BB-talossa ei ole tapahtunut mitään katsomisen arvoista.
Ovela veto savustaa ainoa huomiota herättävä tyyppi pois.
Kristian oli myös alkuaikoina kova tyypi, mutta nyt on höyry loppunut ja suvaitsevaisuus lamaannuttanut hänetkin.
Villen lähdön jälkeen
5
68
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä 5-6 tuntia niin pääsevät tuolta kurjuudesta pois, Helmerikin pääsee taas lapsukaisten kanssa leikkimään potkulaudoilla, Kimmo menee Roihin, Anu Hyvinkäälle lastensa luokse, Kristia menee tervehtiin äitiään, tuon yhden menemisistä ei ole tietoa.
- Anonyymi
Kyllä sen melkein arvaa mihin Kevin menee heti talosta päästyään.
Peilin eteen tietysti! Mallailemaan, millainen meikki ja miten elehtiä tänään.
- Anonyymi
Totta. Villen mukana poistui Jumala talosta. Anun kannattajat omilla, isoilla taskurahnoillaan heittivät Jumalan ulos talosta. Anu sanoi Villen lähdettyä ilkeästi: "Nyt täällä saa tehdä mitä itse haluaa."
Anun toive täyttyikin: hänen oma, muut masentava, henkinen antinsa alkoi välittömästi vaikuttaa. Hän itse Talon valtiattarena! Ilmapiiri vaihtui tuntuvasti. Tunnelma kuin halvassa bordellissa, jossa miehillä ei edes seiso, kuin ehkä tarjoiltavan jalluviinan voimalla. Jokainen huokailee et kun pian pääsis täältä pois. Anu taas puheistaan päätellen haluaisi jäädä täyden jääkaapin ja pullojen keskelle, eikä mitään tarvitsisi itse tehdä. "Pelottaa ulkomaailma", jossa paljastuu, "ettei hän itse osaa mitään". Onko Talossa Anun toimesta kertaakaan siivottu?
Viime viikonloppuun asti BB oli vielä hauskaa katsottavaa. Nyt vain puolialastoman, häneen epätoivoisesti rakastuneen, henkisesti lapsen tasoista miestä julmasti kusettaneen, tyhjäpäisen, kampaamattoman, juopon ämmän laahustelua herrakerhon keskellä, joita jopa itseäänkin tuntuu näky tympäisevän, eivätkä he sitä enää edes pahemmin salaa. Ainoastaan Kevin vielä yrittää olla hänelle hiukan ystävällinen. - Anonyymi
Minusta ns.lahkolaiset eivät sovi tällaiseen ohjelmaan, siitä ei seuraa mitään hyvää itselleen eikä toisille.
- Anonyymi
Marttyyri koki kohtalonsa whaaatt??? IsoJ ei parantanutkaan nilkka ja hartikipuja Ville the Parantajan puolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082575
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,961804Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171621Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141475Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2741328Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461184- 451098
- 105977
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53883- 85875