BB-talossa ei ole tapahtunut mitään katsomisen arvoista.
Ovela veto savustaa ainoa huomiota herättävä tyyppi pois.
Kristian oli myös alkuaikoina kova tyypi, mutta nyt on höyry loppunut ja suvaitsevaisuus lamaannuttanut hänetkin.
Villen lähdön jälkeen
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä 5-6 tuntia niin pääsevät tuolta kurjuudesta pois, Helmerikin pääsee taas lapsukaisten kanssa leikkimään potkulaudoilla, Kimmo menee Roihin, Anu Hyvinkäälle lastensa luokse, Kristia menee tervehtiin äitiään, tuon yhden menemisistä ei ole tietoa.
- Anonyymi
Kyllä sen melkein arvaa mihin Kevin menee heti talosta päästyään.
Peilin eteen tietysti! Mallailemaan, millainen meikki ja miten elehtiä tänään.
- Anonyymi
Totta. Villen mukana poistui Jumala talosta. Anun kannattajat omilla, isoilla taskurahnoillaan heittivät Jumalan ulos talosta. Anu sanoi Villen lähdettyä ilkeästi: "Nyt täällä saa tehdä mitä itse haluaa."
Anun toive täyttyikin: hänen oma, muut masentava, henkinen antinsa alkoi välittömästi vaikuttaa. Hän itse Talon valtiattarena! Ilmapiiri vaihtui tuntuvasti. Tunnelma kuin halvassa bordellissa, jossa miehillä ei edes seiso, kuin ehkä tarjoiltavan jalluviinan voimalla. Jokainen huokailee et kun pian pääsis täältä pois. Anu taas puheistaan päätellen haluaisi jäädä täyden jääkaapin ja pullojen keskelle, eikä mitään tarvitsisi itse tehdä. "Pelottaa ulkomaailma", jossa paljastuu, "ettei hän itse osaa mitään". Onko Talossa Anun toimesta kertaakaan siivottu?
Viime viikonloppuun asti BB oli vielä hauskaa katsottavaa. Nyt vain puolialastoman, häneen epätoivoisesti rakastuneen, henkisesti lapsen tasoista miestä julmasti kusettaneen, tyhjäpäisen, kampaamattoman, juopon ämmän laahustelua herrakerhon keskellä, joita jopa itseäänkin tuntuu näky tympäisevän, eivätkä he sitä enää edes pahemmin salaa. Ainoastaan Kevin vielä yrittää olla hänelle hiukan ystävällinen. - Anonyymi
Minusta ns.lahkolaiset eivät sovi tällaiseen ohjelmaan, siitä ei seuraa mitään hyvää itselleen eikä toisille.
- Anonyymi
Marttyyri koki kohtalonsa whaaatt??? IsoJ ei parantanutkaan nilkka ja hartikipuja Ville the Parantajan puolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082