Helmerin sauna

Anonyymi

Enpä haluaisi olla Helmerin naapuri, kun tuo BB-jengi läheisineen tulee saunomaan. Voi vaan kuvitella sitä metelin määrää, kun umpihumalaiset bailaavat ja mesovat seinän takana . Voi vaan arvata, että viinaa on...

25

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä pysyisin kaukana noista pippaloista, pari iltaa sitten Helmeri näytti mistä kana kusee, se ei ollut kivaa katsottavaa.
      Vaaran paikka on tarjolla.

      • Anonyymi

        Mitä se Helmeri teki, näin vain pätkän jossa Helmeri lähti keittiöstä nukkumaan kun käsky kävi. Viinaako se vinkui, sitähän ovat kaikki vinkuneet määrättyyn humalapisteeseen päästyään.


    • Anonyymi

      Eikä siellä ole Big Brother huutelemassa komentojaan. Seis! Lopeta välittömästi!
      Ilman järjestysmiestä homma voi lähteä lapasesta. Mutta se jäänee varmasti tuon porukan salaisuudeksi, mitä tapahtuu Helmerin saunaillassa.

      • Anonyymi

        Nuo tuohon huuhaa ohjelman osallistuvat ovat aina poikkeuksetta jolloin tavoin omituisia hyypiöitä.

        Joka ne ovat sukupuolisesti kieroutuneita omituisia otuksia, tai sitten niillä on suuria vaikeuksia itsensä ja muun yhteiskunnan kanssa.

        Yksikään normaalisti ajatteleva järkevä aikuinen ei varmasti missään tapauksessa suostuisi osallistumaan tuollaiseen huuhaa ohjelmaan.

        Kellään ei voi olla niin paha puute pikkurahasta, että muutaman kymppitonnin vuoksi tekee itsestään julkisen naurunaiheen ja pilaa maineensa vuosiksi eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo tuohon huuhaa ohjelman osallistuvat ovat aina poikkeuksetta jolloin tavoin omituisia hyypiöitä.

        Joka ne ovat sukupuolisesti kieroutuneita omituisia otuksia, tai sitten niillä on suuria vaikeuksia itsensä ja muun yhteiskunnan kanssa.

        Yksikään normaalisti ajatteleva järkevä aikuinen ei varmasti missään tapauksessa suostuisi osallistumaan tuollaiseen huuhaa ohjelmaan.

        Kellään ei voi olla niin paha puute pikkurahasta, että muutaman kymppitonnin vuoksi tekee itsestään julkisen naurunaiheen ja pilaa maineensa vuosiksi eteenpäin.

        Nyt ryhdistäydy ja tee elämässäsi jotain toisin!


    • Anonyymi

      Olipas viisas aloitus. Miksi minä en ole noin fiksu? Kyllä olisi hienoa olla noin viisas.

    • Anonyymi

      Eiköhän muutamakin bb:läinen jätä nyt Helmerin saunakutsut väliin. Eivät ne päättyisi kuin isoon itkuun, ambulanssiin tai kahteen ja poliisiin.

      Kukin saunokoon tahollaan ja pitäköön yhteyttä niihin, joiden kanssa on edes hiukan samanhenkinen.

    • Anonyymi

      On ihan komee sauna

      • Anonyymi

        Missä?


    • Anonyymi

      Aivan normi sauna, ei mitään erikoista, tylsää kaakelia. Kalsea pesuhuone.

      • Anonyymi

        Jollaksessa?


    • Anonyymi

      Enpä muuttaisi moiseen pimeään luukkuun, sauna tavallista tavallisin, ei mitään erikoista vaikkakin se mainostaa sitä IL:n videossa. Kova kerskumaan.

    • Anonyymi

      Naapuri tienaa parit sataset kun ottaa paparazzina kuvia?

    • Anonyymi

      Minä haluaisin olla se naapuri ja menisin kuokkimaan.

    • Anonyymi

      Hemulihan asuu pienessä kerrostalossa (kuva IL:ssä), asunto itse lienee melko suuri. Ei käy naapureita katteeks, jos sinne kerralla tunkee 13 muuta kisaajaa avekkeineen johonkin pieneen, kylppärin jatkeena toimivaan saunaan kiljumaan. Ja kuinka Pablo kestää moisen metelin?

      • Anonyymi

        Onneksi asumme 5 vuotta vanhassa itse rakennuttamassamme omalla tilavalla tontilla sijaitsevassa omakotitalossamme.
        Talomme on rauhallisella keskiluokkaisella alueella länsirannikon lähellä.

        Tänne tuollaisilla syrjäytyneillä ja lapsellisilla BB kakaroilla ei koskaan ole mitään mahdollisuutta tulla meluamaan ja häiriköimään.

