Psykologin musteläiskätesti

Anonyymi

Tämmönen ollaan mulle tekemässä..10 vuotta sitten jo mutten mennyt..mulla masennus ja paniikkihäiriö diagnoosit..Millainen on tuo testi ja mitä sillä selvitellään?

15

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä on sellaisia pahvisia kortteja joissa on erilaisia kuvioita, tosiaan näyttäen musteläiskiltä.
      Potilaan täytyy selittää mitä hän niissä kuvissa näkee.
      Sen perusteella jotenkin tutkivat ihmisen aivoituksia. Olen käsittänyt että siinä haetaan jonkinlaista ulottuvuutta että kuinka laajasti pystyy jotain selittämään.
      Tarkkaan en tiedä mikä on tarkoitus.

    • Anonyymi

      Uskooko joku tosissaa näitä paskaläikkätestejä.?
      minullekin tarjottu näitä kuvia pari kertaa ihmeteltäviksi ja huuhaata ne ovat.
      Miksi pitäisi keksiä mitä ne esittävät kun eivät esitä mitään. ?

    • Anonyymi

      Eivät ne esitä mitään, mut psygologi niin kauan per kuva kyseli, et mä ahdistuksessani jotain keksin ja sit mä olin kuulemma psykoosissa.

      • Anonyymi

        Niillä on lupa ahdistella asiakasta kunnes ne saa haluamansa tuloksen. Vallankäyttöä.


    • Anonyymi

      Olin kerran sellaisessa testissä ja minusta useimmat kuvat näyttivät naisen lantiolta röntgenkuvissa. En tiedä mihinkä tulokseen tutkija siitä päätyi.

      • Anonyymi

        Nimenomaan, eikö ole outoa että et itsekään saa tietää minkä selityksen "lääkäri" KEKSI sinulle diagnoosiksi mielleyhtymistä.

        Sellaiset salaisuudet eivät taida perustua ainakaan mihinkään tieteeseen.


    • Anonyymi

      Niillä on vain joitakin häiriintyneiden keksimiä teorioita psyykestä kun eivät oikeasti osaa mitään hoitaa.

      Diagnoosi annetaan, jotta voidaan teeskennellä tietävänsä jostain jotakin ja lokeroida potilas vallankäytön kohteeksi.
      Psykologeillahan on hirmuinen valta viedä ihmiseltä esim itsemääräämisoikeus joten siihen ammattiin hakeutuu kaikki fanaattiset vallanhimoiset julmurit, jotka tykkää kysellä ihmisiltä ääriyksityisiä mielenliikkeitä.
      Heistä itsestäänkin saisi varmaan mielenkiintoisen diagnoosin sadismiin taipuvaisuudesta.

      Tavallisessa lääketieteessäkin rekisteröidään joitain oireita ja keksitään taudille nimi mutta se ei tarkoita että kyseistä tautia osattaisiin hoitaa.

      Jos voi välttää niin mihinkään diagnooseihin ei kannata mennä koska ne tykkää säilöä tietokoneisiinsa infoa sinusta myöhempää vallankäyttöä varten.

    • Anonyymi

      Mulle on tehty mustetahratesti.Mulla on niin huono mielikuvitus niin mä en nähnyt niissä töherryksissä mitään.Samoin kun mulla näyettiin kuva niin mun piti keksi siihen tarina ja sekin meni pieleen kun ei ole mielikuvitusta.

      • Anonyymi

        Olen ollut noissa testeissä useamman kerran, työhöhakutilanteessa ja sairauden diagnoosia määriteltäessä. Ihmeen hyvin psykologi pystyi vastauksistani päättelemään asioita joista olin itsekin samaa mieltä.

        Näissä on vakioituja vastauksia, joten testiä ei tulisi käyttää usein koska lopputulos alkaa muuttumaan.


    • Jos lähdetään siitä, että on olemassa testi, jossa testattavalle näytetään naisen alapäätä muistuttavia musteläiskiä.

      Kertooko ihmisestä enemmän se, että hänelle kerran elämässään näytetään alapään kuvia testitilanteessa, vaiko se, että hän työkseen näyttelee ihmisille alapään kuvia?

    • Anonyymi

      kenenkään ei tulisi tuollaiseen huuhaa testiin edes lähteä. Tuntuu että sairaampi on se joka noilla kuvilla ihmistä arvioi. Heikoissa kantimissa mielenterveydenhoito jos näitä edelleen käytetään.

      • Anonyymi

        Niin "hölmöltä", kuin se testi näyttääkin, niin kuuleman mukaan toimii yllättävän hyvin, siihen yhteen tehtävään mihin sitä käytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin "hölmöltä", kuin se testi näyttääkin, niin kuuleman mukaan toimii yllättävän hyvin, siihen yhteen tehtävään mihin sitä käytetään.

        ja se yksi tehtävä tosiaan on potilaan kiusaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja se yksi tehtävä tosiaan on potilaan kiusaaminen

        Voihan sen noinkin ajatella, mutta pelkään, että silloin on jo muitakin ongelmia yhteiskunnan normien kanssa.


    • Anonyymi

      Mun mielestä tää testi oli mielenkiintoinen. Psykologi näki siitä, että olin kärsinyt pitkä aikaisesta stressistä. Ja sainkin diagnoosin traumaattinen stressihäiriö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe