- Siinä sentään oli jotakin yritystä maailman muuttamiseksi ja parantamiseksi.
Sitä en tiedä, että muuttuiko maailma todella ja oikeasti parempaan suuntaan.
Ainahan voi jokainen meistä tehdä jotakin sellaista, joka tekee tästä elämästä parempaa ja hyväksitekevämpää jokaiselle kanssakulkijalle ja kohtaamallamme ihmiselle.
Music song: "We Are The World 1985"
Anonyymi
1
209
Vastaukset
- Anonyymi
"We are the world, we are the children..." joo, olin 10v tuon kappaleen julkaisun hetkellä alkuvuodesta 1985 ja olihan se vaikuttava biisi mutta niin oli moni muukin 80-luvun kappale :)
80-lukuhan oli hyvä vuosikymmen ja sitä luuli että maailma menisi yhä vaan parempaan suuntaan, varsinkin maagisella 2000-luvulla josta oli hurjia visioita silloin, murtuihan Berliinin muurikin 30 vuotta sitten, neuvostoliitto kaatui, ydinasevarustelu väheni, jne. mutta jo 90-luvun lama oli karu läimäisy vasten kasvoja :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693