Ei ollut noudattanut paskalakia ei, nytpä onkin oiva hetki ilmoittaa viranpmaisille että lakia rikotaan tuossa saimaan osoitteessa...tunnistaako kukaan itseään? Kohta käypi pukki...eikun siis tarkastaja antamassa 5000€ sanktion lain noudattamatta jättämisestä ja ympäristön saastuttamisesta...millä nyt lahjat itkuisille kakaroille kun pleikkari ja kännykkä rahat meneekin sakkoihin? Hyvää joulua vaan sanoi ulosottomies.
Kävin kaverin mökillä...
7
63
Vastaukset
- Anonyymi
Osa kunnista on korjannut ympäristösuojelusäännökset viime hetkillä lain mukaisiksi. Suurin osa ei.
Oikeuden käynnit alkamassa kuntia vastaan. 20 vuoden päästä alkaa suunnilleen olla selvillä miten lakia olisi pitänyt tulkita kun kaikki oikeusasteet käyty tuhansia kertoja läpi.
Myös vesiensuojeluyhdistykset ja erilaiset huussiseurat tulee saattaa taloudelliseen vastuuseen harhaanjohtavasta neuvonnasta. Myös jätevesineuvojat ovat harhaanjohtaneet räikeästi.
Myyjillä ja urakoitsijoilla mopo keulinut. Näitä hankalampi saada taloudelliseen vastuuseen harhaanjohtamisesta kun ymmärrystä enemmän helpon rahan haalimiseen. - Anonyymi
Koska tulee seuraava aloitus paskalain noudattamatta jättämisestä?
- Anonyymi
Kaverilla on asiat kunnossa. Ei silloin tarvitse mitään tehrä.
Et taida ymmärtää paskantamisesta mitään. - Anonyymi
Kävin kunnassa. Ei olleet noudattaneet paskalakia. Kaikki kaavat missä ohjeita jätevedenpuhdistamisesta pitää muuttaa lain mukaiseksi. Kaava ei voi mennä lain ohi.
Tätä ei ole tainneet huomata muutkan kunnat. Aikaa on ollut vain 15 vuotta korjata kaavamääräykset lainmukaisiksi... - Anonyymi
Melkoisen kovia pakotteita nyt tiedossa ellei jätevesiasiat ole tip top lain mukaiset. Tollaisille mökkiläisille ollaan nimittäin antamassa lisäaikaa laittaa asiat kuntoon. Toivotaan nyt ettei sentään tuon hurjemmaksi mene.
- Anonyymi
Olet sankari, jonka me tarvitsemme, mutta emme ansaitse.
t. pikkupi11unpamputtaja - Anonyymi
MutKu.. hirvee kakkahätä, mihin voi kakkia? Lakki täyteen pa...kaa ja pyhäjärveen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160976Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714