koska renussa ja daciassa on jo-renault omistaa taas lada merkin....
nivaan tuo 1.5 diesel niin hyvä homma
Ladaan mersun moottorit?
17
156
Vastaukset
- Anonyymi
politrukin hymy on skodassa
- Anonyymi
Isä otti pikku-Pekan mukaan mennessään ostamaan uutta autoa. – Ostetaan Lada, Pekka ehdotti. – Eikä osteta! Lada ei ole mikään auto, isä sanoi ja osti komean Mersun. Ajaessaan autoliikkeen pihasta kadulle isä kysyi Pekalta: – Tuleeko sieltä autoa? – Ei tule, Pekka huikkasi. Isä kaasutti kadulle ja samalla rysähti Lada Mersun kylkeen
juuuu - Anonyymi
oliko niin että muualla myytävissä ladoissa on jo mersurenaultnissan moottorit?
- Anonyymi
mersun koneet kasataan nykyään niistä osista mitä halvimmalla saadaan. taitaa ladojen taso pudota.
- Anonyymi
tuleeko sama kohtalo kuten skodalla?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284
ja tdi kohu päälle-eikös mersukin kärynny? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuleeko sama kohtalo kuten skodalla?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284
ja tdi kohu päälle-eikös mersukin kärynny?kai se mersun kuittaama kone kestää kuten renaultmersun 1.5 tdi
- Anonyymi
taisi jo olla ladassa mesen myllyt
- Anonyymi
Lada
lujaa mersedes laatua- Anonyymi
Ainakin hyvää kirjoitustaitoa.
- Anonyymi
joko nivassa rellun 1.5 diesel?
- Anonyymi
Olisiko neliveto- Lada sopiva vähän ajettavaksi talviautoksi?
Maavaraa tulisi olla ja kapeat renkaat.- Anonyymi
Olen vetänyt vanhalla Nivalla täällä pohjoisessa monen monta uutta maastoautoa hangesta pois. Vähän huvittavaa kun 80-luvun Niva menee minne vaan ja tulee myös pois sieltä mutta uusi maasturi auto jää jumiin ihan pieniin kinoksiin. Enimmäkseen japanilaiset mutta myös muut.
- Anonyymi
vai vikoja lisää
- Anonyymi
Kapeat renkaat ja maavara ainakin auttaisivat lumessa liikkumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapeat renkaat ja maavara ainakin auttaisivat lumessa liikkumista.
Eivät sitten alkaneet kyhhäämään folkkarin osista uutta latuskaa vaan mersu moottorilla!😁😁😁
- Anonyymi
ootellessa
jospa mersun koneet ei kestä venäjän pakkasta? - Anonyymi
kyllä ne moottorin osat tarkenee pakkasessa mutta polttoaineen suihkutus ja sytytys pitää ladaan olla parempi mitä euroopan mossemerkeillä on tarjota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742