Psykologin musteläiskätesti

Anonyymi

Tämmönen ollaan mulle tekemässä..10 vuotta sitten jo mutten mennyt..mulla masennus ja paniikkihäiriö diagnoosit..Millainen on tuo testi ja mitä sillä selvitellään?

15

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä on sellaisia pahvisia kortteja joissa on erilaisia kuvioita, tosiaan näyttäen musteläiskiltä.
      Potilaan täytyy selittää mitä hän niissä kuvissa näkee.
      Sen perusteella jotenkin tutkivat ihmisen aivoituksia. Olen käsittänyt että siinä haetaan jonkinlaista ulottuvuutta että kuinka laajasti pystyy jotain selittämään.
      Tarkkaan en tiedä mikä on tarkoitus.

• Anonyymi

Uskooko joku tosissaa näitä paskaläikkätestejä.?
      minullekin tarjottu näitä kuvia pari kertaa ihmeteltäviksi ja huuhaata ne ovat.
      Miksi pitäisi keksiä mitä ne esittävät kun eivät esitä mitään. ?

• Anonyymi

Eivät ne esitä mitään, mut psygologi niin kauan per kuva kyseli, et mä ahdistuksessani jotain keksin ja sit mä olin kuulemma psykoosissa.

• Anonyymi

Niillä on lupa ahdistella asiakasta kunnes ne saa haluamansa tuloksen. Vallankäyttöä.

• Anonyymi

Olin kerran sellaisessa testissä ja minusta useimmat kuvat näyttivät naisen lantiolta röntgenkuvissa. En tiedä mihinkä tulokseen tutkija siitä päätyi.

• Anonyymi

Nimenomaan, eikö ole outoa että et itsekään saa tietää minkä selityksen "lääkäri" KEKSI sinulle diagnoosiksi mielleyhtymistä.

Sellaiset salaisuudet eivät taida perustua ainakaan mihinkään tieteeseen.

• Anonyymi

Niillä on vain joitakin häiriintyneiden keksimiä teorioita psyykestä kun eivät oikeasti osaa mitään hoitaa.

Diagnoosi annetaan, jotta voidaan teeskennellä tietävänsä jostain jotakin ja lokeroida potilas vallankäytön kohteeksi.
      Psykologeillahan on hirmuinen valta viedä ihmiseltä esim itsemääräämisoikeus joten siihen ammattiin hakeutuu kaikki fanaattiset vallanhimoiset julmurit, jotka tykkää kysellä ihmisiltä ääriyksityisiä mielenliikkeitä.
      Heistä itsestäänkin saisi varmaan mielenkiintoisen diagnoosin sadismiin taipuvaisuudesta.

Tavallisessa lääketieteessäkin rekisteröidään joitain oireita ja keksitään taudille nimi mutta se ei tarkoita että kyseistä tautia osattaisiin hoitaa.

Jos voi välttää niin mihinkään diagnooseihin ei kannata mennä koska ne tykkää säilöä tietokoneisiinsa infoa sinusta myöhempää vallankäyttöä varten.

• Anonyymi

Mulle on tehty mustetahratesti.Mulla on niin huono mielikuvitus niin mä en nähnyt niissä töherryksissä mitään.Samoin kun mulla näyettiin kuva niin mun piti keksi siihen tarina ja sekin meni pieleen kun ei ole mielikuvitusta.

• Anonyymi

Olen ollut noissa testeissä useamman kerran, työhöhakutilanteessa ja sairauden diagnoosia määriteltäessä. Ihmeen hyvin psykologi pystyi vastauksistani päättelemään asioita joista olin itsekin samaa mieltä.

Näissä on vakioituja vastauksia, joten testiä ei tulisi käyttää usein koska lopputulos alkaa muuttumaan.

• Jos lähdetään siitä, että on olemassa testi, jossa testattavalle näytetään naisen alapäätä muistuttavia musteläiskiä.

Kertooko ihmisestä enemmän se, että hänelle kerran elämässään näytetään alapään kuvia testitilanteessa, vaiko se, että hän työkseen näyttelee ihmisille alapään kuvia?

• Anonyymi

kenenkään ei tulisi tuollaiseen huuhaa testiin edes lähteä. Tuntuu että sairaampi on se joka noilla kuvilla ihmistä arvioi. Heikoissa kantimissa mielenterveydenhoito jos näitä edelleen käytetään.

• Anonyymi

Niin "hölmöltä", kuin se testi näyttääkin, niin kuuleman mukaan toimii yllättävän hyvin, siihen yhteen tehtävään mihin sitä käytetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin "hölmöltä", kuin se testi näyttääkin, niin kuuleman mukaan toimii yllättävän hyvin, siihen yhteen tehtävään mihin sitä käytetään.

ja se yksi tehtävä tosiaan on potilaan kiusaaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja se yksi tehtävä tosiaan on potilaan kiusaaminen

Voihan sen noinkin ajatella, mutta pelkään, että silloin on jo muitakin ongelmia yhteiskunnan normien kanssa.

• Anonyymi

Mun mielestä tää testi oli mielenkiintoinen. Psykologi näki siitä, että olin kärsinyt pitkä aikaisesta stressistä. Ja sainkin diagnoosin traumaattinen stressihäiriö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe