Kävin kaverin mökillä...

Anonyymi

Ei ollut noudattanut paskalakia ei, nytpä onkin oiva hetki ilmoittaa viranpmaisille että lakia rikotaan tuossa saimaan osoitteessa...tunnistaako kukaan itseään? Kohta käypi pukki...eikun siis tarkastaja antamassa 5000€ sanktion lain noudattamatta jättämisestä ja ympäristön saastuttamisesta...millä nyt lahjat itkuisille kakaroille kun pleikkari ja kännykkä rahat meneekin sakkoihin? Hyvää joulua vaan sanoi ulosottomies.

7

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osa kunnista on korjannut ympäristösuojelusäännökset viime hetkillä lain mukaisiksi. Suurin osa ei.

Oikeuden käynnit alkamassa kuntia vastaan. 20 vuoden päästä alkaa suunnilleen olla selvillä miten lakia olisi pitänyt tulkita kun kaikki oikeusasteet käyty tuhansia kertoja läpi.

Myös vesiensuojeluyhdistykset ja erilaiset huussiseurat tulee saattaa taloudelliseen vastuuseen harhaanjohtavasta neuvonnasta. Myös jätevesineuvojat ovat harhaanjohtaneet räikeästi.

Myyjillä ja urakoitsijoilla mopo keulinut. Näitä hankalampi saada taloudelliseen vastuuseen harhaanjohtamisesta kun ymmärrystä enemmän helpon rahan haalimiseen.

• Anonyymi

Koska tulee seuraava aloitus paskalain noudattamatta jättämisestä?

• Anonyymi

Kaverilla on asiat kunnossa. Ei silloin tarvitse mitään tehrä.
      Et taida ymmärtää paskantamisesta mitään.

• Anonyymi

Kävin kunnassa. Ei olleet noudattaneet paskalakia. Kaikki kaavat missä ohjeita jätevedenpuhdistamisesta pitää muuttaa lain mukaiseksi. Kaava ei voi mennä lain ohi.

Tätä ei ole tainneet huomata muutkan kunnat. Aikaa on ollut vain 15 vuotta korjata kaavamääräykset lainmukaisiksi...

• Anonyymi

Melkoisen kovia pakotteita nyt tiedossa ellei jätevesiasiat ole tip top lain mukaiset. Tollaisille mökkiläisille ollaan nimittäin antamassa lisäaikaa laittaa asiat kuntoon. Toivotaan nyt ettei sentään tuon hurjemmaksi mene.

• Anonyymi

Olet sankari, jonka me tarvitsemme, mutta emme ansaitse.

t. pikkupi11unpamputtaja

• Anonyymi

MutKu.. hirvee kakkahätä, mihin voi kakkia? Lakki täyteen pa...kaa ja pyhäjärveen??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1050
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      989
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      160
      976
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      866
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      714
    Aihe