Luen dekkareita siinä tahdissa, kun ne ilmestyvät kirppareille minulle sopivaan
hintaan. Kakolan kalpea tuli luettua pari kuukautta sitten. Vinkkejä oli mukava seurata ja niistä selvisi, kuka pääkonna oli. Jäi kuitenkin epäselväksi, kuka oli tuo
ammattitappaja? Luki ruotsinkielistä lehteä ja taisi olla Espoosta.
Vares Kakolan kalpea
2
167
Vastaukset 2
- Anonyymi
Vares dekkarit ei liioin kerää kehuja, mutta Gekko oli erinomainen...kumpa Reijo Mäki jatkaisi tuolla linjalla.
- Anonyymi
Kakolan jälkeen luin Gekkon. Ensin noin 100 sivua istuskelua Apteekissa. Kirjan lukeminen
kesti yli kuukauden. Viimeiset 150 sivua ihan hyviä ja onhan siinä hyviä kohtia ennenkin.
Taas jäi vähän epäselvyyttä, kuka oli tappaja.
Eivät nämä nykyiset sinänsä hyvät dekkaristit yllä Mauri Sariolan vetävään tyyliin. Sariolan heikkoutena oli välillä se, että aina ei loksahtanut kunnolla kohdilleen-oli liian monta sattumaa.
Wallandereita en enää jaksa katsoa TV:stä ja samoin ehkä käy Sorjosen osalta. Hidasta ihmisten suhteitten tarkastelua. Ottaisivat oppia Matti Kassilan ohjauksista: huumoria ja
hyvä reipas rytmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 103500
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397