        Minua todella säälittävät kerrostalojen vanhemmat asukkaat, jotka joutuvat sietämään samoissa taloissa yhteiskunnan tuella kortteeraavien BB ikäluokkien kakaroiden meluamista ja häiriköintiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi asumme 5 vuotta vanhassa itse rakennuttamassamme omalla tilavalla tontilla sijaitsevassa omakotitalossamme.
        Talomme on rauhallisella keskiluokkaisella alueella länsirannikon lähellä.

        Tänne tuollaisilla syrjäytyneillä ja lapsellisilla BB kakaroilla ei koskaan ole mitään mahdollisuutta tulla meluamaan ja häiriköimään.

        Minua todella säälittävät kerrostalojen vanhemmat asukkaat, jotka joutuvat sietämään samoissa taloissa yhteiskunnan tuella kortteeraavien BB ikäluokkien kakaroiden meluamista ja häiriköintiä.

        No kuule, kerrostalosta voidaan häätää hyvinkin nopeasti asukas, jonka elämä häiritsee muita asukkaita. Pitää vain valittaa isännöitsijälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, kerrostalosta voidaan häätää hyvinkin nopeasti asukas, jonka elämä häiritsee muita asukkaita. Pitää vain valittaa isännöitsijälle.

        Minua eivät kerrostalojen käytännöt suuremmin kiinnosta, koska emme asu sellaisessa, emmekä sellaisessa tule asumaankaan. Asukoot ne, joiden tulot eivät riitä omakotitalon hankkimiseen.

        Minulla kyllä on 4 sijoitusasuntoa kerrostalossa Tampereella, mutta niihin en ota vuokralaisiksi BB ikäluokkien kakaroita.

        Siten varmistan itselleni vakaan vuokratuoton ja talojen muut asukkaat kiittävät, koska vuokralaiseni eivät aiheuta häiriöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua eivät kerrostalojen käytännöt suuremmin kiinnosta, koska emme asu sellaisessa, emmekä sellaisessa tule asumaankaan. Asukoot ne, joiden tulot eivät riitä omakotitalon hankkimiseen.

        Minulla kyllä on 4 sijoitusasuntoa kerrostalossa Tampereella, mutta niihin en ota vuokralaisiksi BB ikäluokkien kakaroita.

        Siten varmistan itselleni vakaan vuokratuoton ja talojen muut asukkaat kiittävät, koska vuokralaiseni eivät aiheuta häiriöitä.

        "Ei kiinnosta"? Itsehän otit kerrostaloasumiseen kantaa.

        Oletpa itse hyvin onnistunut pohjalta nousemaan noin varakkaalle tasolle. Onnittelut sinullekin! Saman mahdollisuuden sai nyt myös Krisu.

        Mm. tästä tunnistaa uusrikkaan: syntymäkasvatuksenaan sivistyksen saanut ihminen ei rahoillaan rehvastele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei kiinnosta"? Itsehän otit kerrostaloasumiseen kantaa.

        Oletpa itse hyvin onnistunut pohjalta nousemaan noin varakkaalle tasolle. Onnittelut sinullekin! Saman mahdollisuuden sai nyt myös Krisu.

        Mm. tästä tunnistaa uusrikkaan: syntymäkasvatuksenaan sivistyksen saanut ihminen ei rahoillaan rehvastele.

        Muutama kymppitonni on pikkuraha, varsinkin kun siitä vähennetään verot.

        Tuon huuhaa ohjelman voittosummalla ei kovinkaan kummoista asuntoa osteta ( ei minkäänlaista).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama kymppitonni on pikkuraha, varsinkin kun siitä vähennetään verot.

        Tuon huuhaa ohjelman voittosummalla ei kovinkaan kummoista asuntoa osteta ( ei minkäänlaista).

        Köyhälle, asunnottomalle se on iso raha.

        Ehkä Krisun mummonmökki ei ole rahallisesti arvokas, mutta se on koti.

        Oletpa sydämetön ihminen. Anun kavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhälle, asunnottomalle se on iso raha.

        Ehkä Krisun mummonmökki ei ole rahallisesti arvokas, mutta se on koti.

        Oletpa sydämetön ihminen. Anun kavereita?

        Mieluummin minäkin mummonmökissä asuisin kuin ankeassa kerrostalossa. Ehkäpä eläkkeellä voisi muuttaa, yksin saattaa tosin tulla talvella ikävä sielläkin. Maalla olisi parempi olla kumppani.


    • Anonyymi

      Helmerin sauna, no hahhah oikein.

    • Anonyymi

      Liekö Helmeri päässyt poikuudestaan eroon tuon 10 viikon aikana.

      • Anonyymi

        Ehkä 7-lehti ottaa siitäkin selvän? Pitää vain kysyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe