Teen vuorotöitä, samoin mieheni, joten olen vapaa ja käytettävissä eri vuorokauden aikoina. Seksi oman miehen kanssa ok, mutta vuosikymmenet samaa ja vaihtelu olisi tervetullutta. Olen blondi, iso tissinen, rehevä 50 riehakas nainen. Jos olet varattu, niin ilmianna itsesi, vapaat ei kiinnosta!
Tampereella pikapanot
6
83
Vastaukset
Iltaa, voisin ottaa sun yhteystiedot myöhempää varten. Ajoittain vierailen siellä päin, niin voisin pistäytyä pitämässä kivaa. Laitas sähköpostia mulle (suomi24.fi käytössä).
- Anonyymi
57v 186cm/88kg tyylikäs ja täysin raitis suomalainen mies.
Tässä etsimäsi.
- Anonyymi
Kirsi onko sinulla sähköposttia...
- Anonyymi
Olen varattu ja sinunlaista naista haluan, milloin voisimme eka kerta tavata/nauttia ?
- Anonyymi
Ihana Nainen...M55 Vantaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064235- 1862229
- 611410
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151- 1221039
- 70985
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?94960Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a127931- 102897
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54845