Uudesta koulusta

Anonyymi

Haiskahtaa vieläkin vähän siltä, että kaikki päättäjät eivät ota tosissaan mitä huono rakentaminen rakennukselle saattaa aiheuttaa.

*Huonoa rakentamista on myös huonon rakennuspaikan valinta*

Onneksi vielä on toivoa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On paljon päättäjiä, ymmärtämättä asioista yhtikäs mitään. Se on suuri ongelma, läpi yhteiskunnan. Kaikkissa kerroksissa.

    • Anonyymi

      Puolet kuntamme päättäjistä ei tajua rakentamisesta mitään. Sitten tulee konsultteja sun muita ja puhuvat heidät pyörryksiin. Siinä sitten kunnan miljoonia käytteleen.

      Pitäisi ottaa valtuuston kolme PÄTEVINTÄ (unohdetaan puoluekannat) ja he saavat viedä asiaa eteen päin. Ei niin, että jokaisen valtuutetun mielipiteet ovat yhtä arvokkaita.

      Sitten lopulta, kun kaiken jälkeen äänestetään, niin sitten toki jokaisella on yksi ääni, mutta ensin olisi fiksut vieneet asiaa eteenpäin ja linjanneet vähän asiaa. Jottai ei oikeasti pääsisi käymään, että enemmistö päättää väärän rakennuspaikan vaan koska ei oikea tieto tavoittanut kaikkia.

      Mutta ettei joku nyt loukkaantuisi, niin joka on tyhmä rakentamisessa, voi olla fiksu jossakin muussa.

      Ketkä kolme valtuutettua olisi pätevimmät viemään tätä kouluhanketta eteenpäin?

      Onko rakennusalan koulutusta? Onko rakentanut oman talonsa? Onko ollut rakennusfirmassa töissä?

      Onko tuollaisesta tietoa?

    • Anonyymi

      Vesilahti on huono esimerkki huonosta tietämyksestä kakentamiseen ja huonosta rakentamisesta. Uusi kirjasto piti rakentaa liejukkoon lähteen päälle maksoi mitä maksoi. Samalla meni halvin valittu rakennusfirma konkurssiin ja loput rakennettiin hinnalla joka ei jäänyt alkuperäisen kustannusarvion sisään vaan se meni yli ja reilusti.Nyt kunta on kriisissä ylivelkaantumisen takia.

    • Anonyymi

      Apua! Tänään ne päättää koulun paikasta. Ja kuulemma erittäin hatarin tiedoin. Kunpa joku takoisi järkeä tyhmien päähän.

    • Anonyymi

      Ainoa oikea ratkaisu. Hyvä valtuusto.

    • Anonyymi

      Voisiko joku vuotaa, että mitä päätettiin? Ei jaksaisi odottaa ensi viikon lehteen asti. Tyhmä homma muutenki nuo tiistain päätökset, kun ei ehdi sen viikon lehteen. Yleensäkin enemmän kansalaiskeskustelua näistä isoista asioista.

      Koulun paikka ehdottomasti siellä missä se VANHA koulu sijaitsi.

    • Anonyymi

      **ttu mikä meininki oli tiistaina. Toivottavasti muutama henkilö jää valitsematta seuraavissa vaaleissa.

    • Anonyymi

      Uskomatonta soopaa voi ihminen kuulla. Jotkut perustelee koulun sijoituspaikkaa tai siis sitä, että sitä ei voi johonkin tiettyyn paikkaan sijoittaa frisbeegolfradalla!

      Uskomatonta! Eiköhän se ison enemmistön mielestä kuulu mennä niin, että ensin laitetaan koulu huippupaikalle ja sitten muutetaan kenttää siltä osin kun tarvii?

      Jopa valtuustossa on sellasia hörhöjä, jotka ajattelee noin. Tai ainakin kuuntelevat kovasti noita golffaajia. No, hän ei saa minun ääntäni ensi kerralla. Ei saanut muuten viime kerrallakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe