana asettuneet kirkkoamme (kirkkojärjestys ja kirkkolaki) separatistimaallikkoina vastustamaan.

      • Anonyymi

        Hyvä että tiedät sen. He eivät olleet meitä vaan, meistä lähteneitä, sanoo raamattu.


    • Anonyymi

      Val.3:42 Me olemme luopuneet pois ja olleet kapinalliset; sinä et ole antanut anteeksi.

    • Anonyymi

      Jer.3:14. 3:22 Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidän omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin. Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, niin minä parannan teidän luopumuksenne. - Katso, me tulemme sinun tykösi, sillä sinä olet Herra, meidän Jumalamme.

    • Anonyymi

      Kun luen näitä kirjoituksia, tulee mieleen, kuinka moni meistä lukee Raamattua itselleen kokonaisena?
      Vai luemmeko sitä ulkoistaen sen moitteet ja varoitukset toisille ja lupaukset vain itsellemme?

      Itselleni herää ajatus tuosta; voi, kuinka suuri armo syntistä kohtaan, Herra lupaa luopuneistaan huolehtia! Eikö me kaikki olla pois poikenneita?

    • Anonyymi

      On nämä tekstit täällä sellaista laatua ettei tiedä mitä ajatella.

      ... He eivät olleet meitä vaan, meistä lähteneitä, sanoo raamattu....

      kuka teistä oli siinä joukossa jolle tuo sanottiin ensimmäisen kerran ja millä sukuselvityksellä joku teistä siellä on enempi suoraan sukua heille kuin joku toinen ,...... huokaa.

      olisko syytä huolehtia että edes jonkinlainen järjen tasi säilyisi.

    • Anonyymi

      Ps.58:4 Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta. Jes.48:8 Et ole niistä kuulut etkä tietänyt, ei ole sinun korvasi niille aikaisemmin auennut; sillä minä tiesin, että sinä olet aivan uskoton ja luopioksi kutsuttu hamasta äidin kohdusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      454
      10164
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2546
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1997
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1739
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1462
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      157
      1331
    8. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1308
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1270
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1185
    Aihe